Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bodek pisze:Zdemontuj tunel środkowy i będziesz miał zapalniczkę na wierzchu.
Książka Sam Naprawiam str. 268
Zgadza się - strona 268, ale pokazane jest jak rozebrać plastiki ale w wersji bez gniazda AUX.
Wie ktoś jak i gdzie odłączyć gniazdo AUX, żeby wyciągnąć ten plastik pod ręcznym?
Podepnę pod temat, bo częściowo chodzi mi o zapalniczke a dokadniej:
Wszystkie urzązdenia sazilane są aktualnie z USB (itp.) a gniazdo zapalniczki mam pod hamulcem ręcznym, jak rozwiązaliście temat doprowadzenia zasilania do przedniej szyby aby zamontować GPS czy telafon z navigacją, czy choć by videorejestrator aby jeszcze jakoś to wyglądało bo ta pajęczyna z kabli widoczna przed konsola to mnie dobije.
Pomyśłałem sobie aby zaciągnąć trochę prądu z oświetlenia górnego i doprowadzić to do kamery ale czy to zbytnio nie obciąży układu i kabli zasilania lampek ?
z doprowadzeniem zasilania na lewąs tronę szyby przy słupku nie mam żądnego pomysłu pomożecie.
Możesz ciągnąć z zasilania radia bo masz najbliżej. Pod deską przez słupek i górą wypuszczasz to co potrzebujesz i działa. Dodatkowo jak byś chciał mieć coś po kluczyku, np ładowanie tel, to zawsze możesz się podpiąć pod stacyjkę. Na jednym przewodzie pojawia się +12 po stacyjce (ja mam tak podpięte dodatkowe zegary na słupku i wzbudzenie wzmacniacza), tylko musiałbym sprawdzić u siebie bo nie pamiętam jaki kolor.
Dziękuję za podpowiedź Sumik, w wolnej chwili zajmę się tematem, pewnie na wiosnę jak się zrobi cieplejsza aura.
Coś tam mechanicznie potrtafię wykonać, z elektryką też powinienem sobie poradzić.
ps. tylko jak sądzę to jakiś stabilizator napięcia na 5V będę musiał zamocować i ewentualnie wyprowadzić gniazdo USB gdzieś na deskę, będize to pewnie przy zmianie biegów.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2016, 14:28 przez kita, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Raz na noc zapomniałem ładowarki wypiac z zapalniczki, dzialała do samego rana
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Informacyjnie, to rozebrałem ten plastik z wejściem AUX.
Okazało się, że da się jednak go wyciągnąć dalej i kabelek do AUX jest dość spory. Po prostu za pierwszym razem się gdzieś przyciął i nie chciało odejść.
Co do podświetlenia, to okazało się, że jest. Wymiana żaróweczki i jest git.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2017, 10:52 przez jarosz1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Drodzy forumowicze prosze o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu który przydarzył mi sie dziś . A MIANOWICIE , podczas podłączenia do gniazda ładowarki przy hamulcu recznym z gniazda zakopciło sie . Telefon działa. Tylko Zosienka przestała działac . Po przekręceniu stacyjki na wyświetlaczu nie wyświetlają sie kontrolki , brak możliwosci odpalenia centralny nie działa . TAk jakby bezpiecznik sie spalił . Sprawdziłem bezpieczniki pod maska i w bagażniku z tyłu i wszystkie sa ok. Nie mam więcej pomysłu na rozwiązanie problemu ....POMOCY
Dodano po 16 minutach 3 sekundach:
Koledzy jeszcze jedno pytanko czy pod kierownicą w zośce sa jakieś bezpieczniki i jak sie do nich dobrac, i czy pod skrzynką bezpieczników pod maską znajdują sie jeszcze jakieś bezpieczniki???
Dodane przez Kocur:
Radzik pisze: ↑21 sty 2018, 16:00
Koledzy mój problem zaczął się kiedy zwarciu uległo gniazdo zapalniczki przy hamulcu ręcznym. Po sprawdzeniu dokładnym bezpieczników okazał sie przepalony bezpiecznik nr 34 (Moduł sterujący w kolumnie kierownicy)Przed wymianą nie działały kierunkowskazy ,klakson, centralny zamek, kontrolki przy zegarach oraz brak możliwości odpalenia z kluczyka. PO wymianie bezpiecznika wszystko wróciło do normy tylko nie można odpalić samochodu. Po przekręceniu kluczy rozrusznik nie kręci jak by do niego nie dochodził prąd. Bezpiecznik nr 18 dobry . Może wiecie co może być tego przyczyną i jak dalej ugryżć temat???
Ostatnio zmieniony 21 sty 2018, 17:28 przez Kocur, łącznie zmieniany 1 raz.
Najlepiej będzie podpiąć samochód do interfejsu (elm, opcom) i próbować zaczytać błędy. Bez tego bardzo ciężko cokolwiek powiedzieć.
kolejno: Opel Corsa 1.2i, Opel Astra 1.6i, Opel Calibra 2.0i, Opel Zafira A 2.0 DTL 16V., Corsa B 1.2 16V, Astra Bertone Cabrio 1.6. Obecnie: Opel Zafira B Cosmo Panorama DTH Opel Zafira B OPC Audi A4 B6 S4 Cabrio 3.0 V6
kolejno: Opel Corsa 1.2i, Opel Astra 1.6i, Opel Calibra 2.0i, Opel Zafira A 2.0 DTL 16V., Corsa B 1.2 16V, Astra Bertone Cabrio 1.6. Obecnie: Opel Zafira B Cosmo Panorama DTH Opel Zafira B OPC Audi A4 B6 S4 Cabrio 3.0 V6
Jak w tytule. Przepalił się bezpiecznik od gniazda zapalniczki ten umieszczony w bagażniku (15A) Cały był stopiony. Próbuję wymienić na nowy - pali się od razu. Odłączyłem całkowicie gniazdo zapalniczki - to samo. Wcześniej wszystko działało bez problemu. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.