lpg zafira tourer
Moderator: Sebu$
-
- Mieszkaniec
- Posty: 233
- Rejestracja: 15 sie 2016, 00:30
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Auto: Zafira
- Model: ZCfl
- Oznaczenie silnika: b20dth
- Gender:
- Kontakt:
jest ale jest to zestaw dedykowany dla Opla bez możliwości ingerencji czy korekty z zewnątrz zintegrowany programowo ze modułem auta. Serwis korzysta z gotowego programu bez mozliwosci modyfikacji ustawień
-
- Przeglądacz
- Posty: 72
- Rejestracja: 17 sie 2019, 14:46
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira taurer
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14net
Witam wszystkich,
Mam pytanie, czy ktoś wymieniał w Zosi z fabrycznym LPG medy z zielonych na pomarańczowe?
Chodzi mi czy trzeba coś regulować bo są to odpowiedniki nowsze za zielone.
Mam pytanie, czy ktoś wymieniał w Zosi z fabrycznym LPG medy z zielonych na pomarańczowe?
Chodzi mi czy trzeba coś regulować bo są to odpowiedniki nowsze za zielone.
-
- Przeglądacz
- Posty: 72
- Rejestracja: 17 sie 2019, 14:46
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira taurer
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14net
Ok, dzięki za odpowiedź
-
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: 06 lis 2016, 18:52
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A14net
- Gender:
Czyli nikt jeszcze się w pl nie bawi w "fabryczny" gaz montowany później. Tzn wspolpraca gazu z zegarami
Ciekawy jestem czy chodź w teorii jest to możliwe i czy człowiek taki będzie musiał programować coś za miliony pieniążków
Ciekawy jestem czy chodź w teorii jest to możliwe i czy człowiek taki będzie musiał programować coś za miliony pieniążków
-
- Przeglądacz
- Posty: 72
- Rejestracja: 17 sie 2019, 14:46
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira taurer
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14net
Kolego dużo czytałem na temat gazu do Opla ale nigdzie nie bylo wzmianki o zakładaniu fabrycznej, raczej o demontażu i zakładanie zwykłej
-
- Przeglądacz
- Posty: 72
- Rejestracja: 17 sie 2019, 14:46
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira taurer
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14net
Ja nie mówię że nie można tylko że nie czytałem o fabrycznym LPG na własną rękę,
A jaki to silnik to ja dobrze wiem )
A jaki to silnik to ja dobrze wiem )
-
- Świeżak
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 paź 2019, 15:08
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira C 1.4T Cosmo
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14NET
- Gender:
Planuje instalacje LPG do mojej nowo zakupionej Zafiry C 1.4 Turbo silnik A14NET (czekam tylko 3 miesiące aż skończy mi się gwarancja rozruchowa na silnik). Czy polecacie jakiś konkretny warsztat (Warszawa) lub konkretną instalacje? W Astrze G 1.4 90k miałem LPGtech na wtryskiwaczach baracuda, parownik chyba KME. Przez 4 lata / 65kkm nie miałem ani jednej awarii lub jakiegokolwiek problemu z silnikiem czy instalacją (no może poza tym że zaczeło wchodzić 31l gazu zamiast 32.5 jak to było na początku użytkowania). Warsztat Auto Bero. Oczywista odpowiedź - zrobili ci dobrą instalacje to znów idz do nich - moja obawa jest taka że warsztat nie wyglada zachęcająco i być może z bardziej nowoczesnym silnikiem sobie nie poradzą?
Wstępnie wysłałem zapytanie do Energy Gaz Polska który ma świetne opinie i jest ich cała masa. Dostałem 3 propozycje z tego tutaj wspomne tylko o dwóch droższych opcjach (nie planuje na instalacji oszczędzać):
1) BRC SQ 32 ODB
2) Landi Lorenzo Evo
W obu przypadkach cały set będzie od producenta
Wstępnie wysłałem zapytanie do Energy Gaz Polska który ma świetne opinie i jest ich cała masa. Dostałem 3 propozycje z tego tutaj wspomne tylko o dwóch droższych opcjach (nie planuje na instalacji oszczędzać):
1) BRC SQ 32 ODB
2) Landi Lorenzo Evo
W obu przypadkach cały set będzie od producenta
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Z landi renzo jest problem z serwisowaniem/ustawieniem tego, mało kto się zajmuje.
Ja bym poszedł w BRC
Ja bym poszedł w BRC
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- basti_seba
- Mieszkaniec
- Posty: 426
- Rejestracja: 10 paź 2013, 18:11
- Imię: Seb
- Lokalizacja: SRB
- Auto: ZC 1.4T Enjoy
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: B14NEL
- Gender:
BRC w Energy Gaz, wydaje się najlepsza. To dobre instalacje, silnik też jest dobry do gazu.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 214
- Rejestracja: 22 sty 2018, 11:57
- Imię: Piotr
- Auto: Opel Zafira C 1.6 CNG Cosmo teraz LPG
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A16XNT
- Gender:
Ja mam instalację ZENIT i też jest ok. Mi się wydaje, że nie tyle instalacja jest najważniejsza, tylko kto i jak montuje. I nie należy patrzeć na wygląd warsztatu (oczywiście bez skrajności), tylko na to, jak o Ciebie warsztat dba. Ja bym pojechał do tych samych, co dobrze wcześniej robili.
-
- Świeżak
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 paź 2019, 15:08
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira C 1.4T Cosmo
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14NET
- Gender:
chyba zdecyduje sie na BRC SQ 32 ODB. Serwisy gwarancyjne kosztują po 150 zł. Czy po gwarancji też? Przywykłem do cen 50 zł po 15 tyś (wymiana filtru fazy ciekłej+podłączenie do kompa) i 110zł po 30k (wymiana obu filtrów+podłączenie do kompa). Jak to u Was wygląda w przypadku BRC?