Kody błędów
Moderator: Mariusz
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Czym odczytywałeś te błędy?
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
A powiedział jakie to są błędy czy tylko je wykasował?
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 paź 2019, 13:24
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Opel Zafira A 1.8 125KM
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Witam i proszę o małą pomoc. Pacjent Opel Zafira A, 2004r., 1.8, Z18XE, 125 km +LPG BRC seq.32, listwa gp13 alba, reduktor genius 1200 mb (ok.30k nalatane). Z takim zestawem już zakupiłem. Co jakieś 100km wyskakuje błąd P1130 (Lack Of HO2S Switch - Adaptive Fuel At Limit). Na benzynie występuje o wiele rzadziej - raz na 500km może. Mimo błędu auto pracuje i jeździ normalnie, nic nie szarpie i nie muli, moc w normie. Instalacja ustawiana u w miarę zaufanego gazownika, mapy zebrane itp., spalanie w normie. Sprawdziłem sondy lambda, wychodzę że pracują dobrze, ładnie w swoim zakresie. Poza tym żadne inne błędy nie występują. Poniżej zapis zamrożonych ramek, co prawda z elm'a, ale zawsze to lepsze niż nic:
------------------
Fuel Status = 0 byte
Obciążenie silnika = 40,392 %
Temperatura płynu chłodzącego = 95 °C
Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = 7,812 %
długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -0,781 %
Obroty silnika obr./min = 2 867 rpm
Prędkość (OBD) = 89 km/h
Kąt wyprzedzenia zapłonu = 18,5 °
Temperatura powietrza na wlocie = 47 °C
Przepływ przez masowy przepływomierz powietrza = 1,22 g/s
Położenie przepustnicy = 7,059 %
Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 1, s.lambda 1 = 0 %
Odleglość przejechana z zapalonym MIL/CEL = 64 km
koniec raportu.
Moje amatorskie oko zwróciło uwagę na przepływomierz, ale oczywiście to tylko moje podejrzenie. Ogólnie jazda na lpg nie sprawia póki co problemu (jazda zbliżona do benzyny), tylko ten błąd jest irytujący.
Jakieś pomysły lub porady mili Panowie?
Byłbym wdzięczny
------------------
Fuel Status = 0 byte
Obciążenie silnika = 40,392 %
Temperatura płynu chłodzącego = 95 °C
Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = 7,812 %
długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -0,781 %
Obroty silnika obr./min = 2 867 rpm
Prędkość (OBD) = 89 km/h
Kąt wyprzedzenia zapłonu = 18,5 °
Temperatura powietrza na wlocie = 47 °C
Przepływ przez masowy przepływomierz powietrza = 1,22 g/s
Położenie przepustnicy = 7,059 %
Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 1, s.lambda 1 = 0 %
Odleglość przejechana z zapalonym MIL/CEL = 64 km
koniec raportu.
Moje amatorskie oko zwróciło uwagę na przepływomierz, ale oczywiście to tylko moje podejrzenie. Ogólnie jazda na lpg nie sprawia póki co problemu (jazda zbliżona do benzyny), tylko ten błąd jest irytujący.
Jakieś pomysły lub porady mili Panowie?
Byłbym wdzięczny
-
- Bywalec
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 12:19
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Opel Zafira A 1.8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Witam, P0303 wykryto przerwę na cylindrze 3. Dzieje się to po mocniejszej jeździe powyżej 3500 tys obrotów.. I tu moje pytanie, jeśli błąd wyskakuje tylko na LPG to beda już wtryski z LPG trefne ?
-
- Bywalec
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 12:19
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Opel Zafira A 1.8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
U mnie świece okey podmienilem miejscami i nadal 3 ;( , pytanie do mądrych. Dzieje mi się to to tylko na LPG i przy większym bucie. Czy jest opcja, że wina jest cewka ? Być może się ktoś znajdzie w okolicy na podmianke. Jeśli nie to musiałbym w ciemno lecieć.
- Sebu$
- -#Administrator
- Posty: 8171
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
- Auto: Yaponiec
- Model: Inne
- Oznaczenie silnika: Pb1.5
- Gender:
- Kontakt:
Jeżeli po wymianie cewki masz nadal błąd na 3 cylindrze to powinien być problem w cewce.
Aliass z Siemianowic ma ZA 1.8 z LPG.
Mogę z nim pogadać, aby Ci podmienił na chwile.
Aliass z Siemianowic ma ZA 1.8 z LPG.
Mogę z nim pogadać, aby Ci podmienił na chwile.