[B] -indywidualista- Zafira B OPC 241KM 2006r.
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Filterek na odmę się nie sprawdza może być czuć spaliny w środku jak stoisz w korku...
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- indywidualista
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:49
- Imię: Jakub
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Opel Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Czy taki Oil catch tank i rozmiar będzie spoko?
https://allegro.pl/oferta/zbiornik-olej ... witemShare
https://allegro.pl/oferta/zbiornik-olej ... witemShare
- indywidualista
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:49
- Imię: Jakub
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Opel Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Wracam już po remoncie. Zamontowalem Oil catch tank properfekta. Na pierwszy olej został zalany 10W40 takim jakim było smarowane tłoki itp przejechane zostało na nim około 100 km. Zlalismy go i zalany został 5W30 i teraz docieranko na nim, a po docieraniu 5w50. Pytanie ile ma być docierania i jak mam jeździć w tym okresie? Ja osobiście myślę ze styknie 1k km i jazda do 90kmh do 3 k obrotow i nie mniej niż powiedzmy 1200. Co o tym sądzicie czy dobrze myślę ?
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
W końcu ktoś z pomorskiego. Fajne autko. Pozdrawiam.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
- indywidualista
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:49
- Imię: Jakub
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Opel Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Panuje taka zasada że bez foto się nie liczy pokaż tego catch tankaindywidualista pisze: ↑02 wrz 2019, 21:59 Wracam już po remoncie. Zamontowalem Oil catch tank properfekta. Na pierwszy olej został zalany 10W40 takim jakim było smarowane tłoki itp przejechane zostało na nim około 100 km. Zlalismy go i zalany został 5W30 i teraz docieranko na nim, a po docieraniu 5w50. Pytanie ile ma być docierania i jak mam jeździć w tym okresie? Ja osobiście myślę ze styknie 1k km i jazda do 90kmh do 3 k obrotow i nie mniej niż powiedzmy 1200. Co o tym sądzicie czy dobrze myślę ?
Co do docierania to chyba dobra metoda, aczkolwiek każdy ma swoją technikę
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- indywidualista
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:49
- Imię: Jakub
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Opel Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
FOTY
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2019, 09:30 przez indywidualista, łącznie zmieniany 1 raz.
- indywidualista
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:49
- Imię: Jakub
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Opel Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Wgl dziwna rzecz się stała, ogl klakson od początku jak go kupiłem nie działał i zglasnianie z kierownicy też miałem to robić no ale remont i się przełożyło na potem. A dziś klakson zaczą działać na wyłączonym silniku z kluczykami wlozonymi i tak samo zglasnianie. Pomyślałem ok fajnie samo się naprawilo no to uruchamiam silnik a tu się okazuje że nie działa klakson ale zamiast tego podglasnia się jak klikam go podobno to jakaś taśma szwankuje.
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Walnięcie w kierownicę od dołu często pomaga.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
- indywidualista
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:49
- Imię: Jakub
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Opel Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- indywidualista
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:49
- Imię: Jakub
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Opel Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Uderzenie pomogło już nie zglasnia się klaksonem ale też nie trabi. Ale działa już normalne zglasnianie z kiery.
Dodano po 17 minutach 25 sekundach:
Chyba mi popekal w środku katalizator bo słychać na postoju takie "grzechotanie". I pytanko do tych co mają wywalony kat, czy jest znosnie dźwiękowo np w trasach przy 140? No i czy trzeba wtedy robić program. Bo zamierzam dalszą część downpipe kupić 2,5'