[B] - OpelGreg - Zafira B OPC 241 KM '08
- OpelGreg
- Mieszkaniec
- Posty: 348
- Rejestracja: 24 lut 2016, 20:41
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: południe
- Auto: Zafira B Opc 241KM '08
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
wymieniłem śruby na nierdzewne z niskim łbem M6x30 DIN 912 +podkładki M6 DIN125 -razem wyszło 3,70 zł-i tak się prezentuje..
Dodano po 5 minutach 44 sekundach:
W tygodniu będzie wymiana sworzni i wymiana oleju w skrzyni -przy okazji podziękowania dla Sumika i jego rączek które leczą Zośki..
Dodano po 5 minutach 44 sekundach:
W tygodniu będzie wymiana sworzni i wymiana oleju w skrzyni -przy okazji podziękowania dla Sumika i jego rączek które leczą Zośki..
Ostatnio zmieniony 06 sty 2020, 20:54 przez OpelGreg, łącznie zmieniany 1 raz.
VERONI2468
- OpelGreg
- Mieszkaniec
- Posty: 348
- Rejestracja: 24 lut 2016, 20:41
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: południe
- Auto: Zafira B Opc 241KM '08
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Wahacze ogarnięte -stare sworznie były sztywne jak .....nie powiem co -strasznie ciężko chodziły ale już zostały wymienione na nowe Lemforder i teraz jest -jednocześnie został wymieniony olej w skrzyni biegów na Fuchs i tutaj po zlaniu starego oleju wyszło ok 2,2 l lecz mimo wszystko był czerwony i w miarę klarowny /w/g książki serwisowej był zmieniony przy 144 tys km /zalane zostało 2,7 l świeżego oleju Fuchs .
A tym czasem polakierowałem przygotowany słupek pod zegary -lakier strukturalny zrobiony pod kolor tapicerki -i tak to wyszło ...
A tym czasem polakierowałem przygotowany słupek pod zegary -lakier strukturalny zrobiony pod kolor tapicerki -i tak to wyszło ...
Ostatnio zmieniony 10 sty 2020, 16:23 przez OpelGreg, łącznie zmieniany 1 raz.
VERONI2468
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Podobnie jak u mnie ten słupek
- OpelGreg
- Mieszkaniec
- Posty: 348
- Rejestracja: 24 lut 2016, 20:41
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: południe
- Auto: Zafira B Opc 241KM '08
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Zastanawiam się czy zamówić zegary w układzie -1.-Doładowanie Turbo-ciśnienie oleju-temperatura oleju ? czy -2.- Doładowanie Turbo-Temperatura wody-Ciśnienie oleju ? może jakieś sugestie bo słupek jest na 3 zegary i tak myślę sobie że zanim zagotuje się olej to płyn chłodzący z silnika zdąży to zrobić 2 razy -dlatego zastanawiam się nad wersją drugą
VERONI2468
- OpelGreg
- Mieszkaniec
- Posty: 348
- Rejestracja: 24 lut 2016, 20:41
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: południe
- Auto: Zafira B Opc 241KM '08
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Separator założony na mocowaniu mojego pomysłu -ale jeszcze nie wszystko dopięte tak jak chciałem -mam zamówione 2 łączniki silikonowe 90st na średnicę 16mm tak żeby przewody szły w linii prostej bez zagięć -może poskładam na piątek
VERONI2468