Szybko rozładowujący się akumulator - problem
Szybko rozładowujący się akumulator - problem
Auto odpalane w sobotę - bez problemu po ponad miesięcznym postoju odpaliło.
Niedziela - auto nie ruszane w garażu.
Poniedziałek - próba odpalenia auta - brak prądu - aku rozładowany (2 lata temu kupiony).
Szybka wymiana na stary - auto jeździ 3 dni (jakiś 1000km).
Odpala bez problemu, ładowania nie poziomie 13,8-14,2 (wg modułu LWPM)
Czwartek rano - aku rozładowany - brak prądu
Ki czort - co się dzieje? Spotkał się ktoś z takim czymś?
Proszę o sugestie i porady
Niedziela - auto nie ruszane w garażu.
Poniedziałek - próba odpalenia auta - brak prądu - aku rozładowany (2 lata temu kupiony).
Szybka wymiana na stary - auto jeździ 3 dni (jakiś 1000km).
Odpala bez problemu, ładowania nie poziomie 13,8-14,2 (wg modułu LWPM)
Czwartek rano - aku rozładowany - brak prądu
Ki czort - co się dzieje? Spotkał się ktoś z takim czymś?
Proszę o sugestie i porady
Ostatnio zmieniony 16 sty 2020, 10:25 przez Deleted User 21664, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmierz prąd jaki bierze w spoczynku. Może alternator uszkodzony i pobiera prąd. jakieś nie fabryczne urządzenia: alarm, ładowarka , kamera itp ??? wyjmij na jakiś czas lwmp może to on bierze. Miałem ostatnio podobny problem okazało się że tracker GPS zabierał prąd.
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 16 sty 2020, 10:28 przez bodi, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko moduł wpięty w gniazdo.
Ładowarki, kamera odpięte o zasilania
Altek jeśli nie pracuje to w jaki sposób może pobierać prąd?
Ładowarki, kamera odpięte o zasilania
Altek jeśli nie pracuje to w jaki sposób może pobierać prąd?
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Kiedyś miałem podobnie , a więc : akumulator miał zwarcie na jednej celi kwestia w jakiej pozycji auto było zaparkowane ponieważ tydzień dwa było dobrze nawet pomiary u elektryka ,zaś gdy auto było pochylone do tyłu wyszło zwarcie
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
Alternator na stałe wpięty na +Aku jeżeli np diody strzela to prąd leci na alternatorMakary pisze:Tylko moduł wpięty w gniazdo.
Ładowarki, kamera odpięte o zasilania
Altek jeśli nie pracuje to w jaki sposób może pobierać prąd?
Zmierz jaki prąd ci ucieka miernik w szereg z Aku (pamiętaj że po podłączeniu Aku trzeba dać chwilę aż elektronika przestanie gadac) albo miernik z cęgami to podstawa
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 16 sty 2020, 11:47 przez bodi, łącznie zmieniany 1 raz.
uszkodzony akumulator odpada - sytuacja się powtórzyła na dwóch różnych akumulatorach
a jaki powinien być pobór prądu w stanie spoczynku?bodi pisze: ↑16 sty 2020, 11:47Alternator na stałe wpięty na +Aku jeżeli np diody strzela to prąd leci na alternatorMakary pisze:Tylko moduł wpięty w gniazdo.
Ładowarki, kamera odpięte o zasilania
Altek jeśli nie pracuje to w jaki sposób może pobierać prąd?
Zmierz jaki prąd ci ucieka miernik w szereg z Aku (pamiętaj że po podłączeniu Aku trzeba dać chwilę aż elektronika przestanie gadac) albo miernik z cęgami to podstawa
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
<500mA
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
- Mariusz
- Zafiromaniak
- Posty: 2474
- Rejestracja: 11 maja 2017, 07:01
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: ZB OPC Line
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
Maćku, tak jak piszą poprzednicy sprawdź ponor prądu w stanie spoczynku. Pobór prądu powinien być w granicach 70-100 mA. Kiedyś wałkowałem ten temat i w/g różnych źródeł takie są pobory prądu.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2020, 14:32 przez Mariusz, łącznie zmieniany 1 raz.
2.2 - 2,5 A mierzone ok 20 min po zamknięciu samochodu z pilota - czekałem aż się elektronika uspokoi.
skąd to się wzięło
Nic to Zocha musi do elektryka bo ja nie ogarnę
skąd to się wzięło
Nic to Zocha musi do elektryka bo ja nie ogarnę
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Wyciągnij przekaźnik świec żarowych
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Ten typ przekaźnika potrafi mieć zwarcie czego sam doświadczyłam a na rynku wtórnym jest ich zatrzęsienie ceny z 200zł spadły do ok 50zł a na You tube jest porada jak można go naprawić
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
to jeszcze napisz gdzie jest umiejscowiony bo jakoś nie mogę go namierzyć w skrzynkach z przekaźnikami i bezpiecznikami...
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Jak otworzysz maskę patrz na na skrzynkę przekaźników jest zawieszony na czarnej obudowie pomiędzy nią a lampą ma powiedzmy Aluminiowe ożebrowanie ciągnij do góry aż wyjdzie z kostką i rozłącz , przy obecnych temperaturach dasz radę odpalić auto
https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/ ... 8-1-7-cdti
https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/ ... 8-1-7-cdti
Ostatnio zmieniony 16 sty 2020, 16:46 przez Pszczyna, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
Dzięki za info. Jutro spróbuję i przemierzę jeszcze raz multimetrem pobór prądu z odłączonym przekaźnikiem.pszczyna pisze: ↑16 sty 2020, 16:40 Jak otworzysz maskę patrz na na skrzynkę przekaźników jest zawieszony na czarnej obudowie pomiędzy nią a lampą ma powiedzmy Aluminiowe ożebrowanie ciągnij do góry aż wyjdzie z kostką i rozłącz , przy obecnych temperaturach dasz radę odpalić auto
https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/ ... 8-1-7-cdti