[B]- ash86, Zafira B 2.0Turbo 200KM, 2005
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 03 gru 2018, 22:08
- Imię: Radosław
- Lokalizacja: Żary
- Auto: Opel Zafira 2.0 T
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
W galaxym zrobiłem i wyszło wow to i tu zainstalowałem. Nie montowałem niebieskich, czerwonych tylko białe ciepłe. A radyjko android dedykowane. Chiński no name na aledrogo kupowalem. Po kilku modach sprawuje się dobrze.
Dodano po 2 minutach 23 sekundach:
Niebieskie wstawiłem w drzwiach. Tzw. poszukiwacze kałuż .
Dodano po 2 minutach 23 sekundach:
Niebieskie wstawiłem w drzwiach. Tzw. poszukiwacze kałuż .
- Gregor1987
- Mieszkaniec
- Posty: 480
- Rejestracja: 28 cze 2018, 19:21
- Imię: Aga & Grzegorz
- Lokalizacja: Tychy
- Auto: Opel Zafira B OPC 2.0 Turbo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Podświetlenie dołu fajna sprawa
Żyj tak jakby jutra miało nie być...
Na forum czasami przebywa żona Pana i władcy
Na forum czasami przebywa żona Pana i władcy
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 03 gru 2018, 22:08
- Imię: Radosław
- Lokalizacja: Żary
- Auto: Opel Zafira 2.0 T
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Wczoraj zasiadłem do Zośki w celu sprawdzenia zajętości fotela. I zauważyłem że czujniki zajętości jest nie skonfigurowany. Czy jest jakaś możliwość odblokowania airbag. Dodam że przeglądałem Google i forum ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 03 gru 2018, 22:08
- Imię: Radosław
- Lokalizacja: Żary
- Auto: Opel Zafira 2.0 T
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Taka mała niespodzianka mnie spotkała w piątek. Coś zaczęło już nie stukać a wręcz na... . Pierwsze co op-com. Errorów brak no to powtórka z rozrywki (patrz Galaxy).
Przy okazji już ponad pół roku czeka wymieniłem łącznik stabilizatora.
Dodano po 1 minucie 45 sekundach:
Amorek stary ale sposobem mechanika z pracy wrócił stary amorek na miejsce. Angielska cierpliwość i 4 paczek zrobiło swoje
Dodano po 1 minucie 26 sekundach:
Drążki i końcówki jeszcze poczekają. Bo z tego co wyczytałem Zosia wyczulona jest na źle wydarzenie. Na 16 120 bicie a na 18 przy 140.
Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Wyważenie*
Dodano po 1 minucie 18 sekundach:
Szkoda tylko że mało info jest na temat zajętości fotela. Ale jak się cieplej zrobi zajmę się i tym tematem i oczywiście się podzielę .
Przy okazji już ponad pół roku czeka wymieniłem łącznik stabilizatora.
Dodano po 1 minucie 45 sekundach:
Amorek stary ale sposobem mechanika z pracy wrócił stary amorek na miejsce. Angielska cierpliwość i 4 paczek zrobiło swoje
Dodano po 1 minucie 26 sekundach:
Drążki i końcówki jeszcze poczekają. Bo z tego co wyczytałem Zosia wyczulona jest na źle wydarzenie. Na 16 120 bicie a na 18 przy 140.
Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Wyważenie*
Dodano po 1 minucie 18 sekundach:
Szkoda tylko że mało info jest na temat zajętości fotela. Ale jak się cieplej zrobi zajmę się i tym tematem i oczywiście się podzielę .
W sprawie bicia...
Nie masz żadnych luzów na wahaczach? Reszta zawieczenia?
Nie masz żadnych luzów na wahaczach? Reszta zawieczenia?
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 03 gru 2018, 22:08
- Imię: Radosław
- Lokalizacja: Żary
- Auto: Opel Zafira 2.0 T
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Po wymianie wahacza na nówkę nie się nie zmieniło po tym że wymieniając jedną stronę kierownica wróciła na właściwą pozycję a montując drugi powtórka.
Dodano po 1 minucie 43 sekundach:
Wszystko sztywne. Brak jakich kolwiek lozow. Nowe tarcze. I też po wymianie efektu brak.
Dodano po 1 minucie 43 sekundach:
Wszystko sztywne. Brak jakich kolwiek lozow. Nowe tarcze. I też po wymianie efektu brak.
Zrobić wszystkie luzy i ustawić zbieżność, po każdej ingerencji w zawieszenie powinno sie to zrobić...
To że kiera proto nic nie znaczy...
To że kiera proto nic nie znaczy...
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 03 gru 2018, 22:08
- Imię: Radosław
- Lokalizacja: Żary
- Auto: Opel Zafira 2.0 T
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
No właśnie jak zrobię jedną stronę to kierownica prosto a jak wymieniam druga stronę zawieszenia to znowu kierownica jest z lewą stronę przekręcona. Zostały mi jeszcze drążki i końcówki kierownicze i wtedy pojadę na zbieżność.