Chip tuning 1,9 CDTI - wymiana doświadczeń

Boxy, chiptunning, tuning itp.

Moderator: Mariusz

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
G-CStuning

#76 Post autor: G-CStuning »

ronin pisze:
G-CStuning pisze:...Fordy w dieslu mają zazwyczaj gify z fabryki rzędu 5...15KM :mrgreen:
O fałwejowych TDI słyszałem że potrafią mieć gifty ale "w drugą stronę" :lol:
...szczególnie 2.0 170KM ;)

ronin

#77 Post autor: ronin »

G-CStuning pisze: ...szczególnie 2.0 170KM ;)
Właśnie o tych motorach słyszałem, że nawet -15 do -20 KM potrafią mieć. Ale że fabryka daje gratis np. w Zafirze B to dla mnie zaskoczenie :)

G-CStuning

#78 Post autor: G-CStuning »

...podjedź...sprawdzimy twoją :lol:

Anony Mous

#79 Post autor: Anony Mous »

G-CStuning pisze:...podjedź...sprawdzimy twoją :lol:

How much za tę przyjemność u Ciebie?

G-CStuning

#80 Post autor: G-CStuning »

kaliope pisze:
G-CStuning pisze:...podjedź...sprawdzimy twoją :lol:

How much za tę przyjemność u Ciebie?
...forumowicze ... pińdziesiąt :mrgreen:

ronin

#81 Post autor: ronin »

G-CStuning pisze:...forumowicze ... pińdziesiąt :mrgreen:
no to ja już zdążyłem przepłacić :lol: Jak już wcześniej pisałem w tym wątku na hamowni wyszło że mam @137KM/328Nm. Jak jest naprawdę tego nie wiem, po prostu z góry założyłem że pop. właściciel zawirusował.

kubik_CDTi

#82 Post autor: kubik_CDTi »

Zdrowe auto,lub zdrowe auto i kiepska hamownia ;)
Te silniki po modyfikacji wychodzą po ok.150-160km i 360Nm jakoś

ronin

#83 Post autor: ronin »

kubik_CDTi pisze:Zdrowe auto,lub zdrowe auto i kiepska hamownia ;)
Nie chcę robić darmowej reklamy - na pewno wyniki są miarodajne ;)
kubik_CDTi pisze:Te silniki po modyfikacji wychodzą po ok.150-160km i 360Nm jakoś
To już jest hardcorowy tuning - nie bez wpływu na żywotność podzespołów

kubik_CDTi

#84 Post autor: kubik_CDTi »

Hardcorowe to są w okolice 170KM,że sadzą daje już przez DPF :lol:
Dokładnie jest 158KM i 355Nm pod sportem i jest to dość mocna modyfikacja,na co dzień,bo jednak wymagałoby to już od kierowcy pewnych nawyków.Na taką bym się nie zdecydował,ale pod przyciskiem to co innego ;)

G-CStuning

#85 Post autor: G-CStuning »

..co do modułów do "samochipowania" to przecież mamy w Polsce takie urządzenia ;) ...wygląda to tak http://gcarsolution.pl/index.php?option ... 7&Itemid=9 ..a różnica jest taka że masz do dyspozycji 2 programy (oprócz fabrycznego) ..poza możliwością zachipsowania online...można..i robi się to na miejscu u tunera ..z pomiarami na hamowni
...więc poco szukać gdzieś daleko jak mamy rozwiązania na miejscu :mrgreen:

kicaj

#86 Post autor: kicaj »

G-CStuning pisze:a różnica jest taka że masz do dyspozycji 2 programy (oprócz fabrycznego)
2 programy w uzytkowaniu auta czy przy tuningowaniu?

G-CStuning

#87 Post autor: G-CStuning »

kicaj pisze:
G-CStuning pisze:a różnica jest taka że masz do dyspozycji 2 programy (oprócz fabrycznego)
2 programy w uzytkowaniu auta czy przy tuningowaniu?
...w programatorze można zapisać 3 programy...ori...stage1...stag2..i później samemu wgrywać co potrzebne :mrgreen:

kicaj

#88 Post autor: kicaj »

aa kumam
mam sobie taki programator i samemu zmieniam kiedy chce ;)
czasem rzeczy najbardziej oczywiste sa najtrudniejsze do zobaczenia

kubik_CDTi

#89 Post autor: kubik_CDTi »

Wiadomo trwa to kilka minut i masz od razu podstawą diagnozę w tym urządzonku więc nie głupie to to.
Ale jak ktoś ma przycisk sport to patent z mocą na życzenie jest najlepszy.

G-CStuning

#90 Post autor: G-CStuning »

..no właśnie...zapomniałem dodać że można tym urządzonkiem także sczytać i wykasować błędy :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHIPTUNING i TUNING”