[A] Matt55 - Elegance 125KM, 2001
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Kawał dobrej roboty
- Matt55
- Debiutant
- Posty: 43
- Rejestracja: 12 kwie 2014, 14:45
- Imię: Mati
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Właśnie mam ochotę wkońcu się pokazać na spocie, bo nie powiem mimo że nie winnie to jednak zocha zwraca uwagę innych posiadaczy tego modelu, podejrzewam że przez dźwięk, Ecotec fajnie mruczy. Generalnie celem było zrobienie takiego light tuning, nie chciałem zwieśniaczyć auta.
- Matt55
- Debiutant
- Posty: 43
- Rejestracja: 12 kwie 2014, 14:45
- Imię: Mati
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Mały update:
W minione lato wjechały nowe fele EMR ale nie mam pojęcia jaki model
Zmeiniony olej w skrzyni i slilniczku, w skrzyni było za mało oleju :O i trochę wyła teraz zalana pod korek i cisza, biegi zapinają się znacznie łatwiej i lżej.
Dla ciekawskich, tak brzmi 1.8 na dwóch tłumikach przelotowych w Zosi, niestety troszkę za głośno dla telefonu i nie brzmi tak jak powinna, na żywca robi dużo lepsza robotę akustycznie
https://www.youtube.com/watch?v=C57lpY0 ... e=youtu.be
W minione lato wjechały nowe fele EMR ale nie mam pojęcia jaki model
Zmeiniony olej w skrzyni i slilniczku, w skrzyni było za mało oleju :O i trochę wyła teraz zalana pod korek i cisza, biegi zapinają się znacznie łatwiej i lżej.
Dla ciekawskich, tak brzmi 1.8 na dwóch tłumikach przelotowych w Zosi, niestety troszkę za głośno dla telefonu i nie brzmi tak jak powinna, na żywca robi dużo lepsza robotę akustycznie
https://www.youtube.com/watch?v=C57lpY0 ... e=youtu.be
Ostatnio zmieniony 16 lut 2020, 18:16 przez Matt55, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gregor1987
- Mieszkaniec
- Posty: 480
- Rejestracja: 28 cze 2018, 19:21
- Imię: Aga & Grzegorz
- Lokalizacja: Tychy
- Auto: Opel Zafira B OPC 2.0 Turbo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Fajne Alu
Żyj tak jakby jutra miało nie być...
Na forum czasami przebywa żona Pana i władcy
Na forum czasami przebywa żona Pana i władcy
- Matt55
- Debiutant
- Posty: 43
- Rejestracja: 12 kwie 2014, 14:45
- Imię: Mati
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Mały update:
207k na budziku i Zafcia doczekała się kapitalki przewodów hamulcowych, całość w miedzi plus nowe łączniki elastyczne do zacisków, stare przewody skorodowały przy filtrze paliwa.
Dodatkowo do wnętrza wjechały zegary od ciśnienia i temperatury oleju, podłączenie bardzo proste ale druga para rąk nieoceniona w pomocy, dziękuje bratu za pomoc przy elektryce Oba czujniki zostały wkręcone bezpośrednio do bloku silnika używając fabrycznych otworów do podpięcia zasilania olejem turbo, oczywiście kable ubrane w peszel i przepuszczone boczną grodzią do słupka, więcej na fotkach.
Wykasowałem fotki. W załączeniu było oprogramowanie, które włamywało się na komputer
207k na budziku i Zafcia doczekała się kapitalki przewodów hamulcowych, całość w miedzi plus nowe łączniki elastyczne do zacisków, stare przewody skorodowały przy filtrze paliwa.
Dodatkowo do wnętrza wjechały zegary od ciśnienia i temperatury oleju, podłączenie bardzo proste ale druga para rąk nieoceniona w pomocy, dziękuje bratu za pomoc przy elektryce Oba czujniki zostały wkręcone bezpośrednio do bloku silnika używając fabrycznych otworów do podpięcia zasilania olejem turbo, oczywiście kable ubrane w peszel i przepuszczone boczną grodzią do słupka, więcej na fotkach.
Wykasowałem fotki. W załączeniu było oprogramowanie, które włamywało się na komputer
Ostatnio zmieniony 04 maja 2020, 17:27 przez Sebu$, łącznie zmieniany 2 razy.
- Matt55
- Debiutant
- Posty: 43
- Rejestracja: 12 kwie 2014, 14:45
- Imię: Mati
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Aaaa tamto, uchwyt samochodowy przyssawka przyczepiony do zderzaka po oczyszczeniu ale strach był że tel zgubie i rozwale
wrzucam ponownie foty i filmik, nie mogę edytować wczorajszego posta, generalnie wykorzystałem fabryczne miejsca w bloku silnika gdzie są kanały olejowe do zasilania turbo ktorego ten motor nie doczekał, prąd łapie po uruchomieniu zasilania ze stacyjki ale kable są wpiete w tą samą wiązke co lusterko chromatyczne, wiązka szyberdachu, kabel czerowny plus i brązowy jako masa, czujniki masę pobierają z tego samego miejsa, owszem możnabyło np do aku ale wolałem mieć wszystko w jednym peszlu.
https://youtu.be/tjDMgbg5J6g
wrzucam ponownie foty i filmik, nie mogę edytować wczorajszego posta, generalnie wykorzystałem fabryczne miejsca w bloku silnika gdzie są kanały olejowe do zasilania turbo ktorego ten motor nie doczekał, prąd łapie po uruchomieniu zasilania ze stacyjki ale kable są wpiete w tą samą wiązke co lusterko chromatyczne, wiązka szyberdachu, kabel czerowny plus i brązowy jako masa, czujniki masę pobierają z tego samego miejsa, owszem możnabyło np do aku ale wolałem mieć wszystko w jednym peszlu.
https://youtu.be/tjDMgbg5J6g
Ostatnio zmieniony 05 maja 2020, 10:57 przez Matt55, łącznie zmieniany 2 razy.