Jeep Patriot
- Przemass
- Zafiromaniak
- Posty: 886
- Rejestracja: 03 lut 2013, 11:49
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Pyrlandia
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Jepp sprawuje się nad zwyczaj dobrze,więc po ogarnięciu rudej (szczególnie jedno tylne nadkole) i dorobieniu zaślepki haka w tylnym zderzaku
przed:
po:
zafundowałem mu zakupione jeszcze do mercedesa czujniki parkowania tył,komplet gumowych dywaników dedykowanych do tego modelu.
Co najważniejsze dostał tak jak mercedes konserwację podwozia i po dokładnym umyciu w auto detailing twardy wosk
Efekt po deszczu zadowalający
przed:
po:
zafundowałem mu zakupione jeszcze do mercedesa czujniki parkowania tył,komplet gumowych dywaników dedykowanych do tego modelu.
Co najważniejsze dostał tak jak mercedes konserwację podwozia i po dokładnym umyciu w auto detailing twardy wosk
Efekt po deszczu zadowalający
- Przemass
- Zafiromaniak
- Posty: 886
- Rejestracja: 03 lut 2013, 11:49
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Pyrlandia
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
No może i nie zawsze ale przy 2 autach mało prawdopodobne że oba zepsują się jednocześnie [emoji2957]Ostap pisze:Ta, akurat...mariusz131 pisze:Na Zośkę zawsze można liczyć.
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
- Przemass
- Zafiromaniak
- Posty: 886
- Rejestracja: 03 lut 2013, 11:49
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Pyrlandia
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Dawno nic się tu nie pisało ale kilka nowych rzeczy przybyło. Co prawda tylko eksploatacyjne ale zacznijmy od początku.
Na 1 ogień poszedł akumulator, poprzedni o dziwo wytrzymał 7 lat
Następnie wymienione klocki i tarcze przód ok. 2 tygodnie temu a dzisiaj osłona przegubu, swożeń wachacza i końcówka drążka. Auto wreszcie (znów) jedzie jak nowe i nic nie stuka
Na 1 ogień poszedł akumulator, poprzedni o dziwo wytrzymał 7 lat
Następnie wymienione klocki i tarcze przód ok. 2 tygodnie temu a dzisiaj osłona przegubu, swożeń wachacza i końcówka drążka. Auto wreszcie (znów) jedzie jak nowe i nic nie stuka