[B]- ash86, Zafira B 2.0Turbo 200KM, 2005
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 03 gru 2018, 22:08
- Imię: Radosław
- Lokalizacja: Żary
- Auto: Opel Zafira 2.0 T
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Koledzy dziś doznałem szoku. Robiłem drugą stronę jak ściągnęłam klapkę doznałem szok. Gdzie nakrętka tak była skorodowana. Ale klucz udarowy zrobił robotę. Dymiło się (specifiki). Ale puściło. Wstawiłem nowy zestaw mocowania amortyzatora podkręcałem rundka honorowa i co kierownica jest prosto . Niestety co do bicia mam za krótki odcinek drogi 110 wyciągnęłam tylko. Jutro jadę do znajomego to sprawdzę jak z biciem
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 03 gru 2018, 22:08
- Imię: Radosław
- Lokalizacja: Żary
- Auto: Opel Zafira 2.0 T
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Niestety bicie kół przy 120 nie ustopilo. Jak się zrobi cieplej to wymienię końcówki i drążki może pomoże. Odziwo nie ma luzów ale zapobiegawczo wymienię.
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Ostatnio kolega OpelGreg wstawił w swoim garażu śruby do regulacji kąta pochylenia koła, zobacz tam
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
No bo fabrycznie nie ma możliwości zmiany kąta, ale ktoś oszukał system
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- OpelGreg
- Mieszkaniec
- Posty: 348
- Rejestracja: 24 lut 2016, 20:41
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: południe
- Auto: Zafira B Opc 241KM '08
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Te śruby załatwiają sprawę -też miałem problem z kątami w ZA OPC ale po założeniu śrub można robić korekty kątów.Nadwozie z czasem się wypracuje i trzeba kombinować.
VERONI2468
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 03 gru 2018, 22:08
- Imię: Radosław
- Lokalizacja: Żary
- Auto: Opel Zafira 2.0 T
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
No właśnie czytałem w twoim garażu. I nie ukrywam myślę na tym. Ale bicie przy 120 i 140 ustało po ustawieniu zbieżności. Mocowanie amortyzatora, drążki z końcówkami , łącznik stabilizatora. I efekt zadowalający. Zobaczę jak będzie mi opony zjadać to zainwestuje w tę śruby.