Szybko rozładowujący się akumulator - problem
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Jeżeli by to nie był przekaźnik świec to po kolei wyciagaj bezpieczniki pod maską i w RECu, jeżeli pobór spadnie to będziesz wiedział za co jest odpowiedzialny bezpiecznik i sam dojdziesz
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Chyba nie radio bo wcześniej nie sprawiało problemów ...ale jak chcesz sprzedać Ci mogę... tylko nie mogę go wylogować bo mi "programming failed" wyskakuje
Ostatnio zmieniony 18 sty 2020, 19:45 przez Deleted User 21664, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Lampka w schowku to powszechny problem w Zafirze lecz ona by nie pobierała ta dużo jak podaje autor
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
mały update: Zafira na badaniach - nie można zlokalizować gdzie prąd ucieka. Co ciekawe prąd NIE UCIEKA :zly:
Mechanior szuka jeszcze we wszystkich możliwych miejscach.
Mechanior szuka jeszcze we wszystkich możliwych miejscach.
lampka nie koniecznie - jest złożona żarówka LED od ponad pół roku i było
Ostatnio zmieniony 28 sty 2020, 16:28 przez Deleted User 21664, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
To że zamiast żarówki jest LED nie świadczy iż nie świeci non stop problem jest wadliwej budowie oprawki i wyłącznika .
U mnie są założone też w górnej lampce i zauważyłem że się żarzą nawet po godzinie od wyłączenia ( komputer nie odcina dokładnie napięcia)
U mnie są założone też w górnej lampce i zauważyłem że się żarzą nawet po godzinie od wyłączenia ( komputer nie odcina dokładnie napięcia)
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
co nie zmienia faktu że mechanik nie odnotował zwiększonego poboru prądu
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Może wilgoć w którejś skrzynce z bezpiecznikami
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- ZbychuW
- Świeżak
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 mar 2019, 09:09
- Imię: Zbigniew
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B Enjoy
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: A18XER
- Gender:
Widzę że jakaś zaraza, (może z Chin ?) padła na nasze Zośki. Od dwóch tygodni mam dokładnie ten sam problem.
W środę żona jeździła samochodem, a w piątek akumulator padł, było 0,5 V na akumulatorze. Jako że był stary, szybka wymiana na nowy. Przez kilka dni było dobrze i po tygodniu jeżdżenia pobór prądu na postoju ok. 1,05 -1,10 A. Samochód wrócił od elektryków wczoraj. Twierdzili że nic niepokojącego nie znaleźli, wszystko jest w normie – wg. ich pomiarów ładowanie 14,5V, pobór prądu na postoju 160 mA.
Wczoraj po powrocie od nich podłączyłem multimetr i u mnie jest nadal 1,05A i spadek napięcia na akumulatorze ok. 0,25V w ciągu 12 godzin.
Zacznę dziś od waszych wskazówek i sprawdzę najpierw lampkę w schowku, a później po kolei bezpieczniki.
W środę żona jeździła samochodem, a w piątek akumulator padł, było 0,5 V na akumulatorze. Jako że był stary, szybka wymiana na nowy. Przez kilka dni było dobrze i po tygodniu jeżdżenia pobór prądu na postoju ok. 1,05 -1,10 A. Samochód wrócił od elektryków wczoraj. Twierdzili że nic niepokojącego nie znaleźli, wszystko jest w normie – wg. ich pomiarów ładowanie 14,5V, pobór prądu na postoju 160 mA.
Wczoraj po powrocie od nich podłączyłem multimetr i u mnie jest nadal 1,05A i spadek napięcia na akumulatorze ok. 0,25V w ciągu 12 godzin.
Zacznę dziś od waszych wskazówek i sprawdzę najpierw lampkę w schowku, a później po kolei bezpieczniki.
-
- Debiutant
- Posty: 45
- Rejestracja: 23 lip 2016, 17:53
- Imię: Bogusław
- Lokalizacja: Roztocze LTM
- Auto: Opel Zafira B 1,9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Ja u siebie zaobserwowałem, że co jakiś czas miga ekran i wtedy pobór prądu na mierniku skacze ze 120 mA na 2 A i za chwilę znowu się stabilizuje. Elektryk skasował mnie na 40 euro i nic nie wydumał, więc profilaktycznie co 2 miesiące podłączam prostownik. Ładowanie alternatora 14-14,1 V, tylko w menu raz pisze NONE, a raz PWM.