Zafira C
Moderator: Tunio999
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 lip 2020, 21:58
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Radzymin
- Auto: Opel
- Model: Corsa
- Oznaczenie silnika: A12XER
Zafira C
Rozważam zakup Zafiry C, przegladam od dluzszego czasu ogloszenia, znalazlem w Warszawie taki egzemplarz:
https://www.olx.pl/oferta/opel-zafira-2 ... FBuCe.html
bogata wersja, rzadki silnik, ale mocny. wyposazenie w zasadzie tylko bez automatu. skora, dach, szyba itp.
Ogladalem, w zasadzie nie ma sie do czego przyczepic, pomierzony lakier - bez lakierowanych elementow, zreszta podobnie mowi wlasciciel.
jest naprawde zabdany
czy gdzies jest haczyk, a jako zoltodziub tego nie dostrzegam?
co sadzi o tym Szanowne grono Zafiromaniaków?
z gory dzieki za pomoc
w zasadzie to temat powinien iść do poczekalni - brak zdjęcia - regulamin ZKP
Wstawiłem fotkę
Sebu$
https://www.olx.pl/oferta/opel-zafira-2 ... FBuCe.html
bogata wersja, rzadki silnik, ale mocny. wyposazenie w zasadzie tylko bez automatu. skora, dach, szyba itp.
Ogladalem, w zasadzie nie ma sie do czego przyczepic, pomierzony lakier - bez lakierowanych elementow, zreszta podobnie mowi wlasciciel.
jest naprawde zabdany
czy gdzies jest haczyk, a jako zoltodziub tego nie dostrzegam?
co sadzi o tym Szanowne grono Zafiromaniaków?
z gory dzieki za pomoc
w zasadzie to temat powinien iść do poczekalni - brak zdjęcia - regulamin ZKP
Wstawiłem fotkę
Sebu$
Ostatnio zmieniony 08 lip 2020, 06:43 przez Sebu$, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakby było ok to super autko, pewnie ze 150 tys. kosztowało.
- PiotrWie
- Mieszkaniec
- Posty: 217
- Rejestracja: 24 lip 2014, 09:26
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Auto: Opel Zafira
- Model: Family
- Oznaczenie silnika: A18XEL
Może nie być żadnego haczyka, im droższe auta tym bardziej traci na wartości, koszty utrzymania są najczęściej proporcjonalne do ceny wyjściowej, sprawdź ceny typowych części zamiennych, ja kiedyś miałem topowe R25, było super ale jak np pompa wody kosztowała do typowych modeli ok 300, to do niego 1200, bywa że nie ma zamienników do takiego auta. Jak Cię będzie stać na utrzymanie to będzie super samochód, jak nie - to go przeklniesz przy pierwszej wcale nie wielkiej awarii. Ja swoje R25 wspominam dobrze - ale kupując je wiedziałem na co się piszę.
PiotrWie
Pamiętam, jak swego czasu moja żona miała Pandę 100 HP. To tylko panda ale wszystko w zawieszeniu było "specjalne" i np. amory tył 700-800 zł i jeszcze ciężko było gdzieś dostać, a "driftiwała" [emoji1787]na rondzie i niespodziewanie pojawił się krawężnik [emoji854]PiotrWie pisze:Może nie być żadnego haczyka, im droższe auta tym bardziej traci na wartości, koszty utrzymania są najczęściej proporcjonalne do ceny wyjściowej, sprawdź ceny typowych części zamiennych, ja kiedyś miałem topowe R25, było super ale jak np pompa wody kosztowała do typowych modeli ok 300, to do niego 1200, bywa że nie ma zamienników do takiego auta. Jak Cię będzie stać na utrzymanie to będzie super samochód, jak nie - to go przeklniesz przy pierwszej wcale nie wielkiej awarii. Ja swoje R25 wspominam dobrze - ale kupując je wiedziałem na co się piszę.
Ostatnio zmieniony 08 lip 2020, 08:44 przez Skasowany użytkownik 28328, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 lip 2020, 21:58
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Radzymin
- Auto: Opel
- Model: Corsa
- Oznaczenie silnika: A12XER
dzieki za sugestie, sprawdzalem ceny czesci, ale w zasadzie nie ma szalenstwa, poza amortyzatorami i turbo, reszta jak w klasycznym 2.0 cdti.
musze jeszcze przemyslec i pojechac na sciezke.
musze jeszcze przemyslec i pojechac na sciezke.