Problemy z działaniem ESP - ABS - TC
Niestety nie mam sporta i nie mogę dezaktywować esp i tc kiedy chcę....ale gdybym chciał sobie poszaleć na śniegu i poćwiczyć poślizgi kontrolowane to lepiej wyłączyć te dwa systemy op-comem czy może jak kolega wyżej pisze wyciągnąć na chwile któryś lub któreś bezpieczniki?imalas pisze:Wszystko się da zrobić!
Np. odłącz stosowny bezpiecznik elektryczny w skrzynce elektr.
Właśnie tak podczas chiptuningu rozmawiałem to tunner mi mówił,że chyba po 2008 czy 9 roku nie można wyłączać już esp z przycisku,a u mnie były jakieś problemy z IDS+ i naprawiali,aktualizowali, w rezultacie nie mogę już esp wyłączać
Po włączeniu dochodzą później do głosu kagańce,ale to nie to samo bo przy 360Nm i dynamicznym wypadaniu z ronda dławi i nie ma tej frajdy.
Zimą na podjazdach czasem była przydatna opcja,ale w tym roku nowe zimówki to jestem spokojny
Po włączeniu dochodzą później do głosu kagańce,ale to nie to samo bo przy 360Nm i dynamicznym wypadaniu z ronda dławi i nie ma tej frajdy.
Zimą na podjazdach czasem była przydatna opcja,ale w tym roku nowe zimówki to jestem spokojny
U mnie była taka sytuacja:
lecę sobie do pracy 120-130 km/h, prosta droga, mokra, w pewnym momencie włączyła się kontrolka "autka w poślizgu" i ABS - praktycznie bez powodu - i tak świeciły do końca trasy.
Po ponownym uruchomieniu auta (po pracy) już nic nie świeciło ale pod domem poszedł w ruch OP-COM i dostałem info o "błędzie czujnika przyspieszenia (albo prędkości nie pamiętam) koła".
Skasowałem, od 2 miesięcy spokój.
lecę sobie do pracy 120-130 km/h, prosta droga, mokra, w pewnym momencie włączyła się kontrolka "autka w poślizgu" i ABS - praktycznie bez powodu - i tak świeciły do końca trasy.
Po ponownym uruchomieniu auta (po pracy) już nic nie świeciło ale pod domem poszedł w ruch OP-COM i dostałem info o "błędzie czujnika przyspieszenia (albo prędkości nie pamiętam) koła".
Skasowałem, od 2 miesięcy spokój.
witam wszystkich.
powiedzcie, jak zachowuje się u Was kontrolka ABS. po przekręceniu kluczyka gaśnie razem z kontrolką airbag'ów, czy w zupełnie innym momencie?
bo u mnie właśnie tak się dzieje. dopiero dziś na to zwróciłem uwagę. żadnych błędów z tym związanych na OP-COMie nie pokazywało do tej pory.
a do tego, dziś wykonałem ostre hamowanie na nieasfaltowej nawierzchni, wysiadłem i miałem ślady hamowania jak w aucie bez ABS. do tego nie czułem, żeby pedał hamulca grzechotał...
czyżby sprytny sprzedawca połączył kontrolki abs i airbagów i zostałem :jeb:
powiedzcie, jak zachowuje się u Was kontrolka ABS. po przekręceniu kluczyka gaśnie razem z kontrolką airbag'ów, czy w zupełnie innym momencie?
bo u mnie właśnie tak się dzieje. dopiero dziś na to zwróciłem uwagę. żadnych błędów z tym związanych na OP-COMie nie pokazywało do tej pory.
a do tego, dziś wykonałem ostre hamowanie na nieasfaltowej nawierzchni, wysiadłem i miałem ślady hamowania jak w aucie bez ABS. do tego nie czułem, żeby pedał hamulca grzechotał...
czyżby sprytny sprzedawca połączył kontrolki abs i airbagów i zostałem :jeb:
tyle, że u mnie ESP niet...a kontrolka ABS gaśnie równo z kontrolką poduszek.Szymon Jankowia pisze:jesli dobrze pamiętam gaśnie dokładnie w tym samym momencie co kontrolka ESP (autko w poślizgu)
poszukam jeszcze jakiejś żwirówki i przeprowadzę testy.
oj to się Misiu wk....i... i zrobi zadymę. jesli tak jest faktycznie, to określenie jak najbardziej pasuje do sytuacjiSzymon Jankowia pisze:sorki za okreslenie ale jak dla mnien mocno masz nagrzebane i zostałeś :jeb:
podpowiedzcie co mogę sprawdzić we własnym zakresie. tak jak pisałem żadnych błędów z tym związanych nie pokazuje