Problem po wymianie oleju

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
maanelo

Problem po wymianie oleju

#1 Post autor: maanelo »

Witam
Przystąpiłem dziś do wymiany oleju po 13kkm,oczywiście komplet (filtr olej )
Olej kupiłem u tego samego sprzedawcy co ostatnio oryginał mobil1- 5w50 ostatnia wymiana 01/2010 .
Po wymianie lampka oleju gaśnie dopiero po przekroczeniu 2500obr przed gasła jak tylko kręciłem rozrusznikiem i nigdy się nie zapalała ,autko ma przejechane 163kkm.
Miałem poważny problem z zamontowaniem wkładu filtra (ciężko wchodzi przez osłonę kolektora ,w trakcie odkręcania filtra wydaję mnie się że cała obudowa przekręciła się trochę w lewo około 30stopni.
Nie wiem czy to może być przyczyną małego ciśnienia, żadnych wycieków nie ma.
Bardzo proszę o jakieś porady sugestie.

KOPERNIK

#2 Post autor: KOPERNIK »

maanelo pisze:oczywiście komplet (filtr olej )
a czy wraz z filtrem wymieniłeś też zimering który jest w zestawie wraz z filtrem???

często gdy się go nie wymieni może tracić ciśnienie i wycieków nie znajdziesz...

darek_s
Mieszkaniec
Posty: 238
Rejestracja: 20 gru 2009, 09:05
Lokalizacja: Mońki
Model:

#3 Post autor: darek_s »

Wsrodku obudowy filtra jest taki zaworek jesli on sie rozwalil to bedzie wlasnie tak sie dzialo,co do przekrecenia obudowy to jest w niej taki rant aby tak nie zrobic poza tym lecial by olej z pod niej.Ja proponuje wyjac filtr i luknac do srodka,nawet wkladajac palca zaworek jest na sprezynie powinien sie uginac

maanelo

#4 Post autor: maanelo »

Witam
Oring nowy obawiam się że filtr się krzywo umiejscowił.Panowie a jest możliwość wykręcenia całej obudowy filtra.U mnie jest tragiczny dostęp .



---------scalone
Witam

Panowie problem częściowo rozwiązany ,przekręciła się obudowa filtra podczas odkręcania pokrywy. Dokręciłem chyba na właściwe miejsce , kontrolka gaśnie, ale jak autko pracuje na wolnych obrotach około 1 min. to kontrolka zapala się .Po dodaniu gazu gaśnie po około 950obr.
Może już czas na zmianę na 10w40 .
Panowie macie może jakieś zdięcia jak ma być dokręcona obudowa filtra oleju są na nej i bloku silnika jakieś znaki?
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 09:55 przez maanelo, łącznie zmieniany 1 raz.

maanelo

#5 Post autor: maanelo »

Sprawa rozwiązana temat do zamknięcia

Zablokowany

Wróć do „Silnik”