Glowica 1.7 CTDI
-
- Przeglądacz
- Posty: 54
- Rejestracja: 09 sie 2015, 16:27
- Imię: występuje :)
- Lokalizacja: UK
- Auto: Zafira B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: A17DTJ
Glowica 1.7 CTDI
Przeszukałem forum i niestety nie mogę znaleźć na forum poradnika jak ściągnąć i przykręcić głowicę w 1.7
Albo nie ma, albo to moje umiejętności szukania
w razie czego silnik A17DTJ
Albo nie ma, albo to moje umiejętności szukania
w razie czego silnik A17DTJ
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Mieszkaniec
- Posty: 216
- Rejestracja: 22 cze 2015, 21:32
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Opel Zafira B Cosmo 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Ciężko to opisać trzeba dużo odkręcić potem sprawdzić płaszczyzny bloku i głowicę. Co się złego dzieje że chcesz zdjąć głowicę?
-
- Mieszkaniec
- Posty: 216
- Rejestracja: 22 cze 2015, 21:32
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Opel Zafira B Cosmo 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Nie wiem czy jest taka instrukcja .
Jeśli znasz się na mechanice i masz sprzęt to jaki widzisz problem?
Stawiasz auto, wylewasz płyn chłodniczy do jakiegoś naczynia - dolnym wężem od chłodnicy najszybciej , demontujesz osłony rozrządu, rozpinasz rozrząd,demontujesz przewody układu dolotowego,rozpinasz zasilanie wtryskow z listwy CR potem rozpinasz wydech, odkrecasz kolektor wydechowy z turbo (oczywiście przy turbo odkrecasz przewody olejowe zasilania i powrotu), jak juz masz głowicę do ktorej nie sa podpiete przewody chlodzenia elektryki itp. Zdejmujesz pokrywe zaworów i tam masz śruby które mocują głowicę do bloku. Wykręcasz je i głowica jest wolna - to w takim dużym uproszczeniu bo jeżeli chodzi Ci o instrukcję krok po kroku jaki klucz i w którą stronę kręcić to nie widziałem nic takiego.
Jak masz pytania to pisz podpowiem Ci na tyle ile będę wiedział.
Jeśli znasz się na mechanice i masz sprzęt to jaki widzisz problem?
Stawiasz auto, wylewasz płyn chłodniczy do jakiegoś naczynia - dolnym wężem od chłodnicy najszybciej , demontujesz osłony rozrządu, rozpinasz rozrząd,demontujesz przewody układu dolotowego,rozpinasz zasilanie wtryskow z listwy CR potem rozpinasz wydech, odkrecasz kolektor wydechowy z turbo (oczywiście przy turbo odkrecasz przewody olejowe zasilania i powrotu), jak juz masz głowicę do ktorej nie sa podpiete przewody chlodzenia elektryki itp. Zdejmujesz pokrywe zaworów i tam masz śruby które mocują głowicę do bloku. Wykręcasz je i głowica jest wolna - to w takim dużym uproszczeniu bo jeżeli chodzi Ci o instrukcję krok po kroku jaki klucz i w którą stronę kręcić to nie widziałem nic takiego.
Jak masz pytania to pisz podpowiem Ci na tyle ile będę wiedział.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2021, 08:19 przez PETERSS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
To wszystko ma w sam naprawiam który mu został wskazany
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Mieszkaniec
- Posty: 216
- Rejestracja: 22 cze 2015, 21:32
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Opel Zafira B Cosmo 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
No coś słabo ten 3 tłok wygląda.
Teraz sprawdzić głowicę, wtryski, wymienić świece i na nowych częściach poskładać i będzie służyło.
Kawał dobrej roboty.
Teraz sprawdzić głowicę, wtryski, wymienić świece i na nowych częściach poskładać i będzie służyło.
Kawał dobrej roboty.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 216
- Rejestracja: 22 cze 2015, 21:32
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Opel Zafira B Cosmo 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Tłok z pierwszej fotki. Dużo nagaru.
A świece dlatego że nie będziesz miał lepszej okazji z dostępem teraz możesz zapryskac i z góry i z dołu odkręcić i wkręcić A jak wszystko poskladasz to już nie masz takiego dostępu.
A świece dlatego że nie będziesz miał lepszej okazji z dostępem teraz możesz zapryskac i z góry i z dołu odkręcić i wkręcić A jak wszystko poskladasz to już nie masz takiego dostępu.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
W zależności od ich stanu i przerwy pomiędzy katodą a anodą mogły się przyczynić do tego nagaru
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253