Turbo-brak mocy
Moderator: Sebu$
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Czy to w tym miejscu jest
Dodano po 4 minutach 16 sekundach:
lub to na zdjęciu
Dodano po 4 minutach 16 sekundach:
lub to na zdjęciu
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Przeglądacz
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 lis 2018, 22:36
- Imię: Zbigniew
- Auto: Zafira C 2.0 CDTI
- Model: Tourer
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Dokładnie to jest w takiej,plastikowy króciec ktoś wymyślił,widocznie od wibracji pekł.
http://insignia24.pl/14651-pompa-podcis ... a-b-c.html
Ostatnio zmieniony 08 cze 2021, 15:03 przez zibii, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
30 zl i po co dalej szukać https://allegro.pl/oferta/pompa-vacum-z ... 8939887233
Ostatnio zmieniony 08 cze 2021, 15:08 przez Pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Przeglądacz
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 lis 2018, 22:36
- Imię: Zbigniew
- Auto: Zafira C 2.0 CDTI
- Model: Tourer
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Też znalazłem na allegroPszczyna pisze: ↑08 cze 2021, 15:07 30 zl i po co dalej szukać https://allegro.pl/oferta/pompa-vacum-z ... 8939887233
https://allegro.pl/oferta/pompa-vacum-p ... 0196110336
tylko numeracja części mnie niepokoi bo w oryginale jest numer 55488984.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Nie idzie sprawdzić nr, chyba występuje jako całość -część zespolona
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Mam pomysła ! gdyby tak zastosować do tej części urwanej , jest tam na tyle mięsa + taśma teflonowa lub klej
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Przeglądacz
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 lis 2018, 22:36
- Imię: Zbigniew
- Auto: Zafira C 2.0 CDTI
- Model: Tourer
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Niestety za mało miejsca bardziej za cienkie ścianki,ale udało mi się delikatnie rozwiercić i wkleić kawałek rurki od przewodu hamulcowego z tym że przed rozwierceniem króciec zasysał powietrze do pompy a w drugą stronę blokował przepływ powietrza widocznie w środku był jakiś zaworek i niestety teraz przelot powietrza jest w obie strony i nie wiem czy to zda egzamin,narazie jeszcze klej schnie,jutro założę i zobaczę czy zadziała jeśli nie to zostaje używka.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Na przewodzie zastosować zaworek zwrotny Z/Z ale taka zabawa przekroczy 30zł
Ostatnio zmieniony 08 cze 2021, 16:00 przez Pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Przeglądacz
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 lis 2018, 22:36
- Imię: Zbigniew
- Auto: Zafira C 2.0 CDTI
- Model: Tourer
- Oznaczenie silnika: A20DTH
I znowu dup.... blada po wymianie króćca rzez chwilę był spokój i znowu błędy turbo P2263 i P003A i odcinanie turbo przy przyśpieszeniu,tak się zastanawiam bo problemy zaczęły się zaraz po tym jak zmieniłem stacje na Shell i leję tą "lepszą" ropę czy to zbieg okoliczności czy zmienić stacje???
Ostatnio zmieniony 23 cze 2021, 12:51 przez zibii, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
P2263-Pewnie zaworek - elektro zawór do wymiany
P003A należało by wyregulować gruszkę lub możliwe że padł zawór w gruszce.
P003A należało by wyregulować gruszkę lub możliwe że padł zawór w gruszce.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Ten miałem na myśli ale skoro był wymieniony , lecz wielokrotnie czytałem że nawet nowy był niesprawny zwłaszcza firmy Piedburg lepsze okazywały się ta od Fiata, ponieważ elektrozawór to pierwszy krok. Pozostaje jeszcze grucha i czujnik przy niej oraz sama zmienna geometria w turbinie. Wszystko po kolei do sprawdzenia.
Sprawdziłeś rurę turbo? lubią pękać ,pościskaj ją czy nie wyczujesz zagnieceń na niej, niech druga osoba doda gazu, a wtedy jeśli jest pęknięta "wciąga" ja do wewnątrz.
Sprawdziłeś rurę turbo? lubią pękać ,pościskaj ją czy nie wyczujesz zagnieceń na niej, niech druga osoba doda gazu, a wtedy jeśli jest pęknięta "wciąga" ja do wewnątrz.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Przeglądacz
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 lis 2018, 22:36
- Imię: Zbigniew
- Auto: Zafira C 2.0 CDTI
- Model: Tourer
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Cały dolot sprawdzony jest ok,wężyki podciśnienia też,dziwne bo na wyłączonym silniku sztanga gruszki pracuje lekko gdy wciskam śrubokrętem a na pracującym i wolnych obrotach stoi sztywno i za cholery nie można jej wcisnąć a przy dodaniu gazu tylko lekko się ugina jakieś dwa milimetry i stoi