Samochód słabo kręci tak jak by bateria była słaba, ale jest nowa.
A i jak odpali to po jakimś czasie klamra plusowa robi się ciepła .
Ktoś coś powie co może jej być
Z góry dziękuję
Poprawiłem posta - Sebu$
Witam mam problem z oplem Zafira b 2.0 diesel.
- Sebu$
- -#Administrator
- Posty: 8166
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
- Auto: Yaponiec
- Model: Inne
- Oznaczenie silnika: Pb1.5
- Gender:
- Kontakt:
Może być "słaby styk" na klemie.
Posmarować możesz pastą miedzianą klemy.
Przeczyścić wcześniej wypierdki z akumulatora papierem ściernym i klemy.
I dobrze skręcić całość. U mnie pomogło
Ale to moja definicja.
Może nasz techniczny Darek się wypowie za chwile
Posmarować możesz pastą miedzianą klemy.
Przeczyścić wcześniej wypierdki z akumulatora papierem ściernym i klemy.
I dobrze skręcić całość. U mnie pomogło
Ale to moja definicja.
Może nasz techniczny Darek się wypowie za chwile
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2265
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Klemy do wymiany , lub doczyścić czopy aku i klemy i posmarować (wazelina bezkwasowa -nie techniczna lub pasta miedziana )
Test samego akumulatora (fajny tester BT 360)
Kontrola ka la PLUS na rozruszniku
Pomiary napięć na kablach ( szukamy strat) aku-rozrusznik ,aku- alternator tu od razu warto dołożyć nowy kabel.
Rozrusznik do przeglądu ( czy nie zapieka się wirnik ,stan szczotek, tulejek itp)
Dokładamy dodatkowy kabel minus (silnik-karoseria).
Test samego akumulatora (fajny tester BT 360)
Kontrola ka la PLUS na rozruszniku
Pomiary napięć na kablach ( szukamy strat) aku-rozrusznik ,aku- alternator tu od razu warto dołożyć nowy kabel.
Rozrusznik do przeglądu ( czy nie zapieka się wirnik ,stan szczotek, tulejek itp)
Dokładamy dodatkowy kabel minus (silnik-karoseria).
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253