Błąd C0256
Moderator: Sebu$
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 lut 2024, 19:31
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Lubaczów
- Auto: Zafira A 1.8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XT
Błąd C0256
Witam Koledzy od Zafirek co możecie powiedzieć o takim błędzie C0256 Regulacja momentu napędowego uszkodzenie redukcji mocy. Czym może być spowodowany?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2024, 20:32 przez Pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem literówki
Powód: Poprawiłem literówki
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2278
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
C0256 to oznacza, że sterownik silnika jest prawdopodobnie lecz niekoniecznie.
Błąd C0256 szeroki temat:
Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
Brak komunikacji CAN BUS
Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą
Silnik gaśnie samoczynnie
Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu
Silnik pracuje nierówno
Silnik przechodzi do trybu awaryjnego
Silnik nie odpala i nie ma błędów
Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach
Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Co to ma wspólnego do takiego zachowania silnika ? a no to
"- sygnał redukcji momentu obrotowego z ABSu do sterownika silnika (występuje gdy ABS realizuje kontrolę trakcji / ESP)
- niekiedy wystęuje sygnał "rough road" czyli "wyboistej drogi" z ABS do sterownika silnika, uzywany m.in przez algorytm detekcji wypadania zapłonów."
Dlatego może być że od niesprawnego ABSu wariuje sterownik silnika
"Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy tylny - usterka"
Przyglądnij się lewemu tylnemu kołu. Najprawdopodobniej nie czyta sygnału z prędkości obrotowej tego koła lub widzi inną niż jest.
Mogą też być uszkodzone gdzieś kabelki
Błąd C0256 szeroki temat:
Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
Brak komunikacji CAN BUS
Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą
Silnik gaśnie samoczynnie
Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu
Silnik pracuje nierówno
Silnik przechodzi do trybu awaryjnego
Silnik nie odpala i nie ma błędów
Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach
Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Co to ma wspólnego do takiego zachowania silnika ? a no to
"- sygnał redukcji momentu obrotowego z ABSu do sterownika silnika (występuje gdy ABS realizuje kontrolę trakcji / ESP)
- niekiedy wystęuje sygnał "rough road" czyli "wyboistej drogi" z ABS do sterownika silnika, uzywany m.in przez algorytm detekcji wypadania zapłonów."
Dlatego może być że od niesprawnego ABSu wariuje sterownik silnika
"Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy tylny - usterka"
Przyglądnij się lewemu tylnemu kołu. Najprawdopodobniej nie czyta sygnału z prędkości obrotowej tego koła lub widzi inną niż jest.
Mogą też być uszkodzone gdzieś kabelki
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253