Wiązka pompy wspomagania
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2265
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
U2111-00 CAN-Bus No Communication With EHPS
Ewidentnie wiązka szwankuje miernikiem może i wskazuje przepływ lecz pod obciążeniem już nie, w gorszym przypadku pompa nie wydala.
Ewidentnie wiązka szwankuje miernikiem może i wskazuje przepływ lecz pod obciążeniem już nie, w gorszym przypadku pompa nie wydala.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Debiutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 mar 2012, 12:13
- Imię: Stefan
- Lokalizacja: świętochłowice
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
To co mierzyć, sterownik dać do sprawdzenia? Jak go wymontować dam radę bez kanału 1.9 cdti, trochę te napięcie na czarnym kabelku mi nie pasuje dzisiaj było ok. 6.5 V na zapłonie i włączonym silniku. Wcześniej mierzyłem to było na zapłonu 9 V po uruchomieniu silnika 11.5v gdzie szukać tego czarnego kabelka te dwa są w kostce z przodu skrzynki bezpieczników a czarny???
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2265
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Wyczyszczone-sprawdzone wtyczki X1-X2-X3 ?
Tu masz rozpiskę złącz, czy nie warto rozpruć wiązkę i wymienić kable zamiast sterownik odsyłać do kontroli.
https://www.diagnostics.org.uk/showthre ... cal-Centre
Tu masz rozpiskę złącz, czy nie warto rozpruć wiązkę i wymienić kable zamiast sterownik odsyłać do kontroli.
https://www.diagnostics.org.uk/showthre ... cal-Centre
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Debiutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 mar 2012, 12:13
- Imię: Stefan
- Lokalizacja: świętochłowice
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Wyczyszczone kontakt sprajem , myślę teraz żeby kupić wiązkę za 50 zł i sprawdzić czy działa patrzyłem wiązka od pompy ma 3 kable a w kostce przy skrzynce bezpieczników 5 dwa te 2.5 v mają przejście czarny nie ma ale napięcie ma ok 6.5 V
-
- Debiutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 mar 2012, 12:13
- Imię: Stefan
- Lokalizacja: świętochłowice
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Zamykam temat w środę będzie wspomaganie ogarnięte, znalazłem przyczynę prawdopodobnie a właściwie tak na 99% . Dziękuję Ci bardzo za pomoc już byłem zrezygnowany, ale dzięki Tobie drążyłem temat. Pozdrawiam
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2265
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
No to zdradź nam, by wiedza była przydatna innym
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Debiutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 mar 2012, 12:13
- Imię: Stefan
- Lokalizacja: świętochłowice
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Wiązka pompy znalazłem wtyczkę myślałem że to ta przed skrzynka bezpieczników ale było 5 pinów, ta jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym koło pompy ABS, peszel wypiął się z uchwytu i stykał z gorącym silnikiem , izolacja stopiła się i robiła zwarcie dlatego alternator się grzał i napięcie na kablu czarnym raz było 11v raz 5v, dzisiaj nie było w ogóle przejscia i pokazał się błąd brak komunikacji z pompą, znalazłem miejsce zfajczone, jakbym miał kanał doszedł bym szybciej to tego ale spoko kupię wiązkę i puszczę ja góra i myślę że będzie po problemie dzięki Tobie . Pozdrawiam