Witam serdecznie
Mam pytanie do znawców, wiedzących co może byc przyczyna dostawania sie oleju silnikowego do paliwa (ON) nadmienie, że pompa wtryskowa jest w 100% sprawna wtryskiwacze również, wymieniłem uszczelniacze wtryskiwaczy i nadal jest to samo a objawy jakie wystepują to
- podczas uruchamiania brązowawa chmura dymu z tłumika
- po odpaleniu pracuje silnik do momentu zgaszenia lecz jest problem z jego ponownym uruchomieniem
- widoczne slady oleju na filtrze paliwa
- obecność oleju w pompie wtryskowej przez co zablokowane zaworki
brak mi juz koncepcji co może być przyczyna dodam, że głowica jest ok (sprawdzana)
czy ktoś wie czy ktoś pomoże jak rozwiazać w/w problem
olej w paliwie (ON)
Moderator: Sebu$
Wymieniłem tylko oringi te z góry ale myslę, że przyczyna jest już zlokalizowana mianowicie po dokładnym sprawdzeniu łapek (tych które to docisaja wtryskiwacz) dwie z nich są przekrzywione co powoduje niedokładnym docisnięciem wtryskiwacza zobacze co bedzie po ich wymianie na inne czy dalej bedzie to samo czy dalej lipa - dam znać jakie efekty po tych zmianach.
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Dla potomnych, pierwsze symptomy pojawienia sie problemu z przeciakami na wtryskach: wychodzi przy odpowietrzaniu pompka podcisnieniowa, widac w paliwie jak wysysa resztki oleju z obiegu paliwa i przy okacji uteleniona gume. Mam wlasnie taki temat i musze to szybko zalatac :-) W ASO krzykneli 600 zl za calosc (niestety rozrzad trzeba ruszyc)
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)