Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ten wkład na bank NIE będzie pasował!
modyfikacja silnika 1.8 na wersję 140 koni obejmowała m.in. zastosowanie elektronicznie sterowanego termostatu ("map-controlled thermostat", większy opis tego silnika jest tu: http://www.gmeurope.info/social_media_n ... 0323b.html ) a w ZB nie było innego 1.8, niż wersja 140konna
Pozdro,
Mayak
ps.
1.8 w wersji 125KM (miałem w VectrzeB) też nie miał wymiennego wkładu termostatu, chyba tylko 115KM miały wymienny
Przez naciśnięcie Settings przez OK 6 sek, potem jest takie bipnięcie
Ale to już było na forum, nawet chyba w tym temacie uprasza się o używanie SZUKAJ lub choćby przewertowanie forum, zaręczam że na 1 stronie Elektryki byłby temat z tym
Bo po bipnięciu żeby wejść w Test Mode trzeba naciskać przycisk BC (Board Computer). Każde kolejne naciśnięcie BC powoduje przejście do kolejnej zakładki Test Mode
Pozdrawiam
franki
Zafira C 1.4 Turbo 120KM Cosmo
Corsa D 1.2
Astra G 2.0 DTH Sport
U mnie jest identycznie przy -10 70stopni to max grzanie wnętrza go schładza nawet czasem niżej. Nie jest wstanie osiągnąć swojej temperatury . Dlatego ja przysłaniam górny grill i od razu spada mi spalanie zmniejsza się.
Cały wrzesień i październik jeżdżę tylko po mieście i tylko odcinki max 6km. Temperature max 80-81 stopni otrzymuje po 5 km, ale jadę na podwyższonych obrotach tzn około 2.7-3tys obrotów. Jak tylko zejdę na 2 tys obrotów temp spada do 76-78 stopni.... a jeszcze nie ma mrozów. Czy 76-78 stopni może być temperaturą roboczą do jazdy? Troche chyba za mało i zaraz egr się zapcha ...muszę jednak pomyśleć o przesłonie chłodnicy. Czy macie podobne temperatury w te chłodniejsze dni?
ps. Nie wiem czy to normalne ale cały czas jeżdżę na testmode i obserwuje temperaturę. Czy wy tez tak macie, czy już lekko mi bije?
tEREk pisze:do roboty mam około 11km w jedną stronę. Temperatura jaką osiągam rano to maks 75-78 stopni. Też śmigam z włączonym test mode
i co? tak to zostawiasz? Nie uważasz, że za mało? silnik nie pracuje na temp roboczej i to od razy chyba zasyfia egra. Nie myślisz a jakieś przesłonie? Myślę że z przesłona spokojnie da temp powyżej 80 stopni. Mi głównie chodzi o egr...bo on się czyści podobno własnie od wysokiej temp.
kaliope pisze:bo on się czyści podobno właśnie od wysokiej temp
No to jest normalne...wyższa temp.- lepsze spalanie.
Moim skromnym zdaniem Twoja temp. jest troszku za mała, ja bym pokombinował z jakąś zasłonką...ale aby nie przesadzić. Lub jak masz możliwość odpalić wcześniej Zosię...niech pochodzi parę minut przed jazdą.
Analogicznie w tej sytuacji wychodzi fakt, że...dieselek lepszy na dłuższych trasach. Chociaż i przy benzynce kilka km po rozruchu też za mało.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2010, 21:10 przez Woytas, łącznie zmieniany 1 raz.