z tego co mi wiadomo to wszystkie diesle z norma EURO 5 maja DPFa, bo zwyczajnie bez niego nie da sie norm spelnic
z EURO 4 czesc diesli moze byc bez DPFa - tutaj silniki diesla moga pracowac na granicy normy...
z tego co mi sie wydaje to silniki fiata potrzebuja dpfa do EURO 4 a silniki isuzu chyba juz nie do EURO 4
Silnik Zafira 2007 TDCI 1,9 - awarie sterowników
mam nadzieje ze masz to na pismie...bieeegacz pisze:Wczoraj byłem w serwisie opla - sprzęt bez zarzutu, nie ma się do czego przyczepić :-)
Mechanik sugerował wymianę jakiejś rolki przy pasku klinowym i standardową wymianę oleju i filtrów :-)
powodzenia
auto ma 160kkm przejechane na papierze wiec dla pewnosci wymiana paskow chyba jest dobra rada...
i jeszcze jedno ktora rolka? bo niektore od napinacza sa horendalnie drogie...
pewsnie napinacz paska wielokolorowego....
lubią sie wyrabiać przy ok 150kkm i wiecej ( w aluminiowej obudowie jest bieżnia z tworzywa sztucznego+sprezyna wypełniona smarem stałym - plastik sie wyrabia)
w INTER-CARSIE SKF-a to wydatek 135pln (wiem .. wymieniałem miesiąc temu) - rolka podskakuje i słychać cwierkotanie paska niezaleznie od prędkości obrotowej i rozgrzania silnika.
lubią sie wyrabiać przy ok 150kkm i wiecej ( w aluminiowej obudowie jest bieżnia z tworzywa sztucznego+sprezyna wypełniona smarem stałym - plastik sie wyrabia)
w INTER-CARSIE SKF-a to wydatek 135pln (wiem .. wymieniałem miesiąc temu) - rolka podskakuje i słychać cwierkotanie paska niezaleznie od prędkości obrotowej i rozgrzania silnika.
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 16 maja 2010, 18:02
- Lokalizacja: warszawa
- Model:
Rolki przy pasku klinowym są cholernie drogie Ta na napinaczu nie występuje oddzielnie i trzeba cały napinacz kupować co nie jest tanie .Jest na to rozwiązanie kupiłem u tego sprzedawcy http://allegro.pl/show_user.php?uid=15055662 dwie rolki tą pośrednią i tą do napinacza za 60 zł dwie ,przelatałem 60 tyś i rolki dalej kręcą czyli nie są złe .Za orginał pewnie ze 300zł więc się opłaca