[B]P1901 - za duża różnica ciśnień DPF
[B]P1901 - za duża różnica ciśnień DPF
Witam
posiadam Zafirkę 1,9 CDTI (DTH) - ostatnio wyskoczył mi błąd 1901-58 usterka przewodu elastycznego czujnika filtra spalin, jeden czujnik znalazłem - jest na filtrze DPF - czujnik jest czysty, ma sprawdzony obwód elektryczny, nie wiem gdzie jest ten drugi czujnik (bo są dwa) na filtrze jest tylko jeden, gdzie go szukać ?
Filtr działa poprawnie - występuje normalne wypalanie sadzy
posiadam Zafirkę 1,9 CDTI (DTH) - ostatnio wyskoczył mi błąd 1901-58 usterka przewodu elastycznego czujnika filtra spalin, jeden czujnik znalazłem - jest na filtrze DPF - czujnik jest czysty, ma sprawdzony obwód elektryczny, nie wiem gdzie jest ten drugi czujnik (bo są dwa) na filtrze jest tylko jeden, gdzie go szukać ?
Filtr działa poprawnie - występuje normalne wypalanie sadzy
Ostatnio zmieniony 30 gru 2011, 15:21 przez dandi, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam
ja również zmagam się z tym problemem a mianowicie pojawił mi się wczoraj ten sam błąd
tzn: P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznego, zapaliła mi się kontrolka z kluczem i po podpięciu pod kompa wyskoczył ten błąd, zrobiłem wypalanie filtra na postoju kompem i narazie jest ok zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów i błąd się narazie nie pojawił, może ktoś już rozwiazał ten problem czy to rzeczywiście czujnik czy jakiś problem z wypalaniem?
ja również zmagam się z tym problemem a mianowicie pojawił mi się wczoraj ten sam błąd
tzn: P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznego, zapaliła mi się kontrolka z kluczem i po podpięciu pod kompa wyskoczył ten błąd, zrobiłem wypalanie filtra na postoju kompem i narazie jest ok zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów i błąd się narazie nie pojawił, może ktoś już rozwiazał ten problem czy to rzeczywiście czujnik czy jakiś problem z wypalaniem?
Witam wszystkich , w mojej Zafirce pojawił się ten san problem który tu opisujecie -P1901-58 Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznego , badane i diagnozowane Op-comem, dodam że nasycenie filtra mam w 22%, Wgrany najnowszy soft czy ktoś wie o co chodzi z tym przewodem elastycznym
Z filtr wychodza dwie rurki i jeden kabel elektryczny.A teraz pytanie co jest ten czujnik?
Bo chyba ten kabel jest niby termometer.
Bo chyba ten kabel jest niby termometer.
Dzisaj dalem Zafire do ASO na wymiane rozrzadu i pompy i przy tym powiedzalem im ze by sprawdzili caly system przewodow DPF filtra. I jaka niespodzianka jeden przewod gumowy od DPFa byl totalnie przetarty!!! Dopiero jutro jade po Zafirke to zrobie zdjecia tego przewodu i pokaze. Zapytam takze gdzie bylo to miasto przetarcia.Caly problem rozwianzany!!!!
Jutro dam znacz.kicaj pisze:oo ciekawe co piszesz, Berbatow, wczesniej o tym nie slyszalem
daj znac co i jak, zdjecia mile widziane, a i napisz ile kosztowala naprawa - bo moze zaczniemy jezdzic do ostravy
dienkuim a na schle
przewod elastyczny czujnika roznicy cisnienia filtra DPF Zafira B 150k i czujnik.
Koszty naprawy 15 zlotych samy przewod i 100 zlotych robota w ASO.
Nietrzeba mienicz czujnik.
Scaliłem. Maciek
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2009, 12:06 przez Berbatow, łącznie zmieniany 1 raz.