wymiana filtra oleju
Moderator: Sebu$
wymiana filtra oleju
spotkał sie ktos z takim oto problemem- dzis wymieniłem olej i chcialem wymienic filtr oleju ale..... nie mogłem go odkrecic na tyle zassało ze zaczołem wykrecac całą obudowe z bloku,wiec odpuściłem,ale co teraz wlałem świeży olej ze starym filtrem
pomyslałem ze pojade moze do ASO niech onj sie męczą :> tylko ile u nich moze kosztowac wymiana filtra i znów oleju
a moze ma ktos jakis sposób ????
pomyslałem ze pojade moze do ASO niech onj sie męczą :> tylko ile u nich moze kosztowac wymiana filtra i znów oleju
a moze ma ktos jakis sposób ????
może spróbuj popukać w korpus filtra, może coś pomoże.
Jeśli chodzi o serwis i problem z wymianą oleju to weżmy pod uwagę, że jeśli podczas naprawy/wymiany wystąpi jakaś komplikacja to koszt naprawy + części płaci właściciel a nie serwis.
Oczywiście wszystko zależy od podejścia ale na ogół jak coś nie idzie to informuje się klienta o problemie i pojawia się pytanie czy ryzykujemy lub odpuszczamy
Jeśli chodzi o serwis i problem z wymianą oleju to weżmy pod uwagę, że jeśli podczas naprawy/wymiany wystąpi jakaś komplikacja to koszt naprawy + części płaci właściciel a nie serwis.
Oczywiście wszystko zależy od podejścia ale na ogół jak coś nie idzie to informuje się klienta o problemie i pojawia się pytanie czy ryzykujemy lub odpuszczamy
no wlasnie tego nie rozumiem - podejmuje sie danej naprawy ze wszystkimi tego skutkami, to tak jakby kupowac u was w salonie nowe auto z gwarancja, pod warunkiem ze nic sie w nim nie zepsuje, bo jesli tak to wtedy kupujacy na wlasny koszt naprawia...Hector pisze:że jeśli podczas naprawy/wymiany wystąpi jakaś komplikacja to koszt naprawy + części płaci właściciel a nie serwis.
No właśnie nie do końca. Mówimy tu o przypadkach, gdy uszkodzenia lub umiemożliwienia naprawy wynikają z zużyciem eksploatacyjnym samochodu- oczywiście mowa tu o samochodzie po okresie gwarancji. Pewnych rzeczy się nie przeskoczy a w serwisach pracują "tylko" ludzie którzy mają wiedze nt danej marki i informacjekicaj pisze:no wlasnie tego nie rozumiem - podejmuje sie danej naprawy ze wszystkimi tego skutkami, to tak jakby kupowac u was w salonie nowe auto z gwarancja, pod warunkiem ze nic sie w nim nie zepsuje, bo jesli tak to wtedy kupujacy na wlasny koszt naprawia...Hector pisze:że jeśli podczas naprawy/wymiany wystąpi jakaś komplikacja to koszt naprawy + części płaci właściciel a nie serwis.
techniczne wszelkich napraw- to wszystko. Właśnie w ten sposób serwisy bronią się przed ludźmi, którzy chcą przycwaniakować i naprawić sobie silnik za cenę np. wymiany oleju.
Patrząc w ten sposób to nic tylko kupować stare grzmoty najlepiej tak z 20 lat, które ledwo kręci i jeździć do serwisu na wymiane oleju .
Z samochodami na gwarancji jest zupełnie inna sytuacja a to nie jest dobry temat na wyjaśnianie.
no takHector pisze:którzy chcą przycwaniakować i naprawić sobie silnik za cenę np. wymiany oleju.
własnie pomyslalem o ASO ze jak przy wymianie filtra oleju zepsują obudowe to chyba nie jest moja wina czy samochodu tylko fachowca ale cóż moze Hector, masz racje
to rozumiem gdybym pojechał wymienic np.świece i goscie by np.ukrecili gwint co sie zdaża to za cały zabieg z głowicą tez by zapłacił klijent- szok
powyżej podałem skrajną sytuację która może się zdarzyć. Z reguły jest tak jak napisałem wyżej, przy napotkaniu problemów związanych z naprawą klient jest poinformowany o ryzyku uszkodzenia.jacek28 pisze:no takHector pisze:którzy chcą przycwaniakować i naprawić sobie silnik za cenę np. wymiany oleju.
własnie pomyslalem o ASO ze jak przy wymianie filtra oleju zepsują obudowe to chyba nie jest moja wina czy samochodu tylko fachowca ale cóż moze Hector, masz racje
to rozumiem gdybym pojechał wymienic np.świece i goscie by np.ukrecili gwint co sie zdaża to za cały zabieg z głowicą tez by zapłacił klijent- szok
jacek28, jeśli nie uda Ci się wyjąć filtra w normalny sposób to chyba pozostanie demontaż całej obudowy lub spóbuj odkręcić na zimny i na gorącym silniku