Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam.Przestudiowałam większość tematów ale nic nie znalazłam dlatego muszę Was spytać.Mój świeży nabytek dociągnął tylko do 150km/h i dalej nie miał zamiaru.ZA 2.0 DTH 101 koni.Poza tym przy tych 150-u miałam odczucie że się delikatnie dławi .Na postoju jak przegazuje to obroty dochodzą tylko do 5 tys.Ze względu na moje amatorstwo w Zafirkach podpowiedzcie co sprawdzić,przeczyścić etc.I czy one wszystkie tak klekoczą jak są zimne?
Podpinany był pod komputer zaraz po zakupie i wszystko jest ok.i teraz też w porządku a na obroty przy 150 spojrze drugim razem.O tym egr naczytałam się tu sporo i pewnie trzeba go przejrzeć a o przegazowywanie zimnego silnika proszę mnie nie posądzać bo się obraże Ja wiem że mój temat jest zbyt ogólny chciałabym tylko aby mi autko trochę posłużyło a z tego co widać po silniku to nikt go w długim czasie nie dotykał więc musowo go przejrzeć
proponowałbym przedmychać podciśnienia gdyż moga byc lekko zanieczyszczone olejem przy przedmuchiwaniu należy zwracać na przepływ żeby nie uszkodzić podciśnienia przewody też przedmuchaj zaczynając od strony vacu-pompymoja zosia latała do 170 a po wywaleniu katalizatora nie całe 190
powymieniaj sobie filtry to powinno pomóc ja moją zosią poleciałem 175km/h przy laczkach 235/40/17 cali .
w książce jest napisane servisowej zę v-max to 175km/h przy 2.0 dti
Ja lecac na wakacje S3 kolo Szczecina polecialem 171-173 km\h a obroty byly 4200 i to byl max. Jechalismy we 4 osoby. Znajomi fachowcy od opla mowili ze jeszcze powinna cos z siebie wykszesic ale ze mam juz od dluzszego czasu problemy z podcisnieniem to moze i dlatego. Dzisiaj zamowilem nowy EGR bo ten co mam strasznie wali mi olejem na chlodnice i chcac go rozebrac troche połamałem pokrywe. Sprawdzimy zobaczymy.