Problemy związane z użytkowaniem EGR

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Ramirez
Mieszkaniec
Posty: 362
Rejestracja: 10 sie 2009, 12:06
Lokalizacja: Strzelin
Model:

#16 Post autor: Ramirez »

A jaki świeci mi się kontrolka mogę jeździć :?:

arash

#17 Post autor: arash »

kolego możesz jezdzic -ale co to za jazda???bez powera??? i chyba spalanie jest dużo większe... zero przyspieszenia,bedziesz tamował ruch :) jedz kolego na kompa zczytają ci bład i bedziesz widział na czym stoisz..

Awatar użytkownika
Ramirez
Mieszkaniec
Posty: 362
Rejestracja: 10 sie 2009, 12:06
Lokalizacja: Strzelin
Model:

#18 Post autor: Ramirez »

Kontrolka mi zgasła i odzyskał moc ale mi dalej kopcił i wymieniłem filtr powietrza i czy on wpływa na dymienie :?:

Marekww33

#19 Post autor: Marekww33 »

Nadal to stosuję i nie mam problemów (w mieście) problem zaczyna sie jak jadę autostradą (czyli wiekasz prztkość) i jak EGR się szeroko otworzy i wtedy sie przycina i sie przymula, ale po WD40 jedzie sie dalej.

sylmar

#20 Post autor: sylmar »

Witam.

Mam następujący problem :cry: ze swoim autem. Ciągle powraca błąd :
P0400 - Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe.

Zaraz po skasowaniu błędu, auto pracuje przez chwilę dobrze, wkręca się na obroty, wszystko jest OK. Jak tylko złapie błąd, to wkręca się jedynie do niecałych 3000 obr/min. Błąd pojawia się przy różnych prędkościach obrotowych silnika.

Korzystając z uprzejmości kolegi oraz podzespołów jego auta, wykluczyliśmy awarię przepływomierza oraz zaworu EGR, bo z jego elementami auto też łapie p0400.
Nadmienić muszę, że auto ma zamontowany nowy zawór EGR.

Czy któryś z kolegów Zafirowców, ma pomysł jak zreanimować mojego Zefira ???


PS.:
Błagam o pomoc :!: , prace nad autem trwały prawie 3 miesiące, kilka dni temu Zefir został ubezpieczony, a dziś zarejestrowany :) . Domyślacie się więc, że "znoszę jajo" z żalu, że autek niedomaga :cry: .
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 10:04 przez sylmar, łącznie zmieniany 1 raz.

Bastion

#21 Post autor: Bastion »

Po podlaczeniu nowego/sprawnego EGR skasowales stare bledy?

sylmar

#22 Post autor: sylmar »

Oczywiście. Dysponuję swoim fejsem i na bieżąco mogę je odczytywać i kasować.

arash

#23 Post autor: arash »

kolegokoliber, jeżeli masz tyle kasy żeby kupić nowy to sie nie zastanawiaj...wymienić i spokój a jaki bedziesz szczęsliwy jak tej kontrolki samochodu z kluczykiem nie bedziesz widział podczas jazdy :) miałem to samo pozdro..

sylmar

#24 Post autor: sylmar »

Udało się pozbyć błędu.

Rozwiązaniem problemu okazało się czyszczenie zaworu EGR (tego w przedniej części silnika) oraz przewodów podciśnienia.

Zefir gotowy do drogi... jutro rano go odbieram i ruszam w nasze pierwsze kilometry.

gwizdenson

#25 Post autor: gwizdenson »

Ja odkreciłem jeszcze z góry i od srodka potraktowałem ten EGR. Teraz gdzieś trzeci tydzień nawet przy całkowicie otwartym ryju nic się nie dzieje.Będę reanimował dopóki można .Co mi szkodzi?

koliber

#26 Post autor: koliber »

Dzieki bardzo narazie gada dobrze nic sie nie dzieje oby tak dalej zoska kulała pozdro!

gwizdenson

#27 Post autor: gwizdenson »

To co zrobiłeś Koliber? Wymieniłeś czy reanimacja?

Marekww33

#28 Post autor: Marekww33 »


koliber

#29 Post autor: koliber »

reanimacja

buli

#30 Post autor: buli »

Koledzy czyscił ktos z was moze egr i cały kolektor dolotowy? Moze ktos ma jakies fotki jak zdemontowac egr i kolektor. Jak ktos juz to robił to prosze o pomoc jak sie zabrac za to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”