[B]Koło dwumasowe w CDTI - diagnoza, naprawa, wymiana
-
- Świeżak
- Posty: 20
- Rejestracja: 13 cze 2010, 13:47
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Model:
No nie do końca się zgodzę..kaliope pisze: no właśnie...musiałbym być niespełna rozumu żeby kupować używaną dwumasę...lub jak kolega ronin mówi, szykować auto pod sprzedaż. A taki sprzedawca by mi zapewne gwarantował, że wyciągnięte z auta o przebiegu 30tys.
Sam miałem taki silnik 1.9 na części z 2007 roku po przebiegu 40tys i dwumasa była jak nowa... Jeśli ktoś ma 1,5tys pln na nowe to pewnie, ale jeśli nie...
Można się z tobą zgodzić że w takim przypadku, można by kupić taka dwumasę za rozsądną cenę tylko trzeba pamiętać o tym że u nas na ryku różnie bywa z historią części używanych i czasami można się nadziać na "kwiatek" więc stąd takie podejście do używanej dwumasy czasami warto dołożyć by nie stracić dwa razy .grzesiekwisnia pisze:miałem taki silnik 1.9 na części z 2007 roku po przebiegu 40tys i dwumasa była jak nowa... Jeśli ktoś ma 1,5tys pln na nowe to pewnie, ale jeśli nie...
I ja coś troszeczkę dodam od siebie,
kolega Belfer ma troszeczkę racji lecz nie dokońca lub mu się elementy składowe pomyliły (lub trafił na fachofffca).
Koła dwumasowe są identyczne w silniku 100 KM jak i 120 KM.
Silniczek 150 KM ma zupełnie co innego.
Natomiast tarcze sprzęgła są wszędzie identyczne z tym że w wersji 150 KM jest mocniejsza co znaczy droższa - ale pasuje do słabszych motorków
kolega Belfer ma troszeczkę racji lecz nie dokońca lub mu się elementy składowe pomyliły (lub trafił na fachofffca).
Koła dwumasowe są identyczne w silniku 100 KM jak i 120 KM.
Silniczek 150 KM ma zupełnie co innego.
Natomiast tarcze sprzęgła są wszędzie identyczne z tym że w wersji 150 KM jest mocniejsza co znaczy droższa - ale pasuje do słabszych motorków
kolega Belfer też pisał o tarczy sprzęgła, że są wymienne....tylko on mówi, że tarcza z 19dt jest lepsza a Ty mówisz, że z 19dth jest lepsza....dobre...hiuidiui pisze: Natomiast tarcze sprzęgła są wszędzie identyczne z tym że w wersji 150 KM jest mocniejsza co znaczy droższa - ale pasuje do słabszych motorków
Wcześniej napisałem:
Cały komplet LUK dwumasówka+ sprzęgło(tarcza,docisk,wysprzęglik)dla 150KM 2800zł a dla 120KM 3300zł. Zdecydowałem się na 120KM bo jest mocniejsze, tak doradził specjalista najlepszy w Poznaniu, specjalizujacy się w naprawie i regeneracji ul. Złotowska.
Dzisiaj: Miałem do wyboru, na ladzie LUK,dla 150KM za 2800,- oraz dla 120KM za 3300,-
Wybrałem mocniejsze z wielkim zdziwieniem dla 120KM choć mam Zośkę 150KM 110kW CDTI Z19DTH. Jak się dodzwonie do fachury to Was poinformuję.
Cały komplet LUK dwumasówka+ sprzęgło(tarcza,docisk,wysprzęglik)dla 150KM 2800zł a dla 120KM 3300zł. Zdecydowałem się na 120KM bo jest mocniejsze, tak doradził specjalista najlepszy w Poznaniu, specjalizujacy się w naprawie i regeneracji ul. Złotowska.
Dzisiaj: Miałem do wyboru, na ladzie LUK,dla 150KM za 2800,- oraz dla 120KM za 3300,-
Wybrałem mocniejsze z wielkim zdziwieniem dla 120KM choć mam Zośkę 150KM 110kW CDTI Z19DTH. Jak się dodzwonie do fachury to Was poinformuję.