Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mam nowy czujnik również, gdy tylko da się jechać, to wskaźnik się podnosi, a przy wyższych temperaturach stoi prosto jak żołnierz. Do wczorajszego popołudnia jeździłem zastępczą Corsą 1,3 CDTI i tam wskaźnik przy mrozach i korkach zachowywał się podobnie.
komura85, Witam, przeczytałem o twoim problemie z ogrzewaniem przy zafirce ja mam podobnie przy niskich obrotach nie grzeje przy wysokich grzeje. Czy usunołeś tą usterkę? Jeśli tak to można wiedzieć co było przyczyną? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Witam, nie poradziłem sobie jeszcze ale w Twoim przypadku może być po prostu zapowietrzony układ lub termostat jak zagrzejesz auto dotknij chłodnice jeśli u góry jest ciepła a u dołu nie to na bank termostat
Witam, ja powiem tak Panowie po wymianie termostatu czy też płynu chłodzącego trzeba cały układ odpowietrzyć... więc ja proponuję tak najpierw trzymać obroty ok. 2tyś. jeżeli już załączy się wentylator i jak tylko wyłączy się walić nie miej niż 3.5tyś i tak przez ok 5min:) i po takim zabiegu wszystko powinno być okej )
Dzisiaj zaprowadzam do kolegi mechanika i ma mi obadać co to jest. Pytałem kilku mechaników to większość stwierdziła że to pompa wody. Spróbuję najpierw wersję z odpowietrzeniem układu (takim pożądnym).Jak to nie poskutkuje to będziemy myśleć dalej. Jak problem usunę to was powiadomię co było. Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
[ Dodano: Wto Gru 07, 2010 15:24 ]
Nie wiem co to jest kolel? W każdym razie wycieku płynu nigdzie nie mam.
Sprawdz czy masz płyn chłodniczy, a jak jest stan optymalny to termostat do wymiany ,prawdopodobnie jest otwarty i masz cały czas wodę w tzw dużym obiegu i chłodzi się cały czas.