1.7 CDTI 125KM gaśnie bez powodu

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
el_guapo

#16 Post autor: el_guapo »

stapaw pisze:
A to ciekawe,pierwszy raz o tym słyszę.Co do środowiska,to jasna sprawa ale że szkodzi silnikowi i jeszcze ten mandat,hmm.. :mysli:
Środowisko - TAK
Mandat - TAK
Szkodzenie motorowi - TAK*

*pod warunkiem że motor nie ma spalinowego podgrzewania cieczy. Ta Astra ma, i tem. roboczą osiąga po 5min.

Natomiast ogólna uwaga kolegi vorny nic, a nic nie wniosła do wątku. :?

Przemcio

#17 Post autor: Przemcio »

Czy to autko nie było "naprawiane" po jakimś małym bum.

tico0

#18 Post autor: tico0 »

To ja dodam swoje trzy grosze... to autko wygląda mi na pochodzenie "płockie" jeśli dobrze myślę. To słowa kolegi
Przemcio pisze:Czy to autko nie było "naprawiane" po jakimś małym bum.

+ pochodzenie = kłopoty które masz.....

Ja szukał bym przyczyn w zapchanym filtrze.... jak koledzy napisali a potem błędy które podasłeś.

miałczyk76
Bywalec
Posty: 188
Rejestracja: 16 maja 2010, 18:02
Lokalizacja: warszawa
Model:

#19 Post autor: miałczyk76 »

Wymień filtr paliwa jak nie pomoże to na TECH2 .nie wszystko da się wypedałować i zobaczysz wcześniejsze błędy.Dla mnie to wygląda na filtr paliwa.Mam ten sam motor filtr wymieniasz w 5 min tylko trzeba mieć troszkę ropki do zalania filtra .Zamiast dumać wymieniaj filtr i napisz o efektach :D Chcesz podpiąć się pod TECH2 to pisz do mnie pomogę :P

el_guapo

#20 Post autor: el_guapo »

miałczyk76 pisze:Wymień filtr paliwa
Wymieniony - pomogło.
BP Ultimate sucks :evil:

[ Dodano: Pon Gru 06, 2010 19:50 ]
tico0 pisze:To ja dodam swoje trzy grosze... to autko wygląda mi na pochodzenie "płockie" jeśli dobrze myślę.
+ pochodzenie = kłopoty które masz.....
podasłeś.
Obrazek

A co to ma do szarpania?
Uwielbiam takie wywody na podstawie jednego zdjęcia - samochód został gruntownie sprawdzony zarówno mechanicznie jak i blacharski (lakierowany błotnik). Kupuje samochód i stan który sobą reprezentuje, a nie przebieg licznikowy i "rodowód" z Płocka lub nie Obrazek

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#21 Post autor: Lorry »

Czyli pierwsza myśl okazała się trafna :)
el_guapo pisze:A co to ma do szarpania?
Chodzi o to że generalnie Płock jest jedną z kilku polskich fabryk cudów jak idzie o używki... I nie twierdzę tu że auto jest złe itp, ale czasem po mocnym dzwonie mechanika i elektronika jest składana na odwal się i jest kamuflowana dobrze, a po jakimś czasie wychodzą kwiatki.


Tak czy siak najważniejsze że pomogło i było w miarę tanie ;)

tico0

#22 Post autor: tico0 »

Dzięki Lorry ;)
el_guapo pisze:A co to ma do szarpania?
A no to ma że jak auto było zrobione z dwóch lub więcej to może tak się dziać :mrgreen:

A nigdzie nie napisałeś że
el_guapo pisze:samochód został gruntownie sprawdzony zarówno mechanicznie jak i blacharski (lakierowany błotnik)
tak więc nie dziw się że są wywody i do tego to zdjęcie.... niczym z Płocka.... bez obrazy. Jak nie chcesz pomocy to nie pisz albo napisz wszystko! nie będzie wywodów.
el_guapo pisze:BP Ultimate sucks

To paliwo od dawna podpada, osobiście też się o tym przekonałem na poprzednim aucie (dci), omijam tą stację szerokim łukiem przynajmniej w Ostrowie.

vorny

#23 Post autor: vorny »

el_guapo pisze:
stapaw pisze:
A to ciekawe,pierwszy raz o tym słyszę.Co do środowiska,to jasna sprawa ale że szkodzi silnikowi i jeszcze ten mandat,hmm.. :mysli:
Środowisko - TAK
Mandat - TAK
Szkodzenie motorowi - TAK*

*pod warunkiem że motor nie ma spalinowego podgrzewania cieczy. Ta Astra ma, i tem. roboczą osiąga po 5min.

Natomiast ogólna uwaga kolegi vorny nic, a nic nie wniosła do wątku. :?
oj wniosła, jak widzisz kolega nie ma pojęcia o tym co napisałem, więc podziałało to uzmysławiająco ;)

A co do podgrzewacza to działa jak sobie go włączysz, mam to w Aurisie :lol:

el_guapo

#24 Post autor: el_guapo »

tico0 pisze: tak więc nie dziw się że są wywody i do tego to zdjęcie.... niczym z Płocka.... bez obrazy. Jak nie chcesz pomocy to nie pisz albo napisz wszysko! nie będzie wywodów.
Sorry, ale informacja o lakierowanym błotniku nijak nie pomogłaby w diagnozie problemu i padła tylko po to aby pokazać jak niemiarodajne jest ocenianie auta po jednym zdjęciu.

Z kolei uwaga i "chcieniu' pomocy, to już zupełnie kula w płot, bo podałem wszystkie istotnie informacje, żeby ew. posilić się o diagnozę problemu: brak błędów, tem. silnika w jakich pojawiał się problem, obroty, itp. - i chyba zgodzisz się że "zatajenie" faktu lakierowanego błotnika w żaden sposób nie wpływa na duszenie się motoru.

Z mojej strony EOT, bo dobitnie wykazałem że ocenianie kondycji mechaniczno-blacharskiej i "rodowodu" auta po jednym zdjęciu to wróżenie z fusów.

P.S. Jak będę sprzedawał Lanosa (pierwszy właściciel, bezwypadkowy, pochodzenie z salonu polskiego), to zamówię sobie tego speca od fotek z Płocka - założę się że znajdą się "eksperci", którzy będą wiedzieli więcej o moim Lanosie tylko na podstawie zdjęć, niż ja sam.

Awatar użytkownika
Maciek
Zafiromaniak
Posty: 3463
Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Z20LET
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#25 Post autor: Maciek »

el_guapo pisze:
Z mojej strony EOT, bo dobitnie wykazałem że ocenianie kondycji mechaniczno-blacharskiej i "rodowodu" auta po jednym zdjęciu to wróżenie z fusów.

Dokładnie, trzymajcie się tematu, el_guapo nie prosił o ocenianie czy dobrze wybrał czy nie, tylko o pomoc w konkretnej sprawie...

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#26 Post autor: Lorry »

Ja od oceny się wstrzymywałem, poprosiłem tylko by pokazać autko ;)

Reszta była w sumie merytoryczna ( z mojej strony) By nie było zamętu dlaszego chyba zamknę ;)

Zablokowany

Wróć do „Silnik”