Problemy z działaniem ESP - ABS - TC
Moderator: Sebu$
Tylko cała piaste,czujnik jest z niz zintegrowany,a dlatego fiksował ci licznik bo z lewego przedniego kola jest brany do niego sygnał o predkości.pzdr.DAREK 78 pisze:bylem odczytac bledy pokazuje blond czujnika abs lewe kolo
[ Dodano: Wto Gru 14, 2010 16:46 ]
wie ktos czy ten czuinik mozna sam wymienic czy calom piaste trzeba
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Chyba cała piasta.
http://moto.allegro.pl/piasta-kola-przo ... 21665.html
http://moto.allegro.pl/piasta-kola-przo ... 21665.html
jak trąbię nic się nie zapala, ale jak skręcę kierownicą na maksa to światła na liczniku przymrugają
[ Dodano: Wto Gru 14, 2010 20:21 ]
i do tego włącza się tc
[ Dodano: Wto Gru 14, 2010 20:23 ]
nie wiem co jest grane dziś jeździłem i wszystko w porządku, nie wiecie czy to mogło samo przejść mechanik, twierdzi ze wszystko zamarzło, jak się zrobi wilgoć, to znowu będzie świrowało
[ Dodano: Wto Gru 14, 2010 20:21 ]
i do tego włącza się tc
[ Dodano: Wto Gru 14, 2010 20:23 ]
nie wiem co jest grane dziś jeździłem i wszystko w porządku, nie wiecie czy to mogło samo przejść mechanik, twierdzi ze wszystko zamarzło, jak się zrobi wilgoć, to znowu będzie świrowało
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 20:50 przez DAREK 78, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim zdecydujesz się na wymianę piasty, przyjrzyj się sygnałowi z czujnika. Powinien wyglądać tak:
Przy stałej prędkości obrotowej.
Ciekawe jak teraz wyglądają SKF pod względem jakości, skoro produkcję mają w Italii. A Makarońska mechanika to nigdy przeze mnie nie była doceniana
Co do kierownicy na maksa - to albo słabe ładowanie - tak to wygląda. Bo pompa ma zabezpieczenia nadprądowe i przeciwprzeciążeniowe
Przy stałej prędkości obrotowej.
Ciekawe jak teraz wyglądają SKF pod względem jakości, skoro produkcję mają w Italii. A Makarońska mechanika to nigdy przeze mnie nie była doceniana
Co do kierownicy na maksa - to albo słabe ładowanie - tak to wygląda. Bo pompa ma zabezpieczenia nadprądowe i przeciwprzeciążeniowe
z tym zlym ''ladowaniem'' to wstrzymalbym sie - duzo astr g i zafir cierpi na ta przypadlosc tzn. po skrecie kierownica spadek napiecia .... co do tc zapali sie jak ma za male napiecie (zabiera pompa) a zabrudzony wtyk od czujnika robi swoje ... (sprawdz czujnik i podlaczenie przy pompie jest naprawde trudny dostep ) jak masz tylko zwykly miernik to porownaj opornosci wszystkich kol - jak sie znacznie roznia to ktorys do wymianyMihó pisze:Zanim zdecydujesz się na wymianę piasty, przyjrzyj się sygnałowi z czujnika. Powinien wyglądać tak:
[url=http://img294.imageshack.us/img294/558/oscylogramczujnika.th.jpg]Obrazek[/URL]
Przy stałej prędkości obrotowej.
Ciekawe jak teraz wyglądają SKF pod względem jakości, skoro produkcję mają w Italii. A Makarońska mechanika to nigdy przeze mnie nie była doceniana
Co do kierownicy na maksa - to albo słabe ładowanie - tak to wygląda. Bo pompa ma zabezpieczenia nadprądowe i przeciwprzeciążeniowe