zatkane kanaliki
Moderator: Sebu$
zatkane kanaliki
jak to mozliwe ze mechanik sprawdza uklad oleiowy po wyjechaniu od niego silnik pada
wiec tak stukaly popychacze zawiozlem auto do mechanika cos porobil zadzwonil ze zrobione zajechalem auto pali nic nie stuka ujechalem 12km i zaczelo sie tak sie tuklo ze nie dalo rady jechac okazalo sie ze wal sie rozlecial
[ Dodano: Pią Gru 17, 2010 19:01 ]
zaciongnolem znowu do niego mowi ze to nie jego wina ze byly zatkane kanaliki przy pompie oleiu co otym myslicie
[ Dodano: Pią Gru 17, 2010 19:01 ]
zaciongnolem znowu do niego mowi ze to nie jego wina ze byly zatkane kanaliki przy pompie oleiu co otym myslicie
a stukały cały czas wcześniej? czy tylko jak zimny? bo u mnie jest tak że teraz jak zimno to przez moze 1.5 sek delikatnie słychać potem cisza, a jak nocuje w garażu to nawet rano nie słychać.
jeśli wcześniej stukały tylko popychacze to może wlał jakiegoś dziadostwa do płukania lub do uszczelniania
wypłukało także syfy które zatkały kanaliki choć one w przekroju z tego co kojarzę to mają
około 3mm więc chyba dość trudno je zapchać?
jeśli wcześniej stukały tylko popychacze to może wlał jakiegoś dziadostwa do płukania lub do uszczelniania
wypłukało także syfy które zatkały kanaliki choć one w przekroju z tego co kojarzę to mają
około 3mm więc chyba dość trudno je zapchać?
jeśli chodzi o GM to powiem Ci tak. Jak kupiłem astrę F to miałem zalany jakis LOTos juz nie pamiętam jaki. W każdym razie jak przyszło do wymiany stwierdziłem że GM to GM a nie jakiś LOTOS i zmieniłem na GM. Przejechałem ze 2 tys km i zaczęło coś delikatnie nieprzyjemnie grać , jakieś dziwne postukiwanie. Traf chciał że dostałem firmowe auto więc astrę pogoniłem więc nie wiem co się z nią dalej stało może to tylko zbieg okoliczności.
Teraz jak kupiłem zafirę miałem zalany Magnatec syntetyk i tak zostawię. Jest trochę droższy ale wolę nie kombinować i nie stworzyć sobie niepotrzebnego kłopotu bo przecież nasze autka już nie są nowe i trzeba na nie bardziej uważać
Teraz jak kupiłem zafirę miałem zalany Magnatec syntetyk i tak zostawię. Jest trochę droższy ale wolę nie kombinować i nie stworzyć sobie niepotrzebnego kłopotu bo przecież nasze autka już nie są nowe i trzeba na nie bardziej uważać
Podobno oleje GM są niezłe , więc zmieniać chyba nie ma co.DAREK 78 pisze:powiedzial ze to przez nagar poniewaz robie krotkie odcinki
[ Dodano: Pią Gru 17, 2010 19:37 ]
jezdze na oleju gm zastanawiam sie czy go nie zmienic co myslicie otym oleju
[ Dodano: Pią Gru 17, 2010 19:37 ]
stukaly caly czas jak byl cieply to nawet glosniej
Z tego co piszesz to już musiałeś mieć nieźle wytłuczony ten silnik , że Ci cały czas stukało...
Nagar... Odkręć korek wlewu oleju. Jeżeli wałek rozrządu i to wszystko w środku jest koloru żółto brązowego bez widocznego czarnego nagaru to znaczy , że to nie nagar spowodował awarię bo go nie ma.
A klasa lepkości / jakości tego GM była taka sama jak tych innych?
Nie bronię , Boże uchroń GM , ale słyszałem o nim dobre opnie.
Żeby nie było , ja jeżdżę na mobil 1 5W50 , praktycznie od początku.
Odnośnie klas olejów instrukcja obsługi mówi :
"Do smarowania silników o zapłonie iskrowym zaleca się przede wszystkim oleje marki Opel.
SAE 15W-40 : ACEA A2-96 , API-SJ/CF
lub
SAE 10W-40 : ACEA A3-96 , API-SJ/CF
lub
SAE 5W-40 : ACEA A3-96 , API-SJ/CF "
Nie bronię , Boże uchroń GM , ale słyszałem o nim dobre opnie.
Żeby nie było , ja jeżdżę na mobil 1 5W50 , praktycznie od początku.
Odnośnie klas olejów instrukcja obsługi mówi :
"Do smarowania silników o zapłonie iskrowym zaleca się przede wszystkim oleje marki Opel.
SAE 15W-40 : ACEA A2-96 , API-SJ/CF
lub
SAE 10W-40 : ACEA A3-96 , API-SJ/CF
lub
SAE 5W-40 : ACEA A3-96 , API-SJ/CF "
A u kogo byłeś? w Krakowie?DAREK 78 pisze:jak to mozliwe ze mechanik sprawdza uklad oleiowy po wyjechaniu od niego silnik pada