[B] Problem z odpaleniem Zafira B
oscar000 a gdzie robisz auto?
Jak masz możliwość zawiezienia lub dojechania (nie wiem czy fura odpala) do Krakowa (ul. Stoczniowców 1 na terenie stoczni) to polecam Maćka z serwisu JA-RO w Krakowie, od lat jeżdżę Oplami, znam wiele serwisów ale gościa z taką wiedzą jeszcze nie spotkałem!
Na priv podesłałem Ci niezbędne namiary, tj. mapkę dojazdu (uwierz mi, przyda się hehe i nr telefonu).
Jak masz możliwość zawiezienia lub dojechania (nie wiem czy fura odpala) do Krakowa (ul. Stoczniowców 1 na terenie stoczni) to polecam Maćka z serwisu JA-RO w Krakowie, od lat jeżdżę Oplami, znam wiele serwisów ale gościa z taką wiedzą jeszcze nie spotkałem!
Na priv podesłałem Ci niezbędne namiary, tj. mapkę dojazdu (uwierz mi, przyda się hehe i nr telefonu).
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Przeleciany kompem na wszystkie strony, błędów brak. Przed wymianą filtra było identyko. Teraz wymieniłem jedną świecę żarową (była wypalona) i jest odrobinę lepiej ale nie jest to to co miałem w Golfie TDI - tam palił za dotknięciem kluczyka niezależnie od pogody. Chyba że jeszcze powinienem jakieś parametry dynamiczne sprawdzić op-comem? Jakieś pomysły?
To sprawdź pozostałe... skoro jedna była wypalonahryniew pisze:Teraz wymieniłem jedną świecę żarową (była wypalona)
Ja pytałem kiedyś też jednego mechanika na ten temat jak mi się wydaję w "miarę doświadczonego" i twierdził że ten "typ" tak ma. Nie wiem czy mnie w konia robił czy chciał się mnie pozbyć. Dodam że ja też muszę "chwilkę" przytrzymać by zapalił podobie miałem w scenicu "dci" a to też "Common rail" więc może ten mechanik miał ciut racji.... co prawda nie mam takich historii jak u ciebie że gaśnie wszystko jest normalnie.hryniew pisze:jest odrobinę lepiej ale nie jest to to co miałem w Golfie TDI - tam palił za dotknięciem kluczyka niezależnie od pogody
Przyszly mrozy i moja zafirka bardzo ciezko pali odczytalem bledy i mam 011507 i 038008 ale do konca nie wiem co oznaczaja szczegolnie ten pierwszy.Dodam ze swiece wymienialem 3 miesiace temu.
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit High Input Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature Sensor Circuit Range/Performance Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Low Input Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature Incorrect Signal Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature not Plausible with Engine Oil Temperature Engine Cooling C-001
lub
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za mocne wejście C-13
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za słabe wejście C-13
P0115 Obwód temperatury cieczy chłodzącej, wadliwe działanie C-13
P0115 Temperatura cieczy chłodzącej silnika nie zgadza się z temperaturą oleju C-13
P0380 Glow Device Circuit High Voltage C-033
P0380 Glow Device Circuit Low Voltage B-020
P0380 Glow Device Circuit Open Circuit C-033
P0380 Glow Device General Error C-033
P0380 Glow Device Powerstage High Temperature C-033
lub
P0380 Obwód urządzenia żarzącego - wysokie napięcie C-28
P0380 Obwód urządzenia żarzącego - niskie napięcie C-28
P0380 Obwód urządzenia żarzącego przerwany C-28
P0380 Obieg prądowy świecy żarowej C-28
P0380 Urządzenie żarowe Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-28
P0115 Engine Coolant Temperature Sensor Circuit Range/Performance Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Low Input Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature Incorrect Signal Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature not Plausible with Engine Oil Temperature Engine Cooling C-001
lub
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za mocne wejście C-13
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za słabe wejście C-13
P0115 Obwód temperatury cieczy chłodzącej, wadliwe działanie C-13
P0115 Temperatura cieczy chłodzącej silnika nie zgadza się z temperaturą oleju C-13
P0380 Glow Device Circuit High Voltage C-033
P0380 Glow Device Circuit Low Voltage B-020
P0380 Glow Device Circuit Open Circuit C-033
P0380 Glow Device General Error C-033
P0380 Glow Device Powerstage High Temperature C-033
lub
P0380 Obwód urządzenia żarzącego - wysokie napięcie C-28
P0380 Obwód urządzenia żarzącego - niskie napięcie C-28
P0380 Obwód urządzenia żarzącego przerwany C-28
P0380 Obieg prądowy świecy żarowej C-28
P0380 Urządzenie żarowe Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-28
Raczej nie powinno bo swiece i czujnik temp. silnika wymienilem zapobiegawczo w sierpniu bo caly czas walcze z temp.98°C.Termostat tez zostal wymieniony ostatnio i ostatnia rzecz jaka jest to zbyt duze spalanie (okolo 13l/100km automat) ale nie wiem czy to ma cos na wspolnego.
[ Dodano: Sob Gru 18, 2010 11:11 ]
Ciagle walcze z ciezkim odpalaniem .Autko juz bylo w ASO opel -wymienili swiece i powiedzieli ze juz nic innego nie widza.W innym warsztacie sprawdzilem wtryski i to nie to wiec gdzie szukac przyczyny?Auto duzo pali (12.5-13.7l/100km; spalanie na postoju 1.4 l/h) i bardzo ciezkie pierwsze odpalanie po nocy potem troche lepiej ale i tak trzeba pokrecic.
[ Dodano: Sob Gru 18, 2010 11:11 ]
Ciagle walcze z ciezkim odpalaniem .Autko juz bylo w ASO opel -wymienili swiece i powiedzieli ze juz nic innego nie widza.W innym warsztacie sprawdzilem wtryski i to nie to wiec gdzie szukac przyczyny?Auto duzo pali (12.5-13.7l/100km; spalanie na postoju 1.4 l/h) i bardzo ciezkie pierwsze odpalanie po nocy potem troche lepiej ale i tak trzeba pokrecic.
Witam mam problem z moją Zafirą 1,9 cdti r 2006 . Rano na początku niechce odpalić a potem gdy odpali nie może wejść na obroty. Myślałem że to problem z paliwem więc zmeniłem ale to nic nie dało . PROSZE O POMOC