Kody błędów
Moderator: Mariusz
Witam,
Mam pytanie co oznacza numer ECM 0112561 - wyskoczył po wciśnięciu hamulec+gaz+kluczyk poz. II.
Pozdrawiam
Mam pytanie co oznacza numer ECM 0112561 - wyskoczył po wciśnięciu hamulec+gaz+kluczyk poz. II.
Pozdrawiam
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Kolego nprison, podany błąd należy odczytać jako P1125, co oznacza:
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve High Input C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Circuit Open C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Excessive Flow Detected C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Insufficient Flow Detected C-15
lub
P1125 Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
P1125 Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve High Input C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Circuit Open C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Excessive Flow Detected C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Insufficient Flow Detected C-15
lub
P1125 Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
P1125 Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2
- Krzysztof
- Debiutant
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 kwie 2009, 23:05
- Imię: KRZYSZTOF
- Lokalizacja: Lędziny
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Witam czy ma ktos kody błędów w PDF . Może przesłać link na meila ? Pozdrawiam meil krzysiekpat@op.pl
Kris
Witam!
mam problem, auto przeważnie odpala na dotyk, ale lubi zgasnąć, nawet po rozgrzaniu silnika do 90 st C. podczas pracy następują takie krótkie przerwy (silnik przerywa), spadają obroty i albo wraca na te 750 rpm`ów, albo gaśnie. wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, bo stary miał popękaną obudowę i wywalało mi błąd na komputerze. jednak to nie rozwiązało problemu. mam błędy:
P0340 - Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się z sygnałem pompy wtryskowej,
oraz
P1222 - ??
nie mogę znaleźć oznaczenia tego drugiego błędu. dla ścisłości mam Zafirę 2.0 DTI z 2002r. i o ile się dobrze orientuję to mam sterownik EDC15m. a dla tego sterownika jest mało przetłumaczonych błędów. proszę o pomoc w diagnozie.
Pozdrawiam
mam problem, auto przeważnie odpala na dotyk, ale lubi zgasnąć, nawet po rozgrzaniu silnika do 90 st C. podczas pracy następują takie krótkie przerwy (silnik przerywa), spadają obroty i albo wraca na te 750 rpm`ów, albo gaśnie. wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, bo stary miał popękaną obudowę i wywalało mi błąd na komputerze. jednak to nie rozwiązało problemu. mam błędy:
P0340 - Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się z sygnałem pompy wtryskowej,
oraz
P1222 - ??
nie mogę znaleźć oznaczenia tego drugiego błędu. dla ścisłości mam Zafirę 2.0 DTI z 2002r. i o ile się dobrze orientuję to mam sterownik EDC15m. a dla tego sterownika jest mało przetłumaczonych błędów. proszę o pomoc w diagnozie.
Pozdrawiam
Kolego MieHor, dzięki po cichu liczyłem na Twoją pomoc, bo obeznany jesteś przetłumaczę podane słowa po kolei, może komuś zaświta, jak nazwać ten błąd:
Injector - wtryskiwacz
Control - kierujący, sterowniczy (sterownik)
Circuit - obwód, obieg, okrążać
Intermittent - przerywany; sporadyczny; okresowy
no i z czym to może być związane?
Injector - wtryskiwacz
Control - kierujący, sterowniczy (sterownik)
Circuit - obwód, obieg, okrążać
Intermittent - przerywany; sporadyczny; okresowy
no i z czym to może być związane?