[B]Koło kierownicy

Wszystko o karoserii na zewnątrz i wnętrzu (naprawy blacharskie, szyby, fotele, tapicerka, plastiki, bagażniki dachowe itp.)

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Anony Mous

#31 Post autor: Anony Mous »

wiec jeśli nie masz przycisku, to niby cały czas jest włączony sport? auto cały czas ma bardziej czuły pedał gazu i Ci cały czas więcej pali, amortyzatory są cały czas są twardsze? coś mi się nie wydaję.

kubik_CDTi

#32 Post autor: kubik_CDTi »

Każda wersja SPORT ma przycisk,ale nie każdy ma przycisk z ids+
Prawdziwy Sport ma przycisk,sportowe fotele,kierownice,inne skalowanie licznika,oraz faktura listewek ozdobnych i nakładki na pedały.

Przemcio

#33 Post autor: Przemcio »

Wracając do meritum najlepiej leży kierowajka obszyta u tapicera samochodowego :piwo:

stapaw
Mieszkaniec
Posty: 236
Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:57
Imię: Paweł
Lokalizacja: podbeskidzie
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#34 Post autor: stapaw »

wiec jeśli nie masz przycisku, to niby cały czas jest włączony sport? auto cały czas ma bardziej czuły pedał gazu i Ci cały czas więcej pali, amortyzatory są cały czas są twardsze? coś mi się nie wydaję.
Nie,nie.Chodziło mi o to że nie mam żadnych modyfikacji silnika,zmiany czułości pedału gazu lub amortyzatorów.Mam tylko wizualne dodatki takie jak aluminiowe pedały,kierownica czy szachownica.Z VIN-u wyszło OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI SPORT

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#35 Post autor: Lorry »

gosia, Ty masz automata a każdy automat niezależnie od wersji wypasu ma przycisk Sport ale pod nim kryje się czulszy gaz i twardsze wspomaganie, aktywne zawieszenie było opcją ;)


stapaw, Ty możesz mieć z kolei Sportline'a albo jakiś pakiecik tudzież (oby nie ) kombinowaną deskę...

adikub22

#36 Post autor: adikub22 »

mam problem z kołem kierownicy, otóż przy jeździe na wprost jest lekko skręcona w lewą stronę co trochę mnie denerwuje ( było lekko skręcona, a teraz bardziej po tym jak ojciec wjechał w dziurę na drodze skasował dwie felgi stalowe) po tym wydarzeniu od razu pojechałem na diagnostykę ale gość nic nie stwierdzi, co mam zrobić pomóżcie :roll:
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, 14:19 przez adikub22, łącznie zmieniany 1 raz.

Anony Mous

#37 Post autor: Anony Mous »

witam...te lekkie skrecenie to od wjezdzania na krawezniki....pewnie autko z zachodu,,,,a zeby to ustawic tak jak trzeba jedz na ustawienie na nowo zbieznosci.....zapamietaj pozycje kierownicy jak koła wyprostowane

podbiel

#38 Post autor: podbiel »

Kolego a czy gościu ściągał ci osłonę do sprawdzenia? Nie wiem jak jest dokładnie w ZB ale wydaje mi się że podobnie jak w ZA. U mnie pojawiło się takie coś (kierownica na bok) jak pękły mi sanki w miejscu mocowania wahacza. Całe szczęście że w zimie rozwaliłem osłonę pod silnikiem to wszystko ukazało się w całej okazałości.

briano

#39 Post autor: briano »

Niemożliwe żeby nic nei było, skoro kierownica jest skręcona jest na bank przestawiona zbieżność, trzeba ją po prostu ustawić, czasem po ustawieniu zbieżności kierownica będzie dalej lekko skręcona, to się ją odręca i ustawia w odp położeniu i tyle.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#40 Post autor: Harry200 »

Jak masz czujnik skrętu w kierownicy a we wszystkich Zoskach B chyba jest to nie odkręcaj kierownicy tylko dokładnie ustaw zbieżność.Jeżeli po wpadnięciu w dziurę efekt się powiększył to ja na Twoim miejscu dokładniej sprawdziłbym zawieszenie...

moherowedziecie

#41 Post autor: moherowedziecie »

libero pisze:witam...te lekkie skrecenie to od wjezdzania na krawezniki....pewnie autko z zachodu,,,,a zeby to ustawic tak jak trzeba jedz na ustawienie na nowo zbieznosci.....zapamietaj pozycje kierownicy jak koła wyprostowane



co ma do rzeczy fakt ze auto z zagranicy?

adikub22

#42 Post autor: adikub22 »

ustawiłem zawieszenie i zrobiłem przegląd bo akurat wychodził :D ale problem pozostał pod względem ściągania delikatnie w lewo, co mam dalej robić?

Anony Mous

#43 Post autor: Anony Mous »

Opony kupiłeś nowe, czy używki?
Jak używane to przełóż przód na tył i odwrotnie. Wtedy powiedz co się dzieje.

Przemcio

#44 Post autor: Przemcio »

adikub22 pisze:problem pozostał pod względem ściągania delikatnie w lewo, co mam dalej robić?
Zmień fachowca. Jedź do warsztatu gdzie specjalizują się w diagnostyce i geometrii podwozia.Jeśli zabiorą się za to nie sprawdzając stanu zawieszenia, ciśnienia w kołach to rezygnuj !!! Masz na 100% przestawioną geometrie.Pewnie da się to zniwelować ale ślad zostanie.

karaluch

#45 Post autor: karaluch »

Witam,
chciałbym wymienić sobie kierownicę ze zwykłej na skórkę oczywiście multi. Mam możliwość kupienia takiej od vectry c. Stąd pytanie czy będzie pasować? Bo słyszałem że od asi pasuje a od vectry już tak nie koniecznie choć wygląda praktycznie tak samo. Ma ktoś z Was wiedzę jak to jest z tą kierownicą?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Karoseria i wnętrze”