Czy możesz rozwinąć temat , proszę . Dotyczący tych dodatków oczywiście.TuneFORCE pisze:lepiej wydaj tą kasę na jakiś dodatek oczyszczający układ paliwowy....efekt będzie lepszy...
Dodatki czyszczące układ paliwowy a normy wtryskiwaczy CDTI
Dodatki czyszczące układ paliwowy a normy wtryskiwaczy CDTI
Ostatnio zmieniony 25 maja 2011, 14:37 przez Przemcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Pewnie ma na myśli to:
http://moto.allegro.pl/millers-oils-die ... 44420.html
Testowaliśmy, ponad 10000km, dobre efekty to dawało
http://moto.allegro.pl/millers-oils-die ... 44420.html
Testowaliśmy, ponad 10000km, dobre efekty to dawało
Nie posiadam. Po diagnostyce techem powiedziano mi ze wszystko OK natomiast ciekawym czy te preparaty pomagają (czy ma ktoś z tym doświadczenie), czy można stosować z DPFem i takie tam Septyczny jestem od czasu jak jakieś 10 lat temu dałem się namówić na kupno magnetyzera do silnika benzynowego wielopunktowego.Do dziś się z siebie śmieję
Śmiało polecam preparaty firmy STP dużo tańsze niż te które zaprezentowali koledzy i co najważniejsze skuteczne (sprawdzone).
Tylko nie łudź się że jednorazowe użycie sprawi cuda trzeba co najmniej 3-4 razy by zauważyć pierwsze efekty.
Tylko nie łudź się że jednorazowe użycie sprawi cuda trzeba co najmniej 3-4 razy by zauważyć pierwsze efekty.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, 10:59 przez tico0, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Używał ktoś tego
STP - diesel z antyżelem
STP - wtryskiwacze diesla
Czy jest to bezpieczne i skuteczne dla klekota z DPF-em.
STP - diesel z antyżelem
STP - wtryskiwacze diesla
Czy jest to bezpieczne i skuteczne dla klekota z DPF-em.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 236
- Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:57
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: podbeskidzie
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
kaliope napisał:
ZB - diagnostyka wtryskiwaczy w cdti
1. Wchodzimy w silnik i wybieramy odpowiedni silnik
2. Wchodzimy w 'funkcje specjalne' i mamy parametry poszczególnych wtrysków, oczywiście na zapalonym silniku. Parametry cały czas oscylują w okolicy 0.0, który to wynik jest idealny, czytaj: nieosiągalny. Generalnie norma jest do +/- 2.0. Wynik powyżej +/-2.0 sygnalizuję powolne siadanie poszczególnego wtryskiwacza.
Marki napisał:
Dawek korekcyjnych wtryskiwanego ON nie sprawdza się podczas jazdy tylko na postoju i powinny oscylować w granicach od -0,6 do 0,6.Proponuje odczytać błędy za pomocą pedału gazu i hamulca, i raz jeszcze sprawdzić dawki ON na postoju.Następnie proponuję ściągnąć wszystkie wtyczki z wtryskiwaczy,przeczyścić i popsikać jakimś środkiem do złączy elektrycznych.To zawsze tańszy sposób niż zaraz pakować się w wymianę kolektora.
U mnie listwa leży na silniku klapy nie są zatarte a auto zapitala jak trzeba.
Witam.To jak w końcu jest z tymi normami?Pozdrawiam
ZB - diagnostyka wtryskiwaczy w cdti
1. Wchodzimy w silnik i wybieramy odpowiedni silnik
2. Wchodzimy w 'funkcje specjalne' i mamy parametry poszczególnych wtrysków, oczywiście na zapalonym silniku. Parametry cały czas oscylują w okolicy 0.0, który to wynik jest idealny, czytaj: nieosiągalny. Generalnie norma jest do +/- 2.0. Wynik powyżej +/-2.0 sygnalizuję powolne siadanie poszczególnego wtryskiwacza.
Marki napisał:
Dawek korekcyjnych wtryskiwanego ON nie sprawdza się podczas jazdy tylko na postoju i powinny oscylować w granicach od -0,6 do 0,6.Proponuje odczytać błędy za pomocą pedału gazu i hamulca, i raz jeszcze sprawdzić dawki ON na postoju.Następnie proponuję ściągnąć wszystkie wtyczki z wtryskiwaczy,przeczyścić i popsikać jakimś środkiem do złączy elektrycznych.To zawsze tańszy sposób niż zaraz pakować się w wymianę kolektora.
U mnie listwa leży na silniku klapy nie są zatarte a auto zapitala jak trzeba.
Witam.To jak w końcu jest z tymi normami?Pozdrawiam
U mnie tylko na 4 jest 1-1,6 (pozostale <1) ale nie ruszam, bo mam jeszcze zolte kostki (w DTH byly awaryjne i wymieniane byly na niebieskie), a po ruszeniu moge przyspieszyc wypalenie jej. Tak to bym otworzyl i prysnal jakims preparatem do czyszczenia stykow i poprawy rezystencji np. contact-spray (castorama), kontakt 60 ( gdzies czytalem, ze lepszy kontakt61).kaliope pisze: sprawdzałeś jakie Ty masz?
0d -0.7 do +0,8 mg/suw Ale nie ma czym sie przejmować jeśli są troche poza normą bo dla Z19DT ale dla astry H norma jest +- 1,3 mg/suw a to przecież ten sam silnik. Można zmniejszyć dawki korekcyjne używajac dodatków paliwowych do czyszczenia wtrysków W moim przypadku wartość na najgorszym spadła z okolicy 2 do ok 1,5 Używałem 3 razy STP i raz Xeramic Dalsze uzywanie nie przyniosło poprawy. Wartości dawek mierzymy na rozgrzanym silniku i koniecznie po wyłączeniu wszystkich elementów obciążających silnik jak radio, światła, klima itpMarki pisze:.Nie wiem jakie dawki powinny być dla DT.
Zastosuj środek do smarowania dieslowego systemu wtrysku. Chroni rozdzielcze pompy paliwowej przed zużyciem.
Dodatek ten wydłuża żywotność delikatnych części układu wtryskowego.
LIQUI MOLY DIESEL-SCHMIER ADDITIV OCHRONA WTRYSKU nr 5122
Napisałem do producenta w tej sprawie, poradzili po trzykrotnym czyszczeniu detergentami i suchym paliwie (V-Power Diesel) dać dodatek smarujący środek układ wtrysku i o dziwo ...DZIAŁA!, odblokował wtryski i nadal powoli spadają dawki korekcyjne. Było już 3.7, a teraz jest 2.3 na czwartym cylindrze (najgorszy), a zostało jeszcze 30% baku. NP tu
Dodatek ten wydłuża żywotność delikatnych części układu wtryskowego.
LIQUI MOLY DIESEL-SCHMIER ADDITIV OCHRONA WTRYSKU nr 5122
Napisałem do producenta w tej sprawie, poradzili po trzykrotnym czyszczeniu detergentami i suchym paliwie (V-Power Diesel) dać dodatek smarujący środek układ wtrysku i o dziwo ...DZIAŁA!, odblokował wtryski i nadal powoli spadają dawki korekcyjne. Było już 3.7, a teraz jest 2.3 na czwartym cylindrze (najgorszy), a zostało jeszcze 30% baku. NP tu
Oba są bezpieczne dla DPF wg. producenta.
Pierwszy to płukanka odblokowująca wtryski oparta na detergentach i inhibitorach korozji,( w tragicznej sytuacji podłącza się go rurkami do zasilania i powrotu paliwa i wypala się go na włączonym silniku, zapobiegawczo to dodatek do paliwa) a ten drugi to dodatek smarująco-czyszczący wtryski i pompę, zabezpiecza przed zatoramifilm poglądowy
Pierwszy to płukanka odblokowująca wtryski oparta na detergentach i inhibitorach korozji,( w tragicznej sytuacji podłącza się go rurkami do zasilania i powrotu paliwa i wypala się go na włączonym silniku, zapobiegawczo to dodatek do paliwa) a ten drugi to dodatek smarująco-czyszczący wtryski i pompę, zabezpiecza przed zatoramifilm poglądowy