[B]Likwidacja DPF w 1,7 CDTI
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
Taka sytuacja możliwa jest jak źle pracują wtryskiwacze , sprawdź dawki korekcyjne.Orbit pisze:witam ... jestem posiadaczem Astry z silnikiem Z17DTR 2009 r... samochód ma przejechane 18Kkm ,. kupione w salonie , na początku DPF wypalał sie normlanie ... i nagle nie wiadomo dlaczego zaczął wypalac sie co 200km ...teraz w zime nawet częsciej ,
na trasie co 350 Km załamka , za kazdym razem do około 30 % ... tzn ze wypala sie prawidłowo ... tylko dlaczego tak szybko sie zapełnia , wiem iż jzda miejscka ma tu wielkie znaczenie .... ale znowu tak duzo na krotkich odcinkach nie jezdze , ostatnio doszło do tego iz zamiast jechac samoichodem ., jade Autobusem ...
Jedna sprawa mnie zastanawia... według dokumentów oraz VIN ♦ silnik to Z17TDR , a gdy podłaczam op-coma , odnajduje silnik jako Z17DTJ . co prawda są to praktycznie takie same silniki , no ale .....
czekam az zrobi sie troche cieplej aby udac sie do Serwisu z tą przypadłościa ... ...
wracając do tematu ... Miałem nadzieje iż wywalenie DPF z ilnika 1,7 jest mozliwe, a tu okazuje sie iz nie tak bardzo ..
Bez DPF to widziałbyś chmurę czarnego dymu , a tak masz ...pełną ekologię!
Możesz zastosować dodatek do paliwa VALVOLINE MaxLife Diesel System Cleaner, ale nie na cały bak, a na 25 litrów ...to czyni cuda!..serio
zalewałem 2 razy STP odczuwałem lekki wzrost mocy ... .. tak sobie teraz myśle może rzeczywiscie jest coś z wtryskami .. kilka miesiecy temu wymieniałem filtr paliwa ... który wyglądał takTaka sytuacja możliwa jest jak źle pracują wtryskiwacze , sprawdź dawki korekcyjne.
Bez DPF to widziałbyś chmurę czarnego dymu , a tak masz ...pełną ekologię!
Możesz zastosować dodatek do paliwa VALVOLINE MaxLife Diesel System Cleaner, ale nie na cały bak, a na 25 litrów ...to czyni cuda!..serio
zastanawiam sie czy przypadkiem kiedys nie zalałem jakiegoś g__wna , sprawdze dawki korekcyjne , zdaje sie powinny być do +/- 2.0
Pisałem we wcześniejszych postach że niewykonalne i na pewno to czytałeś.TuneFORCE pisze:i myślisz że wywalą DPF?
Na to wpływa sporo czynników. A17DTR ma problem z dogrzaniem się mroźną zimą,a jak jest zimny to dostaje bogatszą mieszankę itp , itd .Proponowałem tą firmę bo maja największe doświadczenie z denso i tymi silnikami a interesuje się tym tematem z wiadomych przyczyn . Proszę czytać ze zrozumieniem.... a może ja piszę pokrętnie hmmmm Kliknę jeszcze to że zainteresowałem A17DTRem pewnego nestora polskiego tuningu. Obiecał że przyjrzy się tematowi a wyniki będę znał na wiosnę :>Orbit pisze:tylko dlaczego szybko się napełnia
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
Auto ma przejechane 18Kkm Wydaje sie ze zdrowy , nic sie nie dzieje , sprawdzałem Op-Comem, pokazuje ze sie zamyka .....""Chyba """ bo te wartosci dziwnie wygladają , musze na to zernąc raz jeszcze ... jesli ktos wie jakie EGR powinien miec wartosci to prosze o podanie ... dzisiaj sam wymieniłem Olej , wyszło dokłądnie 5 ,5 Litra zalane było 5,4 lecz uzyłem płukanki do silnika L.Moly .. wiec wszystko sie zgadza ... oznacza to ze Albo Oleju nie przybyło . albo pali Olej a rónica rekompesowana jest paliwem , fakt ze zapach starego oleju ... nowego nie przypominał , ale ropa tez nie leciało .Lorry pisze:a EGRa masz zdrowego Bo pamiętam ż u gosi uwalony EGR powodował dramatyczne zapychanie się DPFaOrbit pisze:tylko dlaczego szybko sie napełnia
Przy problemach z dpf proponuję aktulalizaję oprogrmowania silnika. Moja zosia z taśmy zjechała 15.01.2008 natomiast mojego taty (taki sam silniczek i on nie ma prblemów z dpf) zjechała w 04.2008 r. Sprawdzałem ma inne oprogrmowanie niż ja.
wracając do tematu, u mnie podczas przeglądu w 11.2010 zrobili aktualizację i problemy z dpf przeszły w zapomnienie (jak na razie). Pozd.
wracając do tematu, u mnie podczas przeglądu w 11.2010 zrobili aktualizację i problemy z dpf przeszły w zapomnienie (jak na razie). Pozd.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
no dobrze a jesli samochód jest na gwarancji ?Przemcio pisze:Niestety albo stety konieczna wizyta w ASO . Podłączają techa , logują do systemu GM i jeśli są jakieś poprawki wgrywają je oczywiście odpłatnie podłączenie do techa 100-160 + wgranie 50-80 zika
ja mam ten sam silnik czyli 17dtr ..i problemy z DPF ... Auto na gwrancji ..