[B] Problem z odpaleniem Zafira B
witam mam zafire B 1.9 cdti 120 km auto po nocy zapala za drugim a nawet 3 razem po zapaleniu pracuje idealnie na cieplym silniku nie ma problemow w aucie zalozylem 4 nowe swiece zarowe wymienipne zostaly filtry olej rozrzad wraz z pompa wody na serwisie auto nie pokazalo zadnych bledow przebieg auta to 125 tys serwisowane i nie krecone co moze byc przyczyna tak ciezkiego rozruchu dodam ze dla mnie nie ma roznicy przed i po wymianie swiec zarowych a w serwisie powiedzieli ze gdyby nie bylo zasilania to wykazalby to komputer prosze o pomoc pozdrawiam
przy kupnie zafi migała kontrolka od świec żarowych i na kąpie wyszlo że są walniete wymieniliśmy 4 nowe Febi problem w tym że nikt nie sprawdził zasilania to znaczy nie wsadził świecy w kapturek i nie przekręcił kluczyka żeby zobaczyc naocznie czy świeca zrfobi sie czerwona doda również że tam gdzie zakładali mi filtr paliwa zrobili czyszczenie ukladu za pomocą maszyny JET CLEAN TRONIC nic nie pomaga zastanawiam sie nad daniem wtrysków do regeneracji ale badali je na przelewach i mówili że są w normie posprawdzane ciśnienia na pompie wszystko ok a ona nie gada za pierwszym razem jak piosprawdzać to zasilanie nie znalazłem bezpiecznika w wykazie a i tak wszystkie są ok strasznie denerwujące
Nie możesz sam sprawdzić błędów metodą gaz+hamulec i jak piszą koledzy w ogóle czy dochodzi do nich prąd?To jest najłatwiejszy,najszybszy i najtańszy sposób wyeliminowania problemu odnośnie świec.
Gdy kontrolka od świec żarowych miga to nie znaczy,ze są do wymiany tylko świadczy to o krytycznym stanie nasycenia filtra DPF.Od świec żarowych jest błąd P0380 jak dobrze pamiętam i kontrolka "auta z kluczem".
Gdy kontrolka od świec żarowych miga to nie znaczy,ze są do wymiany tylko świadczy to o krytycznym stanie nasycenia filtra DPF.Od świec żarowych jest błąd P0380 jak dobrze pamiętam i kontrolka "auta z kluczem".
niestety nie sprawdzałem ale jak tylko sprawdze dam znać ale po zabiegu gaz+hamulec wyszło ECN 038008 wiem ze sa te kody gdzies opisane ale moze ktos wie co to znaczy na 100% pozdrawiam a jeśli to inspekcja świec żarowych to czemu wyskakuje jeśli są wymienione na nowe czyżby ktoś nie skasował błędu bo na desce z egarami po zapaleniu nic sie nie świeci to znaczy samochód z kluczykiem ani spirala od świec mozliwe że nie ma zasilania
będe sprawdzal czy pomoże odpięta minusowa klema od aku zeby to skasować czy podpinka pod kąpa powiem tylko że przed i po wymianie filtra paliwa nic sie nie zmieniło tak samo niestety jak po wymianie świec mam nadz że ten błąd w niczym nie przeszkadza a filtr też zasugerowali w serwisie wymieniony u naprawde dobrych magików bardzo mnie trapi to zasilanie aha i jeszcze jedno czy u Was też tak kiepsko widać stan oleju na bagnecie to jest porażka co rano go wyciągam i tak cały wymazany a poziomu ewidentnie nie widac macie jakiś patent na to i na to zasilanie zeby znów nie rozbierać podszybia do świec i ściągać te nieszczęsne kapturki ale wtedy miłoby sie pewność wiem że truje ale byłem u paru magików i serwis w Kielcach na Krakowskiej wszystko działa i wygląda jak nowe tylko to zapalanie auto pojechało do Niemiec ponad 1000 w jedna wszystko bez problemów spalanie niecale 7 tak myśle że gdyby dostawało sie lewe powietrze to podczas jazdy tez byłyby problemy i np po 40 minutowym postoju też ciężko by zapalał
świece były sprawdzane przed wkręceniem takim dziwnym urządzeniem z dwoma diodami bo mechanicy mówili że bywają przypadki że nowe świece są wadliwe to jest ok sprawdze jeszcze na słuch ten filtr paliwa jak było sugerowane ale czy nie powinno być tk że gdyby było coś pęknięte albo problem z uszczelką to podczas jazdy panujące ciśnienie w obwodzie wypychałoby rope na zewnątrz i byłyby zapocenia w okolicy filtra