Jakie są maksymalne obroty 2,2 DTI Y22DTR??
Moderator: Sebu$
-
- Bywalec
- Posty: 190
- Rejestracja: 25 cze 2010, 10:09
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Środek Opolszczyzny
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Jakie są maksymalne obroty 2,2 DTI Y22DTR??
Witam
Albo mi marnie idzie szukanie albo jakoś nikogo nie zaciekawiły maksymalne obroty silnika Y22DTR.
Tak z ciekawości postanowiłem sprawdzić do ilu wkręca się mój dizelek.
I tak bieg trzeci, pedał w podłogę...leci , leci ... i stanęło przy 4800 obrotach, i tak mogłem sobie jechać w nieskończoność (przy 120km/h).
Myślę sobie, może za słaba na więcej, więc zredukowałem na dwójkę. pedał w podłogę,... leci, leci... i utknęło przy 4800.
No i teraz mam dylemat: Obrotomierz czerwone pole od 5500, a wyskalowany do (chyba) 6500.
I po co to czerwone pole skoro i tak silnik nie wkręca się na więcej niż te 4800.
No chyba, że wersja 2,0 wkręca się wyżej lub z moim silniczkiem coś nie tak.
(lub jest jeszcze inna ewentualność - te same zegary dla benzyniaków)
No i tu pytanie do posiadaczy wersji 2,2 czy moje maksymalne obroty (4800) to normalne czy nie.
( oczywiście powyższe pytanie nie dotyczy benzyniaków i 2,0 DTI )
pozdrawiam
Albo mi marnie idzie szukanie albo jakoś nikogo nie zaciekawiły maksymalne obroty silnika Y22DTR.
Tak z ciekawości postanowiłem sprawdzić do ilu wkręca się mój dizelek.
I tak bieg trzeci, pedał w podłogę...leci , leci ... i stanęło przy 4800 obrotach, i tak mogłem sobie jechać w nieskończoność (przy 120km/h).
Myślę sobie, może za słaba na więcej, więc zredukowałem na dwójkę. pedał w podłogę,... leci, leci... i utknęło przy 4800.
No i teraz mam dylemat: Obrotomierz czerwone pole od 5500, a wyskalowany do (chyba) 6500.
I po co to czerwone pole skoro i tak silnik nie wkręca się na więcej niż te 4800.
No chyba, że wersja 2,0 wkręca się wyżej lub z moim silniczkiem coś nie tak.
(lub jest jeszcze inna ewentualność - te same zegary dla benzyniaków)
No i tu pytanie do posiadaczy wersji 2,2 czy moje maksymalne obroty (4800) to normalne czy nie.
( oczywiście powyższe pytanie nie dotyczy benzyniaków i 2,0 DTI )
pozdrawiam
-
- Bywalec
- Posty: 190
- Rejestracja: 25 cze 2010, 10:09
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Środek Opolszczyzny
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
A choćby dlatego żeby sprawdzić czy ewentualne problemy z maksymalnymi obrotami nie są spowodowane "zewnętrzną" przyczyną , np: za niski przepływ paliwa, przytkany filtr, zatkany powrót paliwa do baku, za mała wydajność ( w wyniku zużycia ) pompy, itp.darkp1 pisze:A ja zadam pytanie z innej beczki. Po co tak katować silnik, skoro moment obrotowy kończy się już przy z tego co mnie pamięc nie myli niecałych 4k RPM?
pozdrawiam