POLECANE/Niepolecane serwisy/mechanicy - propozycje i dyskus
Moderator: Mariusz
Z czystym sumieniem mogę polecić dobrego mechanika/elektryka z Wrocławia. Po blisko 2 latach bujania się po różnych "fachowcach" naprostował moją Zośke i w końcu normalnie odpala.
Warsztat ROB CAR na Krakowskiej, wjazd w podwórze przy stacji LPG naprzeciwko Praktikera.
nr telefonu 602 514 539.
Warsztat ROB CAR na Krakowskiej, wjazd w podwórze przy stacji LPG naprzeciwko Praktikera.
nr telefonu 602 514 539.
- Jaymzarf
- Mieszkaniec
- Posty: 418
- Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Model:
- Kontakt:
Witam. Od razu piszę TO NIE JEST REKLAMA!!!
Chcę polecić kolegom ASO Opel Delta Plus w Chorzowie na ul. Wojska Polskiego.
Może tani nie są ale:
- znają się na Oplach, również ZAFIRACH A - znają problem zapowietrzania się układu wtryskowego i potrafią usunąć usterkę - temperatury spadły a moja Zosia pali na dotyk i nie muszę się martwić by parkować przodem w dół
- wymiana świec żarowych urwanych bez zdejmowania głowicy
- po naprawie umyją autko
W porównaniu do innej ASO (TG Asko) normalnie Hameryka... A ceny nawet jakieś takie normalniejsze... Za wymianę oleju, filtrów niecałe 300 zł i... autko umyte...
Wymiana świec żarowych 65/szt. lub max do 250 przy zapieczonej bez zdejmowania głowicy (u innego mechaniura bez zdejmowania głowicy 350 i to bez gwarancji)
Czasami warto zaglądnąć do ASO...
Chcę polecić kolegom ASO Opel Delta Plus w Chorzowie na ul. Wojska Polskiego.
Może tani nie są ale:
- znają się na Oplach, również ZAFIRACH A - znają problem zapowietrzania się układu wtryskowego i potrafią usunąć usterkę - temperatury spadły a moja Zosia pali na dotyk i nie muszę się martwić by parkować przodem w dół
- wymiana świec żarowych urwanych bez zdejmowania głowicy
- po naprawie umyją autko
W porównaniu do innej ASO (TG Asko) normalnie Hameryka... A ceny nawet jakieś takie normalniejsze... Za wymianę oleju, filtrów niecałe 300 zł i... autko umyte...
Wymiana świec żarowych 65/szt. lub max do 250 przy zapieczonej bez zdejmowania głowicy (u innego mechaniura bez zdejmowania głowicy 350 i to bez gwarancji)
Czasami warto zaglądnąć do ASO...
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
POLECAM
AutoParts na Jagielloskiej w Warszawie
- zbieżność 100zł (to robiłem)
Szybko i poprawnie
Z "-":
- mechanior nie zabezpieczył kierownicy folią, a miał ręce upier....po łokcie
- mechanior pozował na alfę-omegę i z wyraźną pretensją w głosie pytał: a po co Panu zbieżność?
- 100m hali pokonał w trybie ultra-sportowym
Przy okazji pytałm o rozrząd i ceny jak na warunki warszawskie wydają się być atrakcyjne:
- robocizna rozrządu w z17dtj/z17dtr 230zł
- części rozrządu j.w. 590zł
Ceny rozrządu do w/w silnikow w innych warsztatach:
- ASO AutoŻoliborz (Rudnickiego) - 1300zł
- Moto-Kor (Danusi) - 1000zł
- Pit-Stop (okolice Wspolnej) - 900zł
- FeuVert (Targowek) - 1700zł
AutoParts na Jagielloskiej w Warszawie
- zbieżność 100zł (to robiłem)
Szybko i poprawnie
Z "-":
- mechanior nie zabezpieczył kierownicy folią, a miał ręce upier....po łokcie
- mechanior pozował na alfę-omegę i z wyraźną pretensją w głosie pytał: a po co Panu zbieżność?
- 100m hali pokonał w trybie ultra-sportowym
Przy okazji pytałm o rozrząd i ceny jak na warunki warszawskie wydają się być atrakcyjne:
- robocizna rozrządu w z17dtj/z17dtr 230zł
- części rozrządu j.w. 590zł
Ceny rozrządu do w/w silnikow w innych warsztatach:
- ASO AutoŻoliborz (Rudnickiego) - 1300zł
- Moto-Kor (Danusi) - 1000zł
- Pit-Stop (okolice Wspolnej) - 900zł
- FeuVert (Targowek) - 1700zł
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 16 maja 2010, 18:02
- Lokalizacja: warszawa
- Model:
Popytaj tu .Zakład prowadzi kolega z forum VKP .99% aut z mazowieckiego tam swoje auta servisuje (ja też )Ma duże doświadczenie w oplach bo i sam jeździ Sigiemel_guapo pisze:POLECAM
AutoParts na Jagielloskiej w Warszawie
- zbieżność 100zł (to robiłem)
Szybko i poprawnie
Z "-":
- mechanior nie zabezpieczył kierownicy folią, a miał ręce upier....po łokcie
- mechanior pozował na alfę-omegę i z wyraźną pretensją w głosie pytał: a po co Panu zbieżność?
- 100m hali pokonał w trybie ultra-sportowym
Przy okazji pytałm o rozrząd i ceny jak na warunki warszawskie wydają się być atrakcyjne:
- robocizna rozrządu w z17dtj/z17dtr 230zł
- części rozrządu j.w. 590zł
Ceny rozrządu do w/w silnikow w innych warsztatach:
- ASO AutoŻoliborz (Rudnickiego) - 1300zł
- Moto-Kor (Danusi) - 1000zł
- Pit-Stop (okolice Wspolnej) - 900zł
- FeuVert (Targowek) - 1700zł
http://www.autobialoleka.republika.pl/
Na VKP nazywa się - Piotreq
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 16 maja 2010, 18:02
- Lokalizacja: warszawa
- Model:
Sorry, ale kolega chyba nie chce mieć dodatkowych klietnow, bo rozmowa z jego strony była poniżej krytyki.miałczyk76 pisze: Popytaj tu .Zakład prowadzi kolega z forum VKP
- Dzien dobry, interesuje mnie koszt wymiany rozrządu w Astrze z silnikiem z17dtj
- za 3 tygodnie
- (lekko podk..) CO za 3 tygodnie
- przyjechać, bo teraz nie mam czasu
- A jaki jest orientacyjny koszt wymiany?
- 450zł
- To robocizna, a części?
- A skąd mam wiedzieć.
- Żegnam
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 16 maja 2010, 18:02
- Lokalizacja: warszawa
- Model:
Może to nie on odebrał ?A jeśli to on to nic go nie tłumaczyel_guapo pisze:Sorry, ale kolega chyba nie chce mieć dodatkowych klietnow, bo rozmowa z jego strony była poniżej krytyki.miałczyk76 pisze: Popytaj tu .Zakład prowadzi kolega z forum VKP
- Dzien dobry, interesuje mnie koszt wymiany rozrządu w Astrze z silnikiem z17dtj
- za 3 tygodnie
- (lekko podk..) CO za 3 tygodnie
- przyjechać, bo teraz nie mam czasu
- A jaki jest orientacyjny koszt wymiany?
- 450zł
- To robocizna, a części?
- A skąd mam wiedzieć.
- Żegnam
Wiem że dzisiaj mieli trochę walki z kumpla autem
Ale tak czy siak tak się nie postępuje
Napewno odradzam wizyty w ASO AUTOSERWIS na karkonowskiej we Wrocławiu.
Byłem tam na serwisie tylko raz może dwa ... i to był ostatni raz. Nadmienię, że byłem tam na serwisie gwarancyjnym swoim oplem Vivaro - wyczekałem sie z 5-6 godzin (miało trwać max 2h). Obsługa ....... nawet kawy nie podali- sam zakupiłem w automacie. Po2 godzinach przyszedł miszcz (specjalnie tak napisałem) i stwierdził że dodatkowo do wymiany klocki przednie i zapytał wymieniamy? Spytałem - jaki koszt ? Odpowiedział (akurat kasy starczyło). Kazałem robić. Zrobili. Dojeżdzałem do domu wcisnąłem hamulec i coś zaczęło trzeć. ZJechałem do znajomego mechanika na diagnozę. I uwaga ...... auto po ASO po wymianie klocków przednich a jakże ale serwis tylnych polegał tylko poluzowaniu śrub w kołach. Klocki hamulcowe tylne zdarte do metalu + nie podociągane koła (żadne). Szczęście, że nie poodpadały w trakcie jazdy. Tak więc serwis gwarancyjny skończył sie u znajomęgo mechanika. Rano wiadomo - telefon do ASO i awantura. Stwierdzili, że to nie możliwe że zmyślam. Tak mnie wkur...... że pojechałem te 50 km i rzuciłem im te styrane klocki na blat- ale mieli wtedy oczy. Jeszcze chcieli "przeprosić " mnie obietnicą 20 % rabatu na robociznę przez cały okres serwisowania. Minęły ok 4 lata nigdy wiecej tam nie zajechałem. Wracając do domu z ciekawości zjechałemdo konkurencyjnego ASO I zapytałem ile kosztowałby taki przegląd- podali cene (25% nizszą) . Zmieniłem ASO -miałem taniej, duzo milej i do tego bliżej.
Byłem tam na serwisie tylko raz może dwa ... i to był ostatni raz. Nadmienię, że byłem tam na serwisie gwarancyjnym swoim oplem Vivaro - wyczekałem sie z 5-6 godzin (miało trwać max 2h). Obsługa ....... nawet kawy nie podali- sam zakupiłem w automacie. Po2 godzinach przyszedł miszcz (specjalnie tak napisałem) i stwierdził że dodatkowo do wymiany klocki przednie i zapytał wymieniamy? Spytałem - jaki koszt ? Odpowiedział (akurat kasy starczyło). Kazałem robić. Zrobili. Dojeżdzałem do domu wcisnąłem hamulec i coś zaczęło trzeć. ZJechałem do znajomego mechanika na diagnozę. I uwaga ...... auto po ASO po wymianie klocków przednich a jakże ale serwis tylnych polegał tylko poluzowaniu śrub w kołach. Klocki hamulcowe tylne zdarte do metalu + nie podociągane koła (żadne). Szczęście, że nie poodpadały w trakcie jazdy. Tak więc serwis gwarancyjny skończył sie u znajomęgo mechanika. Rano wiadomo - telefon do ASO i awantura. Stwierdzili, że to nie możliwe że zmyślam. Tak mnie wkur...... że pojechałem te 50 km i rzuciłem im te styrane klocki na blat- ale mieli wtedy oczy. Jeszcze chcieli "przeprosić " mnie obietnicą 20 % rabatu na robociznę przez cały okres serwisowania. Minęły ok 4 lata nigdy wiecej tam nie zajechałem. Wracając do domu z ciekawości zjechałemdo konkurencyjnego ASO I zapytałem ile kosztowałby taki przegląd- podali cene (25% nizszą) . Zmieniłem ASO -miałem taniej, duzo milej i do tego bliżej.
Kilka razy byłem a Autoparts na Jagiellońskiej w W-wie i mogę dać tylko neutrala, jeśli już coś robią to raczej dobrze ale... zostawiłem samochód na geometrię. Przy otwieraniu zlecenia wyraźnie zażyczyłem sobie zbieżność i kąt pochylenia kół, pani przyjmująca zlecenie powiedziała "oczywiście, nie ma problemu". Wieczorem przy odbiorze samochodu rozmawiam z mechanikiem który ustawiał zbieżność:
- Po niezłym dzwonie ten pański samochód
- Tak? A czemu Pan tak sądzi?
- Bo kąty pochylenia kół to tragedia.
Ręce mi opadły powiedziałem do widzenia i wyszedłem. Kąty pochylenia kół były do zrobienia tylko i wyłącznie dlatego że były wymieniane górne mocowania amorków razem z łożyskami.
Druga historia trochę krótsza związana z wizytą w Autoparts. Umówiony z tygodniowym wyprzedzeniem na wymianę oleju silnikowego, filtrów oleju i powietrza. Operacja trwała prawie 5 godzin bo nie mieli oleju na miejscu
A teraz moi drodzy polećcie mi w Warszawie elektryka-pasjonata, potrzebuję dokonać modyfikacji inst. elektrycznej w moim Miśku, a nie chcę oddawać go w ręce pierwszego lepszego partacza.
- Po niezłym dzwonie ten pański samochód
- Tak? A czemu Pan tak sądzi?
- Bo kąty pochylenia kół to tragedia.
Ręce mi opadły powiedziałem do widzenia i wyszedłem. Kąty pochylenia kół były do zrobienia tylko i wyłącznie dlatego że były wymieniane górne mocowania amorków razem z łożyskami.
Druga historia trochę krótsza związana z wizytą w Autoparts. Umówiony z tygodniowym wyprzedzeniem na wymianę oleju silnikowego, filtrów oleju i powietrza. Operacja trwała prawie 5 godzin bo nie mieli oleju na miejscu
A teraz moi drodzy polećcie mi w Warszawie elektryka-pasjonata, potrzebuję dokonać modyfikacji inst. elektrycznej w moim Miśku, a nie chcę oddawać go w ręce pierwszego lepszego partacza.
Witam,proszę poledźcie jakiś warsztat w Poznaniu lub okolicy do którego oddać Zoche którą czeka naprawa automatycznej skrzynki.pozdrawiam:)