Montujemy hak w ZA
Moderator: Sebu$
hak holowniczy
Witam.
Mój Zefir wyposażony jest w bardzo fajny hak holowniczy marki Brink. Gdy kupowałem auto, hak ten leżał po prostu na podłodze pod jednym z foteli. Wg instrukcji obsługi hak ten powinien zmieścić się w schowku pod podłogą w bagażniku.
Pojęcia nie mam jak on się tam może zmieści, próbowałem już na różne sposoby i zawsze coś przeszkadza.
Koledzy, powiedzcie proszę... gdzie trzymacie swoje haki?
A może ktoś zmieścił swój hak w schowku??
Fotki mile widziane
Mój Zefir wyposażony jest w bardzo fajny hak holowniczy marki Brink. Gdy kupowałem auto, hak ten leżał po prostu na podłodze pod jednym z foteli. Wg instrukcji obsługi hak ten powinien zmieścić się w schowku pod podłogą w bagażniku.
Pojęcia nie mam jak on się tam może zmieści, próbowałem już na różne sposoby i zawsze coś przeszkadza.
Koledzy, powiedzcie proszę... gdzie trzymacie swoje haki?
A może ktoś zmieścił swój hak w schowku??
Fotki mile widziane
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
Założony hak sprawdza się również jako czujnik parkowania
U mnie jest schowany w schowku w bagazniku (tym pod podłogą) ale nigdy go nie używałem, wiem ze nie wchodzi idealnie na płasko, gdzieś tam odstaje ale nie ma problemu z zamknieciem, owinięty szmatką by się nie tłukł, obfocić moge ale bardziej w weekend
U mnie jest schowany w schowku w bagazniku (tym pod podłogą) ale nigdy go nie używałem, wiem ze nie wchodzi idealnie na płasko, gdzieś tam odstaje ale nie ma problemu z zamknieciem, owinięty szmatką by się nie tłukł, obfocić moge ale bardziej w weekend
z racji tego że u nas jeszcze nie ma obowiązku zdejmowania haka gdy jest nieużywany i porównując ceny haków montowanych na stałe i tych odpinanych wybrałem ten pierwszy bo taniej i jak mówicie, zawsze mniejsze straty z tyłu samochodu ale i tak myślę że jak wejdzie ten przepis w życie (odpinanie haka) to samochody już z zamontowanym hakiem pewnie będą mogły nadal tak jeździć, a tylko te montowane po wejściu ustawy będą musiały spełniać wymagania. no od biedy jak już i mi nakażą, to mogę hak odkręcić, tylko że nie jest to tak szybkie jak w waszych, wypinanych hakach
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Lorry pisze:Założony hak sprawdza się również jako czujnik parkowania
rzadki pisze:porównując ceny haków montowanych na stałe i tych odpinanych wybrałem ten pierwszy bo taniej i jak mówicie, zawsze mniejsze straty z tyłu samochodu
Święte słowa mnie uratował przynajmniej zderzak a pewnie i więcej.....
ja świadomie założyłem hak, co jakiś czas ciągam przyczepkę (mieszkam w domku i co róż się przydaje), a dodatkowo wraz z dziewczyną jeżdżę z łodzią nad jezioro w celach relaksacyjnych także hak niezbędny
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Ja mam taki hak ( teraz trochę zgięty ), więc nie mam najmniejszego problemu ze zmieszczeniem go do schowka.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?ite ... 34#gallery
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?ite ... 34#gallery
Ja mam ten sam problem co kolega sylmar,jak narazie woze go w bagazniku zapakowany w orginalnym worku.ale do schowka nie da rady go wcisnac.co zrobic z tym fanten ,bo nie lubie jak mi sie w bagazniku coz przewracasylmar pisze:Panowie, ja mam hak, który był zamontowany fabrycznie - podobno. Nie wiem jednak jakim cudem ma się on mieścić w schowku pod podłogą w bagażniku.
Proszę o poradę jak go tam zmieścić. Błagam, trzymajcie się tematu