Kody błędów
Moderator: Mariusz
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Tyle już napisano na temat programu dla O-C i fejsów pochodzenia dalekowschodniego, że powinieneś wiedzieć co i jakie należy zachować środki ostrożności.
Poczytaj więcej na www.peb.pl w dziale motoryzacja --> programy
Poczytaj więcej na www.peb.pl w dziale motoryzacja --> programy
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2531
- Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
- Imię: Henryk
- Lokalizacja: Raszyn
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Nie bardzo mogę pojąć jaki ma wpływ temperatura silnika na występowanie błędu czujnika wałka pompy wtryskowej,objawy bardziej wskazywały by na coś ze świecami żarowymi.Możesz jeszcze sprawdzić jedno,rano jak odpalisz to nie przegazuj go tylko rusz spokojnie używając jak najmniej gazu,zobacz kiedy w takich warunkach z małym gazem zgaśnie Ci kontrolka silnika..
ok odezwe sie po wekendzie ....H,Łajszczak pisze:Nie bardzo mogę pojąć jaki ma wpływ temperatura silnika na występowanie błędu czujnika wałka pompy wtryskowej,objawy bardziej wskazywały by na coś ze świecami żarowymi.Możesz jeszcze sprawdzić jedno,rano jak odpalisz to nie przegazuj go tylko rusz spokojnie używając jak najmniej gazu,zobacz kiedy w takich warunkach z małym gazem zgaśnie Ci kontrolka silnika..
Dziś wymienilem wszystkie świece zarowe .Autko odpala jak za dobrych czasów wielkie słowa podziękowania należą sie koledze H,Łajszczak wielki browar sie należy za pomoc w rozwiązywani problemuH,Łajszczak pisze:Nie bardzo mogę pojąć jaki ma wpływ temperatura silnika na występowanie błędu czujnika wałka pompy wtryskowej,objawy bardziej wskazywały by na coś ze świecami żarowymi.Możesz jeszcze sprawdzić jedno,rano jak odpalisz to nie przegazuj go tylko rusz spokojnie używając jak najmniej gazu,zobacz kiedy w takich warunkach z małym gazem zgaśnie Ci kontrolka silnika..
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Odniosłem wrażenie, że sam czymś to robiłeś, trochę to dziwne ponieważ kody powinny być 4 cyfrowe często poprzedzone literami P, B, C, U - chyba że mechanik skrócił sobie ten kod do 2 cyfr i rzucił ogólnie hasło pompa, ja nie nie odnajduję żadnego takiego kodu, natomiast znalazłem coś takiego:
P0057 - Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Circuit Low Voltage Bank 2 Sensor 2
lub
B0057 - Right Front/Passenger Pretensioner Deployment Loop Resistance Low
lub z Tech2 (nie ASO)
00057 Żądanie odcięcia systemu klimatyzacji, brak sygnału
jak widać żaden z treści nie odnosi się do tego co usłyszałeś od mechanika, ale to może on ma rację
P0057 - Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Circuit Low Voltage Bank 2 Sensor 2
lub
B0057 - Right Front/Passenger Pretensioner Deployment Loop Resistance Low
lub z Tech2 (nie ASO)
00057 Żądanie odcięcia systemu klimatyzacji, brak sygnału
jak widać żaden z treści nie odnosi się do tego co usłyszałeś od mechanika, ale to może on ma rację
Słuchaj sam nie robiłem napewno. Po awari Zosi zaholowalem ja do najblizszego mechanika obok mnie ktory zajmuje sie francuzami i zeby zrobic diagnoze musial dzwonic do znajomego z Bosch sevice'a.
Pokazywal mi te kartki Na poczatku byly 4 bledy silnika ktore zostaly skasowane, ale zostal jeszcze blad pompy i wlasnie w rubryce numer pisalo 57. Chcialem sie tylko upewnic co moze byc przyczyna. Bo wedlug jego wiadomosci ten blad wskazuje na zapowietrzenie ukladu paliwowego.
Pokazywal mi te kartki Na poczatku byly 4 bledy silnika ktore zostaly skasowane, ale zostal jeszcze blad pompy i wlasnie w rubryce numer pisalo 57. Chcialem sie tylko upewnic co moze byc przyczyna. Bo wedlug jego wiadomosci ten blad wskazuje na zapowietrzenie ukladu paliwowego.
H,Łajszczak dokładnie błędy silnika zostały skasowane ale został problem sterownika pompy i trzeba było się podłączyć bezpośrednio. Wyniki były takie jak na zdjęciach.
W tłumaczniu błędu było
-wymiana filtra paliwa
-zła jakość paliwa
-zapowietrzony układ paliwowy
Wszystkie punkty są zrobione i efekt jak na razie jest. Wszystko wróciło do normy. Rano odpaliła na strzała. A spuszczona ropka wczoraj dzisiaj zamieniła sie w mleko
W tłumaczniu błędu było
-wymiana filtra paliwa
-zła jakość paliwa
-zapowietrzony układ paliwowy
Wszystkie punkty są zrobione i efekt jak na razie jest. Wszystko wróciło do normy. Rano odpaliła na strzała. A spuszczona ropka wczoraj dzisiaj zamieniła sie w mleko