Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam dziś przejrzałem wszystko i :
- nie ma nigdzie nieszczelności
- Elektrozaworki wygladaja na dobre
- EGR pracuje
- Zawór od turbiny po odpaleniu otwiera sie do końca
- Wszystkie przewody OK
- Wyczyściłem jeszcze czujnik ciśnienia doładowania ( dalej brak poprawy )
Witam,widzę że kolega keshi dalej walczy z zafirką, nie przejmuj się tymi klapkami w większości 2.0dti i dtl to one nie działają jak auto rozgrzejesz i dasz po garach to nie kopci? tzn.3-4 bieg ok.1300obr/min gaz podłoga i jak puści czarną chmurę jednorazowo i się rozpędza bez dymienia to faktycznie klapki się nie ruszają,bo to one mają niby za zadanie podczas gwałtownego obciążenia silnika wykonać określone ruchy(zawirować powietrze wlatujące do komory spalania)w celu uniknięcia właśnie tej chmurki.Takie pytanko czy OP-COM łączy się u Ciebie ze sterownikiem pompy wtryskowej?(zakładka SPECJAL na samym dole jak jest wybór aut) i czy błędy to pokazuje OP-COM u Ciebie bo takie są objawy jak te klapki nie działają.POZDRO.
Pisałem jak sprawdzić siłownik klapek zawirowań i co sprawdził ?,jak nie to sprawdź bo szkoda czasu na gdybanie,błędów brak,silnik pali,auto jeździ,a że koni brak to tylko tyle ma mocy i wage dużą,możliwe że turbina jest słaba ale można sprawdzić doładowanie i porównać z dobrą.
Witam , Jeśli chodzi o siłownik klapek to sprawdzałem i trzyma tak jak powinien , nie ma żadnych nieszczelności , zaznaczam gdy zatkam ręką ten filterek na dole od elektrozaworu ( od klapek) to klapki wciągnie do końca , gdy puszczę to znów uciekną . Dziś jeszcze założyłem ten zbiorniczek do przelewów i widzę różnice w dynamice jazdy ( masakrycznie brudne paliwo) .
Jak ma ktoś z was parametry (live) to prosiłbym o wysłanie , nie wiem co tym doładowaniem ( jest tylko 1.01 bar )
Będziesz musiał w miarę szybko zrobić uszczelniacze trawersów,paliwem zanieczyszczonym olejem wykańczasz pompę paliwa..Zbiorniczek do przelewów to jest półśrodek na lepsze odpalanie ale nie rozwiązuje głównego problemu..
Witam,ciśnienie doładowania to jest dobre ok.1 bara ma być na wolnych obrotach a pod obciążeniem tak jak masz w poz.29 1.84bara i przy tej wartości zawór turbiny ma się otworzyć aby nie przeładować silnika(2.0dt 82kuce) a 2.0dth 101kucy wolne ok.1,2bara i pod obciążeniem 2.0bara.Zrób logi dynamiczne i zwróć uwagę na poz.41i42 ma być to samo lub zbliżone i poz.43 i 44 to samo ,ciśnienie doładowania też będziesz widział jak turbo chodzi ,skoro masz brudne paliwo to jak kolega Dziadek13 napisał wykończysz pompę a najpierw jej sterownik o co chodzi poz.44 ma być identyczna jak poz.43 to jest zawór dawki paliwa regulowany przez sterownik pompy on się zatnie i pada sterownik to częsta awaria tych egzemplarzy jak wiadomo.Ten zaworek ma duży wpływ na osiągi wiadomo to dawka paliwa.Pozdro.
Witam , problem Zafirki został rozwiązany , po przeczyszczeniu czujnika ciśnienia doładowania , zaworu EGR oraz Przepływomierza wszystko wróciło do normy , Silnik ciągnie na każdym biegu do końca , przyspieszenie jest o niebo lepsze . Pozdrawiam