Osłona silnika- drży "klekocze"

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
alladyn98

Osłona silnika- drży "klekocze"

#1 Post autor: alladyn98 »

Witam
Tydzień temu wymieniłem tulejki gumowo-metalowe trzymające w/w osłonę i już osłona zaczyna się odzywać.Czy jest jakiś sprawdzony sposób na tą "dolegliwość"?

Przepraszam za powielanie tematu,znalazłem odpowiedź na mój problem w tym temacie:

http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1498

Dziękuję za zainteresowanie
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 23:19 przez alladyn98, łącznie zmieniany 1 raz.

Anony Mous

#2 Post autor: Anony Mous »

Masz gumki pod tymi śrubami co przykręcają osłonę silnika? Jeżeli nie to włóż jakieś gumowe podkładki. Dodatkowo sprawdź bliżej ściany grodziowej trzyma się na takich gumowych wciskanych podkładkach. Może tam jest problem.

norbert_p

#3 Post autor: norbert_p »

Spróbuję dzisiaj zamiast tych tulejek założyć kawałki grubej gumy, bo i u mnie ta osłona trzęsie się niemiłosiernie. Jak ją podniosę to silniczek chodzi o niebo ciszej...

Anony Mous

#4 Post autor: Anony Mous »

Ja już przeszło rok temu wstawiłem tulejki gumowe z dławików elektrycznych i mam spokój z tą pokrywą.

norbert_p

#5 Post autor: norbert_p »

A ja dzisiaj wstawiłem pod te "rozjechane" tulejki kawałki 3mm gumy. Różnicę słychać od razu. Powiem szczerze: szkoda kasy na nowe tulejki.

dneo

#6 Post autor: dneo »

Ja też w weekend walczylem z tym klekotem...
Kawalek gumy i nieco ciszej ;)

Szymon78

#7 Post autor: Szymon78 »

tak czytam i czytam ale w DTH sposób mocowania jest chyba inny. MI nijak wasze metody nie pasuja to sposobu u mnie.
Drżenie takze mam jednak u mnie do plastikowej osłony wcisniete sa takie profilowane tujeki z otworem po środku. Ten otwór na wcisk pasuje na "kołki" metalowe przykręcone na stałe do silnika -4szt.
Cały problem polaga na tym ze ta tulejka gumowa luzno trzyma się w mocowaniu osłony silnika i drży. Jak narazie to udało mi sie taśma izolacyjna trochę lepiej spasować połączenie... jest o niebo lepiej ale trochę jeszcze drżenie słychać.


a co najfajniejsze zdjęcie osłony polega na jej oderwaniu do góry i te tulejki zostają na metalowych sworzniach silnika(przynajmniej u mnie). Trzeba je poprostu ponownie zdjąć i osadzić na nowo w pokrywie plastikowej.

p.s. kiedys zrobię zdjęcie tego ustrojstwa u mnie.

norbert_p

#8 Post autor: norbert_p »

Szymon78 pisze:Drżenie takze mam jednak u mnie do plastikowej osłony wcisniete sa takie profilowane tujeki z otworem po środku. Ten otwór na wcisk pasuje na "kołki" metalowe przykręcone na stałe do silnika -4szt.
Takie same gumowe tulejki są również w Z19DT. Jest ich tylko dwie sztuki i są z tyłu pokrywy. Z przodu są tulejki metalowe z jakimiś gumkami, które błyskawicznie się wycierają. Kupno nowych, wg mnie, nie ma sensu. Zniszczą się baaardzo szybko. Ja podłożyłem, jak wspomniałem, gumowe podkładki (ok 3mm) wycięte z kawałka grubej gumy i jest zdecydowanie ciszej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”