Dodatki czyszczące układ paliwowy a normy wtryskiwaczy CDTI
A ja chyba przedobrzyłem.
Kupiłem STP do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach diesla, dolałem do ostatniego tankowania, dzisiaj sprawdzałem co słychać we wtryskach op-comem.
I na Pierwszym cylindrze mam 2,60 wcześniej było 1,80-1,89
na drugim 0,01 wcześniej prawie identycznie
trzeci 1,26 wcześniej - 0.89
czwatry 1,12 wcześniej0.80-0.90
Najbardziej niepokoi mnie pierwszy cylinder przed czyszczeniem mieścił się w normie do 2,00 a teraz już nie.
Co zrobić spróbowac przeczyścić jeszcze czymś czy wymienić wtrysk - choć na wymianę mam zawsze czas.
Kupiłem STP do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach diesla, dolałem do ostatniego tankowania, dzisiaj sprawdzałem co słychać we wtryskach op-comem.
I na Pierwszym cylindrze mam 2,60 wcześniej było 1,80-1,89
na drugim 0,01 wcześniej prawie identycznie
trzeci 1,26 wcześniej - 0.89
czwatry 1,12 wcześniej0.80-0.90
Najbardziej niepokoi mnie pierwszy cylinder przed czyszczeniem mieścił się w normie do 2,00 a teraz już nie.
Co zrobić spróbowac przeczyścić jeszcze czymś czy wymienić wtrysk - choć na wymianę mam zawsze czas.
Spoko ... Maroko!
Nic nie przedobrzyłeś, tylko efekty zobaczysz po trzecim albo czwartym zbiorniku z STP do czyszczenia wtryskiwaczy.Są tacy np. co leją po dwie butelki na zbiornik i mają szybciej efekty.Te chwilowe pogorszenie wynika z paprochów, które oderwały się np. od iglicy wtrysku i zakłucają przepływ i tyle, w końcu detergenty rozwalą je na pył i po sprawie.
Swego czasu robiłem koktajle detergentów i nic się nie stało, bo zawsze któryś zawierał dodatki smarujące. Najwyżej oceniam jednak Liqui Moly Spulung podany bezpośrednio na przewód zasilający i powrotny jak na filmie TU
Nic nie przedobrzyłeś, tylko efekty zobaczysz po trzecim albo czwartym zbiorniku z STP do czyszczenia wtryskiwaczy.Są tacy np. co leją po dwie butelki na zbiornik i mają szybciej efekty.Te chwilowe pogorszenie wynika z paprochów, które oderwały się np. od iglicy wtrysku i zakłucają przepływ i tyle, w końcu detergenty rozwalą je na pył i po sprawie.
Swego czasu robiłem koktajle detergentów i nic się nie stało, bo zawsze któryś zawierał dodatki smarujące. Najwyżej oceniam jednak Liqui Moly Spulung podany bezpośrednio na przewód zasilający i powrotny jak na filmie TU
[quote="Jacek_Do"] A ja chyba przedobrzyłem.
Kupiłem STP do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach diesla, dolałem do ostatniego tankowania, dzisiaj sprawdzałem co słychać we wtryskach op-comem. [quote]
U mnie to samo!!!! Dolałem STP jak wyżej (250ml na bak), wyjeździłem 13 litrów i wsazania mam wyższe!!!
Cylinder/Było/Jest
1-szy /1,60/2,10
2-gi /0,00/0,30
3-ci /0,55/0,85
4-ty /0,95/1,20
Oczywiście wartości "pływają" ale to są uśrednione, i postój i jazda, bez odbiorników elektrycznych.
Do d... Do bani z takim dodatkiem. Chyba że sutuacja się poprawi po wyjeżdżeniu mieszanki z dodatkiem. Zobaczymy - napiszemy.
Kupiłem STP do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach diesla, dolałem do ostatniego tankowania, dzisiaj sprawdzałem co słychać we wtryskach op-comem. [quote]
U mnie to samo!!!! Dolałem STP jak wyżej (250ml na bak), wyjeździłem 13 litrów i wsazania mam wyższe!!!
Cylinder/Było/Jest
1-szy /1,60/2,10
2-gi /0,00/0,30
3-ci /0,55/0,85
4-ty /0,95/1,20
Oczywiście wartości "pływają" ale to są uśrednione, i postój i jazda, bez odbiorników elektrycznych.
Do d... Do bani z takim dodatkiem. Chyba że sutuacja się poprawi po wyjeżdżeniu mieszanki z dodatkiem. Zobaczymy - napiszemy.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 22:27 przez DD, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie spokojnie aby uzyskać miarodajny wynik po zastosowaniu STP to co najmniej trzy buteleczki zgodnie z ich przeznaczeniem, dopiero wtedy można rozmawiać o czym kolwiek..... a narazie proponuje ochłonąć i niczym się nie przejmować . I najważniejsze jest to co napisał kaliope a dla przykładu możecie odłączyć kostkę od wtrysku i podpiąć ja ponownie i będzie inne wskazanie .
Jeśli chcecie uzyskać poprawę szybko to należy zastosować "Liqui Moly " a jeśli nie zależy na czasie to spokojnie używamy STP . Tylko należy zadać sobie pytanie czy tak nagłe oczyszczenie układu wtrysku jest zdrowe
Co do STP to przekonałem się stosując go kilka krotnie w różnych autach i za każdym razem dopiero po 3-4 butelce pojawiał się efekt .
To samo mogę powiedzieć o środku na "zimę-black arrow" po ciągłym dolewaniu do ON od początku zimy po przejechaniu około 3tyś km zaobserwowałem że wskazania spalania z 0,9L spadły na 0,8-0,7L a nawet czasem pojawią się 0,6L na postoju co wcześniej nie miało nigdy miejsca
Jeśli chcecie uzyskać poprawę szybko to należy zastosować "Liqui Moly " a jeśli nie zależy na czasie to spokojnie używamy STP . Tylko należy zadać sobie pytanie czy tak nagłe oczyszczenie układu wtrysku jest zdrowe
Co do STP to przekonałem się stosując go kilka krotnie w różnych autach i za każdym razem dopiero po 3-4 butelce pojawiał się efekt .
To samo mogę powiedzieć o środku na "zimę-black arrow" po ciągłym dolewaniu do ON od początku zimy po przejechaniu około 3tyś km zaobserwowałem że wskazania spalania z 0,9L spadły na 0,8-0,7L a nawet czasem pojawią się 0,6L na postoju co wcześniej nie miało nigdy miejsca
Jakisz czas temu kupiłem TEN PRODUKT Środek do ochrony systemu paliwowego w układach Common Rail , i o dziwo mam wrażenie jakby silnik chodził ... jakoś inaczej lepiej , tylko dzień po wlaniu dowiedziałem się od sprzedawcy iż niepotrzebnie to wlewałem ponieważ najpierw trzeba wlać to CO koledzy wlewacie CZYLI TO i oczyścić wtryski , a dopiero potem je smarować ... No cóż ... uczymy się całe życie . teraz trzeba będzie powtórzyć kuracje już w dobrej kolejności ..
Przemcio pisze:Ile wlewasz na bak. W opakowaniu jForte Advanced Diesel Fuel Conditioner jest o poj.400ml.ronin pisze:Spróbuj Liqui Molly Diesel Spulung
Stosuje się go w zależności od występującego problemu ,przy profilaktyce 1but .do zbiornika co 15tyś.km w ciężkich przypadkach przykładowo auto nie można uruchomić –na samym środku w obiegu zamkniętym ,lub w proporcji 1;1decyzję podejmuję mechanik serwisu autoryzowanego lub serwisu naprawczego ,który jest przeszkolony z wiedzy tech.przez
Dział techniczny FORTE .
Forte Adv diesel spełnia normę paliwową EN590.
Preparat ma duże uznanie w serwisach autoryzowanych i serwisach napr. w odróżnieniu do innych preparatów ogólnie dostępnych ,których działanie jest pod dużym zapytaniem?
est 500ml. ???????
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Troszkę to mało popularne, choć nie mówię, że nie jest dobre, wiesz coś więcej na ten tamat, używałeś tegoolsen pisze:ja propunuje środki firmy FORTE sprawdzone i są efekty znam duzo warsztatów które uzywaję te środki jest ok
FORTE ALLEDROGO
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Tak mam informację odnośnie tego preparatu wiadomo zanim zastosowałem mimo, że słyszałem dobre rekomendacje od znajomych ,którzy stosują ten preparat trochę poczytałem o nim i oprócz do paliw stosuję preparat do oleju przed wymianą co też wywarł na minie • Preparat Forte Adwanced Diesel Fuel Conditioner Czyści kompletny układ paliwowy silnika diesla, a min.: zbiornik, wtryskiwacze, pompę paliwową.
• Trwale smaruje wysokociśnieniowy system wtryskowy silników diesla. Proces udokumentowany testem HFRR.
• Minimalizuje tworzenie się sadzy I zanieczyszczeń na pierścieniach i rowkach pierścieniowych tworzących się w oleju silnikowym, powstających w wyniku gazów przedmuchowych
• Podwyższa efektywność spalania I minimalizuje ilość zanieczyszczeń w układzie dolotowym, tworzących się w wyniku działania systemów EGR i przewietrzania skrzyni korbowej.
• Minimalizuje ilość zanieczyszczeń, gromadzących się w filtrach cząsteczek stałych DPF i SCR podnosząc efektywność spalania mieszanki.
• Minimalizuje korekcję wtryskiwaczy poprzez polepszenie składu mieszanki.
• Zmniejsza proces utleniania się paliwa, szczególnie w bio-paliwach i mieszankach z paliwem o normie EN 590, zapobiegając jednocześnie rozrostowi drobnoustrojów w zbiornikach paliwowych
• Zapobiega tworzeniu się parafiny, procesowi kłaczkowania paliwa i zapychania się filtra..
pozytywne wrażenie skutecznością
• Trwale smaruje wysokociśnieniowy system wtryskowy silników diesla. Proces udokumentowany testem HFRR.
• Minimalizuje tworzenie się sadzy I zanieczyszczeń na pierścieniach i rowkach pierścieniowych tworzących się w oleju silnikowym, powstających w wyniku gazów przedmuchowych
• Podwyższa efektywność spalania I minimalizuje ilość zanieczyszczeń w układzie dolotowym, tworzących się w wyniku działania systemów EGR i przewietrzania skrzyni korbowej.
• Minimalizuje ilość zanieczyszczeń, gromadzących się w filtrach cząsteczek stałych DPF i SCR podnosząc efektywność spalania mieszanki.
• Minimalizuje korekcję wtryskiwaczy poprzez polepszenie składu mieszanki.
• Zmniejsza proces utleniania się paliwa, szczególnie w bio-paliwach i mieszankach z paliwem o normie EN 590, zapobiegając jednocześnie rozrostowi drobnoustrojów w zbiornikach paliwowych
• Zapobiega tworzeniu się parafiny, procesowi kłaczkowania paliwa i zapychania się filtra..
pozytywne wrażenie skutecznością