Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam, mam takie proste pytanie:p Sprawdzałem swoją pompe vacum wakuometrem i na wolnych podaje mi 0,8 (podcisnienia) a jak dodam gazu to spada na 0,7. Wiec moje pytanie brzmi czy wraz ze wzrostem obrotów powinno wzrastać podcisnienie na pompie vacum? bo u mnie spada i nie wiem czy czasem nie jest uszkodzona. A drugie pytanie czy widoczne moga być ślady oleju na króćcach pompy vacum? bo jak ściągnąłem przewody to zauwazyłem olej. Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam
O-ring nie jest wydatkiem,na początek spróbowałbym wymienić tylko jego jak pompa sprawna,jak wymiana o-ringu nic nie da to pompę zawsze zdążysz wymienić..
Witam, mam do szanownych kolegów pytanie:
Auto zafira 2.0 diesel reaguje na gaz z opóźnieniem ok 1 sekunda, potem jest super. Poza tym, jak zapalę zimne auto to świeci: "kluczyk" przy dodaniu dużego gazu znika. Czy przyczyną może byc zepsuta pompa podcisnienia? W komputerze jest "zero błędów". Prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 15:20 przez janusz204, łącznie zmieniany 1 raz.
janusz204 pisze: Poza tym, jak zapalę zimne auto to świeci: "kluczyk" przy dodaniu dużego gazu znika. Czy przyczyną może byc zepsuta pompa podcisnienia? W komputerze jest "zero błędów". Prosze o pomoc.
I na to ci odpowiedziałem
Dziadek13 pisze:Przypuszczam że któraś ze świec żarowych padła i stąd ten błąd.