LPG - polecane instalacje gazowe do Zafiry A_B
Moderator: Mariusz
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1143
- Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
krzysiek82, Wtryski będą LOVATO jak cała instalacja, a nie składanka jak STAG gdzie STAGIEM będzie tylko sterownik, a reszta to juz zależy od wyobraźni montarzysty. Ja osobiście z tych dwóch polecam LOVATO, widział ta instalację w akcji i muszę powiedzieć że daje radę, nawet technik pewnej konkurencyjnej firmy był pełen podziwy do tego co LOVATO potrafi.
Oczywiście jesli chciałbys dołozyć kilka stówek do instalacji to polcam Ladni Renzo, mam sam i sobie chwalę.
Oczywiście jesli chciałbys dołozyć kilka stówek do instalacji to polcam Ladni Renzo, mam sam i sobie chwalę.
Witam
Właśnie zagazowałem swoją zośkę instalacja na Stagu + Listwa i wtryskiwacze FAST REG -by OMVL (niebieskie) .
Tylko jest problem bo chek mi się zapalił i był u montera podpiął kompa i zgasił go ale po paru km znowuż świeci jutro jadę do niego mam nadzieje że poradzi sobie
i zauważyłem spadek mocy na gazie już nie rwie tak do przodu jak na PB, a i jeszcze jak daje gazu to jakby lekkie szarpanie wyczuwam.
Trochę głośnawe te wtryski ale na szczęście nie słychać jak się siedzi w srodku
czy ten Interfejs będzie dobry ??
Właśnie zagazowałem swoją zośkę instalacja na Stagu + Listwa i wtryskiwacze FAST REG -by OMVL (niebieskie) .
Tylko jest problem bo chek mi się zapalił i był u montera podpiął kompa i zgasił go ale po paru km znowuż świeci jutro jadę do niego mam nadzieje że poradzi sobie
i zauważyłem spadek mocy na gazie już nie rwie tak do przodu jak na PB, a i jeszcze jak daje gazu to jakby lekkie szarpanie wyczuwam.
Trochę głośnawe te wtryski ale na szczęście nie słychać jak się siedzi w srodku
czy ten Interfejs będzie dobry ??
Witam serdecznie od kilkunastu dni jestem się szczęśliwym posiadaczem Zośki 1,8 125 KM, a kilka dni temu została zagazowana STAG 300 Premium wtryski HANA czerwone parownik AC wszystko schludnie (bez cięcia) utkane pod maską (swoją drogą ładna robota) po prostu pełnia szczęścia bo w kieszeni na browarka zostaje zasmuca mnie tylko jedno na kompie Zośki pokazuje mi chwilowe, średnie zużycie gazu ale nijak się to ma do realnego spalania czy któryś z kolegów ma jakiś pomysł co z tym począć jak zgrać to do kupy??? Z góry dzięki za wszelkie pomysły. Dodam, że całość instalacji w zeszłym tygodniu kosztowała mnie 2500 PLN
Panowie co powiecie mi na instalację firmy TECH.Jak się ona ma do pracy w Zafirce 1,8 125 KM.Proponują mi ją w zakładzie ale proszę też Was o opinię.
Panowie powiedzcie jezdzi ktos na reduktorze Tomasetto Alaska?
Ojciec załozył "podtlenek" do Zafiry na tym reduktorze a na necie widze ze on jest do 90km
a wiadomo x18xe1 na 115km.
Dokladnie to minikit AC B40109 czyli wtryski OMVL REG FAST.
http://www.ac.com.pl/pl/doc/312/konfekc ... -minikitow
Da rade ten wynalazek, posiada to ktos, czy ma jechac zeby mu cos lepszego zalozyli?
Ojciec załozył "podtlenek" do Zafiry na tym reduktorze a na necie widze ze on jest do 90km
a wiadomo x18xe1 na 115km.
Dokladnie to minikit AC B40109 czyli wtryski OMVL REG FAST.
http://www.ac.com.pl/pl/doc/312/konfekc ... -minikitow
Da rade ten wynalazek, posiada to ktos, czy ma jechac zeby mu cos lepszego zalozyli?
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1143
- Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
ube, w Zosi powinien być załozony mocniejszy reduktor, jesli twój ojciec wyskoczyłby gdzieś na trase i jechał np: 40-50 km z szybkością 140-150 km/h to reduktor poprostu by zamarzł nie mogąc przerobić takiej ilości gazu jaką w takich warunkach potrzebowałby silnik....-wymieniać na wydajniejszy-ZETA N
niby na necie wypisuja po aukcjach ze to wzmocniony do 130km ale raczej w to nie wierze,
pasowało by sie przejechac tak jak mowisz na trase i zobaczyc czy nie zamraza.
Po przejechaniu 20km na pelnym bucie jest ok ciekawe czy przy dluzszej jezdzie tez tak bedzie.
Gwarancja jest wiec zawsze mozna zniej skorzystac i wymienic wlasnie na Zeta.
Dzieki za odpowiedz.
pasowało by sie przejechac tak jak mowisz na trase i zobaczyc czy nie zamraza.
Po przejechaniu 20km na pelnym bucie jest ok ciekawe czy przy dluzszej jezdzie tez tak bedzie.
Gwarancja jest wiec zawsze mozna zniej skorzystac i wymienic wlasnie na Zeta.
Dzieki za odpowiedz.
Alaska jest za mało wydajna. Jeśli będzie zapotrzebowanie na dużą ilość LPG, np. ostre wyprzedzanie i mocna, dynamiczna jazda, dłuższa jazda z większą prędkością - będą problemy. Przy normalnym, spokojnym użytkowaniu problemy raczej nie występują. Generalnie Alaska jest dość dobrym reduktorem, tylko słabym - realnie do 90 KM obsługuje.