Zafira A - Jakie głośniki? Gdzie? Montaż - demontaż

Car Audio + navi - tematy dotyczące Zafiry A

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
jacek76
Mieszkaniec
Posty: 234
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:17
Lokalizacja: Pruszków
Model:

#16 Post autor: jacek76 »

darkp1 pisze:Głośniki z tyłu są gorsze po prostu. A radyjka całkiem niezłe montowali, dobra jakość dźwięku jest.
Jeśli mówimy o oryginalnych radiach to nie wiem z której strony one są dobre.
Oryginalne radio wywaliłem po tygodniu bo słuchać tego brzęczenia nie mogłem , wstawiłem zamiast tego starego pioneera 5800 i dopiero z tym radiem gra jako tako.
Mam glośniki na przód helixy dark blue i wzmacniacz ale nie mam czasu na razie żeby to zamontować. Dopiero jak to zrobię to będzie można powiedzieć ,że gra to nieźle.

darkp1

#17 Post autor: darkp1 »

Ja mam Car 300 (podmienili przy sprzedaży), i jestem zadowolony z grania. Głośniki z przodu mają fajny, ładny bas, wysokotonowe też ładnie gwizdają. Mi odpowiada ;)
Głośniki oczywiście oryginalne, chyba że poprzedni właściciel wymieniał ale bardzo wątpię.

jacek76
Mieszkaniec
Posty: 234
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:17
Lokalizacja: Pruszków
Model:

#18 Post autor: jacek76 »

Też miałem CAR300 , jedynej rzeczy której mi brakuje to sterowanie radiem w kierownicy. Ale da się bez tego żyć.
Bas powiadasz :/ ...
Zamontuj lepsze radio , zobaczysz że zagra to dużo lepiej.
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia

darkp1

#19 Post autor: darkp1 »

jacek76 pisze:Też miałem CAR300 , jedynej rzeczy której mi brakuje to sterowanie radiem w kierownicy. Ale da się bez tego żyć.
Mi to przeszkadza, będę musiał niedługo zmienić, myślę że na CAR 400, najbardziej podpasuje.

jacek76
Mieszkaniec
Posty: 234
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:17
Lokalizacja: Pruszków
Model:

#20 Post autor: jacek76 »

Podpasuje na pewno bo to oryginał . Ale czy nie lepiej wymienić na CAR 500 ? Przynajmniej miałbyś odtwarzacz cd.
Wróć , ja miałem właśnie car 400. Jak chcesz to Ci mogę sprzedać. Stan idealny z kodem.
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia

milosz219

#21 Post autor: milosz219 »

Od niedawna jestem wlascicielem Zafiry A z 2004r.Mam problem z glosnikami na prawych drzwiach z przodu.Nie graja glosniki wysoko i niskotonowy.Podpinalem je dla z sprawdzenia z lewymi drzwiami i graja.nie wiem gdzie lezy problem.Czy bedzie uszkodzony przewod w drzwiach, czy tez przy radiu jakas koncowka.Dodam ze w aucie zalozony byc zestaw glosnomowiacy do telefonu.Czy on moze w jakis sposob powodowac niegranie glosnikow. Czy zostal jakos przerobiony uklad elektryczny.W tej chwili nie mam podpietego zestawu, wszystko wymontowalem.Co radzicie robic?

arash

#22 Post autor: arash »

sprawdz kolego balans w radiu... jeżeli wszystko z balansem ok to prawdopodobnie końcówka mocy w radiu,, jaki model radia posiadasz??? w miare możliwosci dla sprawzenia radia pdłacz inne radio-bedziesz wiedział czy fakycznie radio jest pyknięte...
Ostatnio zmieniony 29 paź 2009, 22:05 przez arash, łącznie zmieniany 1 raz.

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#23 Post autor: Lorry »

Sprawdź w podobny sposób głośniki z lewej strony czyli czy lewy bedzie grał po prawej. Jeśli tak to szukałbym winy w stykach kabli na prawym głośniku lub gdzieś przy radiu (kostki itp.) A jak w ogóle to posprawdzał bym kable.

Czy w chwili kupna wszystko działało, czy auto było bite?

milosz219

#24 Post autor: milosz219 »

Auto raczej nie wyglada na bite.Radio mam cdr500.sprawdzalem juz glosniki.podpinalem na lewa strone.graly obydwa.niesprawdzalem jeszcze radia i przewodow.w jaki sposob rozlaczyc ta wtyczke na slupku.dodam ze wszystkie inne rzeczy (elektryczne szyby,centralny zamek) dzialaja poprawnie.niedziala tylko prawy glosnik na dzwiach.ustawienia balance tez sa w porzadku.

darkp1

#25 Post autor: darkp1 »

Chodzi ci o tą harmonijkę ze słupka do drzwi? Musisz ściągnąć to czerwone zabezpieczenie, przekręcić wtyczkę i wyjąć ;)

milosz219

#26 Post autor: milosz219 »

tak jest malo miejsca, jak sie sciaga to zabezpieczenie.w ktora strone trzeba ja odpiąc.a do wyjecia firmowego radia potrzebny jest jakis przyrzad?

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#27 Post autor: MieHor »

Kolego milosz219, do wyjęcia z kieszeni radia montowanego w Oplach należy użyć specjalnych kluczy - do nabycia np. tutaj:

http://www.bartex-caraudio.com.pl/produ ... ts_id=5204

ale najpierw należy sprawdzić czy w tych otworach nie są wkręcone specjalne śrubki imbusowe, które zabezpieczają te otwory (swego rodzaju zabezpieczenie a właściwie utrudnienie dla potencjalnego złodzieja.
Można też próbować prostej prowizorki, np 4 szt. gwoździ, które po włożeniu do tych otworków należy parami lekko odchylić na zewnątrz i próbować wyciągnąć radio - nie jest łatwo, ale może się udać (zależy jak mocno radio jest osadzone w łączówce znajdującej się z tyłu kieszeni)

firek
Zafiromaniak
Posty: 1143
Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
Imię: Mirek
Lokalizacja: Lublin
Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
Model: ZA
Oznaczenie silnika: X18XE1
Gender:

#28 Post autor: firek »

Jeśli chodzi o wyjęcie radia to dosyc wygodnie wyjmuje się, jeśli oczywiście nie mamy wyjmaków, szprychamy rowerowymi. Testowałem na sobie, na wyjmaki musiałbym czekac dwa dni a szprychy od ręki i taniej:)

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#29 Post autor: BajBus »

firek pisze:Testowałem na sobie
:lol:
można też gwoździami testowałem na swoim radiu ;)
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

darkp1

#30 Post autor: darkp1 »

Są różne sposoby, byle te ząbki w środku odgiąć. Ja jak miałem Corsę B je wyjąłem i ładnie wychodziło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira A”