[B]Likwidacja DPF w 1,7 CDTI

Tematy dotyczące DPF.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Przemcio

#76 Post autor: Przemcio »

To nie jest jedyne ASO w Wawie . Dałeś się zbyć a mogłeś i jeszcze możesz złożyć skargę , nawet od centrali GM. To nie boli a zepsujesz im dobre samopoczucie a to bezcenne ;) Jeszcze jedno. Zażądaj żeby doradca techniczny wysłał ( ma taki obowiązek)mejla do GM Rüsselsheim w sprawie zbyt częstego czyszczenia DPF( znają temat ).Ponękajmy ich troszkę :piwo:
Ostatnio zmieniony 03 mar 2011, 21:01 przez Przemcio, łącznie zmieniany 1 raz.

Orbit

#77 Post autor: Orbit »

ASO ,Warszawa na Stegnach ... ul.MANGALIA 2 .. Obsługa bardzo miła... ale za każdym dosłownie z każdym głupstwem czekasz GODZINAMI ... brak szacunku dla czasu .. no i takie wpadki jak zdrapanie samochodu klienta , wczoraj po 8 godzinach zawiesił się im komputer w czasie instalowania oprogramowania , i wciskanie klientom głupot ... to jest za wiele ....

[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 21:12 ]
Przemcio pisze:To nie jest jedyne ASO w Wawie . Dałeś się zbyć a mogłeś i jeszcze możesz złożyć skargę , nawet od centrali GM. To nie boli a zepsujesz im dobre samopoczucie a to bezcenne ;) Jeszcze jedno. Zażądaj żeby doradca techniczny wysłał ( ma taki obowiązek)mejla do GM Rüsselsheim w sprawie zbyt częstego czyszczenia DPF( znają temat ).Ponękajmy ich troszkę :piwo:
Mam jeszcze 1,5 miesiąca gwarancji , wiec nie zamierzam tego odpuścić ... samochód przejechał 19,400 km . Za każdym razem gdy wypływa temat DPF< facet wyjeżdża z jakimiś opowieściami z kosmosu , jakie to oni maja przypadki i jak często to się zapycha ... a na samym początku opowiedział mi historie , ze mieli Insignie która przejechała 300 km od nowości i DPF się zapchał tak iz był do wymiany i czekali na FILTR PÓŁ ROKU !!!... zacząłem się zastanawiać czy on ma mnie za idiotę ... kto im każe takie głupoty opowiadać ?

Przemcio

#78 Post autor: Przemcio »

Orbit pisze:kto im każe takie głupoty opowiadać ?
To nie generuje kosztów :lol: Zadzwoń do Pana Franciszka Sz. z GM Poland. Opowiedz swoje perypetie z DPF a usłyszysz że w ASO są doradcy serwisowi i w razie problemów mają obowiązek wysłania mejla do Pana Adama ( Polak) w GM w Rüsselsheim z zapytaniem. W A17DRT DPF jest 3 razy mniejszy niż w 1,9.i czyści się szybciej.Pamiętaj to forum czytają ludzie z GM Poland :lol: i podejrzewam że niektóre ankiety są ich dziełem , albo przynajmniej je inspirują :>

Anony Mous

#79 Post autor: Anony Mous »

Bylem dzisiaj na przeglądzie na stacji diagnostycznej. Chwasta nie mam od maja tamtego roku. Brak jakichkolwiek problemów z przejściem przęglądu. :)

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#80 Post autor: Bodek »

tEREk pisze:Bylem dzisiaj na przeglądzie na stacji diagnostycznej. Chwasta nie mam od maja tamtego roku. Brak jakichkolwiek problemów z przejściem przęglądu. :)
Miałeś sprawdzane zadymienie :?:

Cały czas się zastanawiam czy go wywalać, czy nie, co prawda wypala się bez problemu i nie mam z nim problemów, ale często i jest to denerwujące, oraz kosztowne :>
Ostatnio zmieniony 03 mar 2011, 22:20 przez Bodek, łącznie zmieniany 2 razy.
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Orbit

#81 Post autor: Orbit »

Przemcio pisze:
Orbit pisze:kto im każe takie głupoty opowiadać ?
To nie generuje kosztów :lol: Zadzwoń do Pana Franciszka Sz. z GM Poland. Opowiedz swoje perypetie z DPF a usłyszysz że w ASO są doradcy serwisowi i w razie problemów mają obowiązek wysłania mejla do Pana Adama ( Polak) w GM w Rüsselsheim z zapytaniem. W A17DRT DPF jest 3 razy mniejszy niż w 1,9.i czyści się szybciej.Pamiętaj to forum czytają ludzie z GM Poland :lol: i podejrzewam że niektóre ankiety są ich dziełem , albo przynajmniej je inspirują :>
Ten doradcza Serwisowy ... na razie próbuje mi udowodnić , ze częste wypalanie się DPF to MOJA WINA ... bo jak ja śmiem jeździć po mieście ... , tylko jakoś innym wypala się normalnie i tez po mieście śmigają...

TuneFORCE

#82 Post autor: TuneFORCE »

Jeśli ktoś chętny odstawi do nas auto na ok 2-3tyg(zakładam że tyle czasu nam wystarczy) to podejmiemy się zrobienia emulatora to 1.7 125KM a osoba ta będzie miała wyciętego chwasta za free :)
Toyote i Mazde mamy ogarniętą bo tych aut trafia do nas dużo i bez problemu klienci zostawiali nam je na dłużej, jeśli chodzi o opla 1,7 to nie zauważyłem dużego zainteresowania tematem dlatego się tym nie zainteresowaliśmy.

Przemcio

#83 Post autor: Przemcio »

Orbit napisz czy zrobiłeś to o czym napisałem. Ciekawym co tobie powiedzą. Moja rada. Bądź przy doradcy podczas wysyłania zapytania. Jak nie będzie chciał zadzwoń do GM i powiedz o tym :> Luzzz i dobrej zabawy :piwo:

Orbit

#84 Post autor: Orbit »

Przemcio pisze:Orbit napisz czy zrobiłeś to o czym napisałem. Ciekawym co tobie powiedzą. Moja rada. Bądź przy doradcy podczas wysyłania zapytania. Jak nie będzie chciał zadzwoń do GM i powiedz o tym :> Luzzz i dobrej zabawy :piwo:
Ale ja nic nie pisałem ze zrobie to oczym pszesz... w sumie to mi wytłumacz jak Koniowi na Polu co nalezy zrobic, z tym pismem ... , do kogo je kierować , itd... punkt po punkcie ...
Dzisiaj sprawdzałem DPF , zapełnia się tak samo jak przed zmianą oprogramowania , mówiąc szczerze , jedyna odczuwalna zmiana to rzeczywiście lepiej pracuje silnik ,
i jeśli ktoś może mnie wspomóc wiedzą jak sie sczytuje kody metoda hamulec Gaz
bo jakoś po zmianie oprogramowania nie mogę wygenerować żadnych błędów , nic się nie wyświetla , tzn. niema żadnej reakcji ,

1) kluczyk w stacyjkę
2) NACISKAMY HAMULEC I GAZ
3) przekręcamy kluczyk na 2 pozycje ?

gdzie robię błąd ?

Przemcio

#85 Post autor: Przemcio »

1.Zadzwoń do Pana Franciszka Sz. z GM Poland. Opowiedz swoje perypetie z DPF i serwisem.Telefon do GM znajdziesz w necie .Tyle.

stapaw
Mieszkaniec
Posty: 236
Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:57
Imię: Paweł
Lokalizacja: podbeskidzie
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#86 Post autor: stapaw »

Orbit pisze:
Przemcio pisze:Orbit napisz czy zrobiłeś to o czym napisałem. Ciekawym co tobie powiedzą. Moja rada. Bądź przy doradcy podczas wysyłania zapytania. Jak nie będzie chciał zadzwoń do GM i powiedz o tym :> Luzzz i dobrej zabawy :piwo:
Ale ja nic nie pisałem ze zrobie to oczym pszesz... w sumie to mi wytłumacz jak Koniowi na Polu co nalezy zrobic, z tym pismem ... , do kogo je kierować , itd... punkt po punkcie ...
Dzisiaj sprawdzałem DPF , zapełnia się tak samo jak przed zmianą oprogramowania , mówiąc szczerze , jedyna odczuwalna zmiana to rzeczywiście lepiej pracuje silnik ,
i jeśli ktoś może mnie wspomóc wiedzą jak sie sczytuje kody metoda hamulec Gaz
bo jakoś po zmianie oprogramowania nie mogę wygenerować żadnych błędów , nic się nie wyświetla , tzn. niema żadnej reakcji ,

1) kluczyk w stacyjkę
2) NACISKAMY HAMULEC I GAZ
3) przekręcamy kluczyk na 2 pozycje ?

gdzie robię błąd ?
Jak nic nie wyświetla,to znaczy że niema żadnego błędu.Pozdrawiam

el_guapo

#87 Post autor: el_guapo »

Orbit pisze: wyświetla , tzn. niema żadnej reakcji ,

1) kluczyk w stacyjkę
2) NACISKAMY HAMULEC I GAZ
3) przekręcamy kluczyk na 2 pozycje ?

gdzie robię błąd ?
W moim z17dtj z 01.2008 tez nie działa metoda pedałowania. W Ojca z17dtr z 11.2007 pedałowanie działa.

Orbit

#88 Post autor: Orbit »

W moim z17dtj z 01.2008 tez nie działa metoda pedałowania. W Ojca z17dtr z 11.2007 pedałowanie działa
.
Moje Auto jest z 2009 i do teraz działało , po zmianie oprogramowania nic sie nie chce wy-pedałować :lol: , inna sprawa ze niema błędów wiec co ma się pokazywać ...

Dzisiaj pierwszy raz od zmiany oprogramowania wypalał się DPF ( oczywiście jazda tylko po mieście ) przejechałem tyle samo co przed zmianą softu czyli około 180 km ...ale DPF wypalał się baaaardzo krótko dokładnie tyle ile trwa przejazd przez 3 skrzyżowania ... miałem ze sobą kompa , więc podłączyłem OP-COM ... stan po wypaleniu 30 % ( zawsze tak jest ) , od wypalenia przejechałem 13 km oczywiście po mieście czyli wiecie jak , jedziesz stoisz jedziesz stoisz ... Nasycenie DPF 35 % czyli trzeba liczyć ze następne wypalanie znowu się zacznie w okolicy 180 km .. .

Moje przemyślenia , podejrzewam iż DPF w ogóle nie był zapchany , ponieważ podczas wypalania silnik nawet nie osiągnął 90 % czyli można powiedzieć ze to żadne wypalanie , poza tym całość trwało może 3 minuty ..... a nasycenie spadło do 30 % ..
W serwisie nie wykryli żadnych anomalii wiec o o co chodzi kaman ? komputer coś źle przelicza ? .. lub uszkodzony jest czujnik ciśnienia .. no ale chyba to by wykryli w serwisie ...
I Jeszcze jedna sprawa ... Wymieniałem Olej 1200 km temu .. dzisiaj sprawdzałem stan .. Jest Idealnie ... ale nie to jest najlepsze ... OLEJ MA KOLOR Taki jak bym go właśnie zalał ... jest lekko żółty , przypominam ze to Diesel . gdy jeździłem na Castrolu olej robił się czarny po 50 km .. fakt ze przy ostatniej zmianie użyłem płukanki i zmieniłem Marke Oleju

Anony Mous

#89 Post autor: Anony Mous »

tEREk pisze:Bylem dzisiaj na przeglądzie na stacji diagnostycznej. Chwasta nie mam od maja tamtego roku. Brak jakichkolwiek problemów z przejściem przęglądu. :)
Gratuluję.

Tym niemniej pamiętajmy, że obowiązek kontroli istnieje.
Poszperałem, znalazłem: Rozp. Min. Infrastruktury z 18.09.2009 r. (Dz.U. nr 155, poz. 1232 z 2009 r.) - odsyłam zainteresowanych do punktu 10 załącznika nr 1 .
Prawo mamy, tylko mało kto je przestrzega :?

I taka dygresja:
pamiętacie czasy bez foto-radarów? Ktoś w końcu wpadł na pomysł jaka to świetna maszynka na zarabianie kaski - naszym kosztem, rzecz jasna.
Jak będą teraz zarabiać Ci, którzy tę możliwość będą mieli ograniczoną nowymi przepisami... ?

Zdenek2007
Zafiromaniak
Posty: 853
Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
Lokalizacja: śląskie[SGL]
Model:

#90 Post autor: Zdenek2007 »

No tak. Trzeba przyznać rację koledze cruyf , wystarczy że nasi włodarze pójdą za przykładem naszych zachodnich sąsiadów i zaczną doposażać radiowozy w odpowiednie testery to może się zacząć krucjata, a swoją drogą "krokodyle" czyli Inspekcja Transportu Drogowego mają już testery i kontrolują TIR-y a rozszerzono im uprawnienia względem osobówek!

ODPOWIEDZ

Wróć do „DPF”