Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
witam serdecznie,mam takie pytanie, gdzie lub jak najlepiej i najszybciej podłączyć dodatkowe gniazdo zapalniczki tak bym mógł podłączyć swoje cb ale żeby zawsze włączało się po stacyjce i również wyłączało po wyciągnieciu kluczyka. zapalniczka oryginalna odpada bo ona ma prąd zawsze i nie zawsze pamiętam o wyłączeniu radyjka. kupiłem gniazdo, umieścił bym go gdzieś pod siedzeniem tylko teraz skąd najszybciej i w miare prosty sposób wziąć prąd aby był p zapłonie????
proszę o jakieś sugestie
tEREk pisze:Z tego co wiem Zośka sama odcina wszystkie źródła prądu po około 5-10min od wyłączenia silnika.
Też mi się tak wydaje i jedynie jeśli chcesz to ratuję Cię pociągnięcie kabli od aku wtedy na bank będziesz miał stały prąd ...
Ja np mam podłączone gniazdo (rozgałęźnik) na 3miejsca z tyłu się wpiąłem w kable zapalniczki i mam zasilanie tylko po przekręceniu stacyjki.a gniazdo mam schowane po plastikami ..
To nie wiem co wy macie porobione moja zosia daje zasilanie na zapalniczkę po załączeniu kontrolek a odcina po wyłączeniu silnika cb mam podpięte pod gniazdo zapalniczki i jest wszystko ok czyli zachowuje sie tak jak kopernikowa
MieHor jak inaczej w ZB ?? Nie raz siedziałem w aucie z wyłączonym silnikiem i wyciągniętym kluczykiem. Po chwili przestawały działać szyby i lusterka. Ekran robił to swoje sławne mignięcie i nie miałem prądu w gniazdach zapalniczek.
Panowie ja także mam CB podpięte pod gniazdo zapalniczki nieraz zapomniałem wyłaczyć i na 100% Zosia sama odcina zasilanie tego gniazda po jakims czasie. Wiem stąd że przetestowałem to. Specjalnie niewyłaczyłem CB na parkingu i jak wróciłem do auta po paru godzinach to było wyłaczone
H,Łajszczak pisze:Czyli potwierdzałoby to co napisał MieHor że w ZB zapalniczka wyłączana jest z opóźnieniem czasowym ,w ZA to do razu po wyłączeniu kluczyka..